Om Vores Rivaler IX

1 måned 2 uger siden #8761 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@BBB.

Hahaha hold nu altså :D

Jeg vidste udmærket godt det var den der gjorde det, og derfor skrev jeg også som jeg gjorde.
Selvfølgelig skal 100 ud af 100 tacklinger som disse dømmes.
Du prøver altid at bortforklarer med fuldstændige absurde scenarier.
Faktum er, at Pepe uagtet om han rammer bolden eller ej tilsidesætter al hensyn til modstanderen med den fart, knopperne forrest i knæhøjde og strakt ben.
Rammer han Alves, så kan det være slut med fodbold. At jeg meget usympatisk i den periode godt kunne ønske det er noget helt andet.

Ingen grund til videre forklaring. Tacklinger som disse skal give rødt kort uagtet om dommeren dømmer dem eller ej.
Prøv og læs hvad Howard Webb’s største fejl er ifølge ham selv. Det er nemlig at han ikke gav De Jong rødt kort. Skal den psykopat tackling så også uddebatteres hvor du kan prøve at bortforklarer dig? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #8762 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Ser ud til Donny van de Beek skriver under med United inden længe, efter at have bestået lægetjek i dag. Ærgerligt, gad ellers godt at have set ham i Real, men det giver selvfølgelig god mening efter man har hentet Ødegaard tilbage.

Jeg er dog lidt nervøs for at United henter Upamecano, som skulle være deres næste transfermål, efter de Beek, så lad os håbe at Zidane kan få ham overtalt til et skifte i 2021 i stedet.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Evden, DeLaRed

1 måned 2 uger siden #8763 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Rakitic solgt for sølle 1.5M euro (+variabler), selvom Barcelona bad om 55M fra United, sidste sommer. Vidal og Suarez smutter højst sandsyneligt gratis inden længe, til Inter og Juventus, plus de har flere spillere på vej ud. Samtidig kan vi bare ikke komme af med hverken Bale, James, Mariano osv.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 2 uger siden #8764 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tænkte også at det virkede absurd billigt... Nuvel, af det jeg har set til ham det seneste år har han været pænt ligegyldig,
men det har hele deres trup sådan set. Uanset hvad glimter Barca ledelsen endnu engang med deres elendig indkøbs/salgsstrategi.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 2 uger siden #8765 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
I det mindste sparer de på lønudgifter. Det kunne vi måske tage ved lære af. Giv Bale gratis væk til en kinesisk klub så de kan overtage hans absurd høje løn.

Alternativet er jo, at han bare laller den i to år mere og smutter gratis derefter. Det taber vi jo endnu mere på.

1 måned 2 uger siden #8766 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev: I det mindste sparer de på lønudgifter. Det kunne vi måske tage ved lære af. Giv Bale gratis væk til en kinesisk klub så de kan overtage hans absurd høje løn.

Alternativet er jo, at han bare laller den i to år mere og smutter gratis derefter. Det taber vi jo endnu mere på.

Så længe Bale ingen intentioner har om at forlade Real Madrid, kan vi heller ikke give ham gratis væk.

Sådan fungerer fodboldverden trods alt ikke.

1 måned 2 uger siden #8767 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Bismo skrev: I det mindste sparer de på lønudgifter. Det kunne vi måske tage ved lære af. Giv Bale gratis væk til en kinesisk klub så de kan overtage hans absurd høje løn.

Så længe Bale ingen intentioner har om at forlade Real Madrid, kan vi heller ikke give ham gratis væk.

Maaske man saa i stedet kunne lave en kollektiv aendring i alle spillerne kontrakter, som giver klubben ret til hver uge at peje paa en spiller der skal vaske resten af truppens sure-underbukser i haanden, og saa bare "tilfaeldigvis" peje paa Bale hver uge ;-) .... eller er det lige i overkanten???

Donde está la biblioteca?

1 måned 2 uger siden #8768 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Enten bliver Bale i Madrid, eller også får man forhandlet sig frem til en ophævelse af kontrakten, hvor Bale får en procentdel af sin løn, og samtidig kan lade sig pensionere i fred, eller finde en klub hvor han kan spille hyggebold, så Wales stadigvæk kan indkalde ham.

En ophævelse hvor man betaler ham, lyder umiddelbart som en løsning hvor klubben bliver taget bagi, men det er som jeg ser det den eneste mulighed for at låse op for en plads i truppen, og samtidig slippe af med en distraktion. Og det er en situation som Perez selv har sat sig i, på trods af at Zidane eftersigende gerne ville have været af med Bale da det var muligt, så ris til egen røv og alt det der.

Og er der iøvrigt ikke et gemt budskab i at diskutere Bale i en tråd som hedder “om vores rivaler”, eller er det bare mig...

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 2 uger siden #8769 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev: Og er der iøvrigt ikke et gemt budskab i at diskutere Bale i en tråd som hedder “om vores rivaler”, eller er det bare mig...

Han ville ikke spille en afgørende Champions League knock-out kamp for Real Madrid, og på samme tid truer han med at blive indtil hans kontrakt udløber. Hvad vil du kalde ham?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn, Bismo

1 måned 2 uger siden #8770 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Jeg husker da ellers, at han netop gerne VILLE væk sidste år, hvis han fik lov til at smutte billigt/gratis, da han så ville kunne tjene en høj løn et andet sted. Eller husker jeg forkert??

Hele problematikken omkring Bale har jo været, at ingen vil betale det beløb, som Madrid forlanger og derudover imødekomme Bale's lønkrav.

Kineserne var villige til at dække hans løn, hvis han fik lov til at smutte gratis eller for langt under hans markedsværdi. Det nægtede vores ledelse. Angiveligt.

I så fald giver det fint mening, at Bale og hans manager er frustrerede.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Bismo.

1 måned 2 uger siden #8771 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

mohbar skrev: Hele denne Messi saga...man kan jo ikke lade med at tænke ..gad vide hvordan fans og pressen havde håndteret det hvis det var Ronaldo og ikke Messi, der stod i en lignende situation..

Han var uden tvivl blevet svinet til :)

Ja men man må ihvertfald anerkende at han trods alt forlod klubben mens den var på toppen og ikke valgte at stikke halen mellem benene og flygte mens den var på vej ned ;-)

1 måned 2 uger siden #8772 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev:

Daniel skrev:

Jeg husker da ellers, at han netop gerne VILLE væk sidste år, hvis han fik lov til at smutte billigt/gratis, da han så ville kunne tjene en høj løn et andet sted. Eller husker jeg forkert??

Hele problematikken omkring Bale har jo været, at ingen vil betale det beløb, som Madrid forlanger og derudover imødekomme Bale's lønkrav.

Kineserne var villige til at dække hans løn, hvis han fik lov til at smutte gratis eller for langt under hans markedsværdi. Det nægtede vores ledelse. Angiveligt.

I så fald giver det fint mening, at Bale og hans manager er frustrerede.

Dengang har intet at gøre med nu. Der er løbet meget vand i åen siden sommeren 2019.

Du skitserer heldigvis meget flot, hvorfor Bale ingen intetioner har om at forlade Real Madrid gratis i indeværende transfervindue. Eller noget transfervindue overhovedet.

Han skulle, ifølge bulletinerne, nok en gang have fortalt Real Madrid, at han bliver sin kontrakt ud. Der skal ske noget helt ekstraordinært i forholdet mellem Real Madrid (Zidane/Pérez) og Bale/Barnett, hvis man skal have held med at afhænde ham i sommerens transfervindue.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.