Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #8725 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Godaften. Jeg er stadig hamrende i tvivl med Messi. Jeg må indrømme jeg stadig er voldsom skeptisk. Men jeg bliver dog mere og mere overbevist om at han rent faktisk smutter. Jeg troede sgu ikke han havde nosserne til det. Nå men vi får at se. Intet er sikkert endnu.

Flere af jer har postet denne Twitterprofil som poster livenyheder døgnet rundt om Barcelona: mobile.twitter.com/barcacentre

Findes der en Real Madrid udgave? Jeg er med på Madridista.dk er et godt bud. Men findes andre ligesom den oppe over^^

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 7 måneder siden #8726 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona er i så dyb en krise at det kun kan betale sig at smutte selv for en spiller som Messi. Er nyheden sand om at Addidas vil have Florentino til at få Messi til Real Madrid, så må de bare lige forstå at han slet ikke er ønsket af nogen i Klubben og ingen vil se ham i den hvide trøje. Det ville også være at sætte sit liv i fare skulle Messi have den ide at gøre dette.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8727 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Barcelona er i så dyb en krise at det kun kan betale sig at smutte selv for en spiller som Messi. Er nyheden sand om at Addidas vil have Florentino til at få Messi til Real Madrid, så må de bare lige forstå at han slet ikke er ønsket af nogen i Klubben og ingen vil se ham i den hvide trøje. Det ville også være at sætte sit liv i fare skulle Messi have den ide at gøre dette.


Messi kommer selvfølgelig ikke til Real Madrid :D

Noget andet er hvornår han selv melder noget ud? Der må snart ske et eller andet fra Messi's side. Synes han skylder fansene at melde noget ud, hvad enten det er at blive eller ej. Han er trods alt anfører og et ikon i Barca, og han har intet sagt siden 8-2 blamagen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8728 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

LasseRMD skrev: Noget andet er hvornår han selv melder noget ud?

Ifølge rygterne er han tilbage i Spanien, og skulle vidst selv melde ud indenfor de næste par dage - muligvis allerede i aften.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8729 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

LasseRMD skrev: Noget andet er hvornår han selv melder noget ud?

Ifølge rygterne er han tilbage i Spanien, og skulle vidst selv melde ud indenfor de næste par dage - muligvis allerede i aften.


Se queda ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8730 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Messis far er angiveligt i Manchester for at få en aftale på plads med City.....

Uha... De kan gå hen og blive vildt skræmmende det her efterhånden altså

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8731 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Hele denne Messi saga...man kan jo ikke lade med at tænke ..gad vide hvordan fans og pressen havde håndteret det hvis det var Ronaldo og ikke Messi, der stod i en lignende situation..
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8732 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Hele denne Messi saga...man kan jo ikke lade med at tænke ..gad vide hvordan fans og pressen havde håndteret det hvis det var Ronaldo og ikke Messi, der stod i en lignende situation..


Han var uden tvivl blevet svinet til :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8733 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Der går rygter om Suárez til Juventus, kunne blive giftigt.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8734 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Der går rygter om Suárez til Juventus, kunne blive giftigt.


Kunne åbne for CR7 til RMA ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8735 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Fondo_Sur skrev:

Man må indrømme, at det aldrig lykkedes Real Madrid at tæmme ham. Pånær da Pepe havde ham i sin baglomme før han fik rødt efter Alves film af værste slags i en Champions League semifinale i 2011 ;-)


Film eller ej, så skal den takling selvfølgelig give rødt 100 ud af 100 gange. Problemet som går igen med disse situationer er jo, at dommeren aldrig nogensinde havde dømt den til et rødt, hvis ikke Alves eller andre ville reagere voldsomt på det. Alves filmer helt sikkert, men den takling er rigtig ulækker.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8736 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Fondo_Sur skrev:

Man må indrømme, at det aldrig lykkedes Real Madrid at tæmme ham. Pånær da Pepe havde ham i sin baglomme før han fik rødt efter Alves film af værste slags i en Champions League semifinale i 2011 ;-)


Film eller ej, så skal den takling selvfølgelig give rødt 100 ud af 100 gange. Problemet som går igen med disse situationer er jo, at dommeren aldrig nogensinde havde dømt den til et rødt, hvis ikke Alves eller andre ville reagere voldsomt på det. Alves filmer helt sikkert, men den takling er rigtig ulækker.


Offentliggjorde Real Madrid ikke en video dengang, hvor man påviste, at Pepe aldrig rørte Dani Alves? Jeg mindes, at det var “hovedartiklen” på realmadrid.com efter den El Clásico i 2011.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce