Om Vores Rivaler IX
nono skrev: Der er helt klart tale om en usaglig hetz når brugere pludselig, baseret på en finalekamp sår tvivl om Mbappes evner og potentiale.
Jeg hænger mig slet ikke i at han, som alle andre, kan spille en dårlig kamp. Hvis man endelig skal pege på noget bekymrede det mig mere, at han virkede afklaret - nærmest indifferent - efter nederlaget.
De billederne løb over skærmen drev mine tanker over på en ung C. Ronaldo der græd som pisket for både klub og land, når det gik dem imod. Har Mbappe den fodboldsult og vindermentalitet der kræves, hvis han skal være på toppen de næste mange år?
Snarere end hans praktiske evner er det spørgsmålet jeg sidder med.
Omvendt var det sympatisk at se hvor meget det betød for en Neymar. Det kom faktisk bag på mig, men der fik han et stort point i min bog.
Det viser ikke meget karakter at sætte sig ned og flæbe. Mennesker reagerer forskelligt på skuffelse, som elle44 også er inde på, bare fordi Neymar græder (som brasilianere jo meget ofte gør) så betyder det ikke, at han var mere skuffet end Mbappé.
Jeg husker stadig VM-slutrunden hvor de brasilianske spillere tudede i ét væk - om de vandt eller tabte. Thiago Silva begyndte at græde da de skulle ud i straffesparkskonkurrence mod Chile - ikke ligefrem en opførsel der giver medspillerne tillid. At gå med følelserne uden på tøjet er mere negativt end positivt, for det signalerer også, at man er i sine følelsers vold. Det er vores egen Sergio Ramos også, men ham ser man jo heller ikke græde hver gang vi taber en kamp.
Stoicisme frem for tuderi under modgang er et kæmpe plus i min bog - især i en klub som Real Madrid. Lad brasilianerne om at græde når de taber.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er stadig ikke kæmpe fan af Mbappé til Real Madrid, da jeg stadig kan se et problem med hans spillestil i den spanske liga. Omvendt, så findes der jo bare ikke en spiller som har præcis de kvaliteter som vi står og mangler. Hans løb i dybden, fart og mål. Det er jo præcis det vi mangler og altid har manglet på den højrekant.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Han ender nok i City.
Bismo skrev: Messi vil væk fra Barca!! Det er vildt. Efter 29 år i klubben, at det hele skal afslutte på denne måde..
Han ender nok i City.
Jaja, ro på. Lad os nu se :)
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Bismo skrev: Messi vil væk fra Barca!! Det er vildt. Efter 29 år i klubben, at det hele skal afslutte på denne måde..
Han ender nok i City.
Du glemte at nævne, at han vil gøre brug af den klausul, der giver ham mulighed for at rive kontrakten i stykker og forlade klubben gratis......GRATIS!
Barca kan jo ikke tage en sådan afsked med klubbens og historiens bedste spiller nogensinde? Det vil Barca's fans heller aldrig tillade. Det ligner et kongemord fra Messi's side.
Jeg skal se ham præsenteret i en anden klub, før jeg tror på det.
Kiwes skrev: Jeg kan læse forskellige steder at der angiveligt skulle være indkaldt til "Emergency Board meeting". Hvis Messi kan få præsidenten til at trække sig, kan man da virkelig snakke om at én mand er hævet over alle - medspillere, trænere og ja selv præsidenten :D
Ledelsen vil gerne skubbe ham ud. De tør bare ikke gå ud med det. I stedet har de indirekte presset ham ud ved at leake ting til medierne osv.. virkeligt lusket.
Administrationen skrev:
Han ender nok i City.
Du glemte at nævne, at han vil gøre brug af den klausul, der giver ham mulighed for at rive kontrakten i stykker og forlade klubben gratis......GRATIS!
Det kommer til at gøre ekstremt ondt.. Haha.. sikke et shit show.. håber det sker :)
Bismo skrev:
Kiwes skrev: Jeg kan læse forskellige steder at der angiveligt skulle være indkaldt til "Emergency Board meeting". Hvis Messi kan få præsidenten til at trække sig, kan man da virkelig snakke om at én mand er hævet over alle - medspillere, trænere og ja selv præsidenten :D
Ledelsen vil gerne skubbe ham ud. De tør bare ikke gå ud med det. I stedet har de indirekte presset ham ud ved at leake ting til medierne osv.. virkeligt lusket.
80% sikker på at Præsidenten trækker sig om få timer - just wait and see :). Messi ejer Barca.