Om Vores Rivaler IX

5 år 10 måneder siden #8785 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes skrev:

Kiwes skrev: Hva har Messi gang i en ny "Griezmann la decision"...kæft et shit show derover.

Og så bliver det alligevel til en "La Decision". Messi med en forudindspillet video der afslører hans beslutning om at blive offentligøres snart.

Det minder mig om dengang han ville stoppe på landsholdet efter et nederlag i Copa Libertadores finalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ElMadrid, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #8786 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Guess I was wrong.

Han bliver 1 år mere - ryger ud af CL med et brag igen - og SÅ smutter han. Jamen sikke en sejr, Barca.

Cirkus.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

5 år 10 måneder siden #8787 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX
Messi: "Jeg troede, at det stod helt klart, at jeg kunne rejse når jeg havde lyst. Nu holder de fast i, at jeg ikke sagde noget inden den 10. juni, selvom at sæsonen stadig var i gang og vi spillede i La Liga'.

"Det er grunden til, at jeg nu bliver i klubben en sæson mere. Jeg bliver fordi præsidenten siger, at jeg skal betale 700 mio. euro for at forlade klubben. Og det er umuligt".

Ja ja, sådan kan man også holde på stjernerne. Mon ikke La Liga også har skruet bissen på. Kender man Tebas ret, vil han, ganske korrekt, anse det som en kommerciel katastrofe for ligaen hvis Messi smutter. Det ligner, at Barcelonas og La Ligas advokater har sagt til Messi hvordan landet ligger, og at han så ikke har lysten/viljen til at tage den i retten. Det virker dog lidt underligt at han ikke engang rejser en sag.

Det lugter sgu lidt af dengang han "quittede" landsholdet for at vende tilbage et par måneder senere. Der må alt andet lige hænge en sort sky over Camp Nou i næste sæson.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

5 år 10 måneder siden #8788 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke han nok stadig vil kæmpe og lave en ordentlig bunke mål i ligaen.
Han nægter nok ikke at træne og spille kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 10 måneder siden #8789 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
De er stadigt traumatiserede af det der 8-2 nederlag. Ingen af parterne giver mening.

5 år 10 måneder siden #8790 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Så er planen at han skal blive en sæson mere for at gå gratis - når man kan sælge ham nu og bygge et nyt projekt med pengene. Det jo for dumt når han kan skrive med City om 4 måneder og mentalt være et helt andet sted. Jeg forstår det ikke.....
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

5 år 10 måneder siden #8791 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
slet
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Kiwes.

5 år 10 måneder siden #8792 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Messi bliver behandlet som det værste affald i Barca's historie, men betyder det, at han skal synke ned på ledelsens niveau og kræve en retsag? Har man bare lidt ære og respekt for klubben LÆS: ikke ledelsen, så bliver man, og i Messi's tilfælde bliver han hyldet verden over, fordi han bliver og presset på Bartomeu er større end nogensinde.

Tebas støtter Bartomeu, og som uddannet jurist eller advokat, så har han bare lidt styr på tingene. Alle med selvrespekt holdet hovedet højt. De 2 nævnte er helt uden for kategori. Meget kan vi sige om Real Madrid's måde at behandle legender på, men det her står over alt. Bartomeu bliver brændt levende, hvis han viser sig i gaderne :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

5 år 10 måneder siden #8793 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Messi bliver behandlet som det værste affald i Barca's historie, men betyder det, at han skal synke ned på ledelsens niveau og kræve en retsag? Har man bare lidt ære og respekt for klubben LÆS: ikke ledelsen, så bliver man, og i Messi's tilfælde bliver han hyldet verden over, fordi han bliver og presset på Bartomeu er større end nogensinde.

Tebas støtter Bartomeu, og som uddannet jurist eller advokat, så har han bare lidt styr på tingene. Alle med selvrespekt holdet hovedet højt. De 2 nævnte er helt uden for kategori. Meget kan vi sige om Real Madrid's måde at behandle legender på, men det her står over alt. Bartomeu bliver brændt levende, hvis han viser sig i gaderne :D

Lidt respekt for klubben?

Altså manden har ikke sagt et ord siden de fik tysk smæk af historiske dimensioner, selv om han er kaptajnen.

Læg dertil at han har nægtet at træne og så snakker du om respekt for klubben. Vi må leve i 2 forskellige verdener :-)

5 år 10 måneder siden #8794 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Messi bliver behandlet som det værste affald i Barca's historie, men betyder det, at han skal synke ned på ledelsens niveau og kræve en retsag? Har man bare lidt ære og respekt for klubben LÆS: ikke ledelsen, så bliver man, og i Messi's tilfælde bliver han hyldet verden over, fordi han bliver og presset på Bartomeu er større end nogensinde.

Messi bliver ikke pga. ære og respekt. Han bliver fordi han ved, at spillet er tabt. Ifølge TV2 står datoen "10. juni" i kontrakten. Messi forsøgte at lægge pres på klubben til at honorere klausulens "intention", men Barcelona rokkede sig ikke. Messi bliver fordi han er juridisk forpligtet, og Barcelona fremstår usympatiske fordi de ikke vil efterkomme Messi ønske, som du også siger.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 år 10 måneder siden #8795 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@ElMadrid.

Så nu er det mangel på respekt ikke at udtale sig, hvis man får en røvfuld? :D Vi må i den grad leve i 2 forskellige verdener :D

Han har ikke nægtet at træne. Han har sagt han vil væk fra klubben, og derfor skal han selvfølgelig ikke møde op til træning sammen med de andre. Nu har han officielt udtalt, at han bliver i klubben af tvang, så lur mig om han ikke står klar med støvlerne på ligeså snart hans test er negative.

@longwind.

Vil en spiller væk, så kommer han væk. De midler er han ikke villig til at bruge. Jeg tolker det helt sikkert som respekt for klubben. Om der står D. 10 juni eller efter sæsonen er hvad det hele handler om, og hvad de indbyrdes kæmpede om.
Faktum er jo, at det er Barcelona som står tilbage som den helt store syndebuk. Samtlige fans ved jo hvad der foregår, og det er ikke Messi der får skylden for det her, og det synes jeg egentlig heller ikke han skal.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Sahinovic, El Siete, Kimbo

5 år 10 måneder siden #8796 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Messi fortæller Bartomeu hele sæsonen at han vil væk og prøve et nyt projekt. Bartomeu fortæller ham at han selv bestemmer hvornår han vil forlade klubben, og at de sætter sig sammen efter sæsonen er afsluttet og finder en løsning. Sæsonen er slut, Messi vil væk, men Bartomeu henviser ham til 10 juni, hvor han skulle have meddelt klubben. Det er sgu slesk gjort af Bartomeu, kan godt forstå Messi føler sig røvrendt.

Det er måske en smule naivt af Messi, men han har været i klubben i 20 år, Barcelona er hans liv og han er deres største spiller nogensinde. Stoler man så ikke på sin arbejdsgiver?

De vinder jo intet på det her. De har allerede sparket en række spillere ud, deres finansielle situation er vel den samme og de får ikke startet deres genopbygning af truppen, og så har de en sur Messi i blot 9 måneder endnu.
Bliver interessant at se hvordan det påvirker dem, men jeg tror ikke de kommer til at udfordre os på samme måde som sidste sæson.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sahinovic, Kimbo

Leveret af Kunena Forum