Om Vores Rivaler IX

1 måned 2 uger siden #8809 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea nu med Werner, Havertz, Ziyech. De havde i forvejen lovende Mount, Pulisic, Abraham og Hudson-Odoi. Dét er firepower - i hvert fald på papiret.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #8810 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev: Jeg køber simpelt hen ikke det argument med at han ikke vil skabe kaos og respekt for klubben. Han har om nogen skabt total kaos ved ikke at gå ud og udtale sig og hele måden han har valgt at agere.

Så du synes ikke der er forskel på at fortælle ledelsen han vil forlade klubben når de stadig er igang med at spille en sæson, kontra når denne er spillet færdig? Det handler da netop om at have respekt for klubben og de andre omkring sig.

Hvad er det han skal udtale? Han har først lige selv fundet ud af at han bliver, hvor han så efterfølgende går ud og tager et interview med Goal. Skal han ikke først selv have afklaret sin fremtid inden han går ud og udtaler sig, er det ikke den rigtige rækkefølge?

Synes du i øvrigt at der er respekt hos ham overfor hans holdkammerater, når han udtaler sig om dem som han gør? Han siger jo at de er ikke gode nok til at kæmpe om titler.

Hvad er det han har udtalt som er så forkert - at han er tvivl om de som hold er gode nok til at vinde et Champions League trofæ, hvorfor er det så forfærdelig en udtalelse, alle kunne jo se de ikke var gode nok.

Vi kan alle være enige om at ledelsen er nogle skurke. Men de bærer ikke skylden alene. Messi må også påtage sig en del af skylden. Hans måde at håndtere modgang er bestemt under al kritik. Det har vi set hos det argentinske landshold og nu i Barca.

Jeg synes heller ikke selv Messi har håndteret situationen særligt godt på enkelte punkter. Men efter at have set interviewet så fremstår det klart og tydeligt at Bartomeu har løjet ham direkte i fjæsset. Igennem hele sæsonen fortæller Messi ham at han forlader klubben, hvortil Bartomeu svarer at det afgøre han selv, for så efterfølgende at referere til klausulen d. 10 juni - det er da om noget en klam tilgang.

Ja, Messis måde at håndtere modgang er under al kritik :-D Især når han modgang efter modgang stadig går ud og er den absolut bedste for sit hold - en spiller der taler med fødderne ville jeg aldrig ønske at have i Real Madrid, så hellere en der ævler på livet løs.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, El Siete, Kimbo

1 måned 2 uger siden #8811 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Chelsea nu med Werner, Havertz, Ziyech. De havde i forvejen lovende Mount, Pulisic, Abraham og Hudson-Odoi. Dét er firepower - i hvert fald på papiret.

Du vinder ikke noget med børn. Er det ikke det man siger. De har et lovende hold, men ovenstående ender jo ikke over City og Liverpool i ligaen.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 2 uger siden #8812 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev:

Fondo_Sur skrev: Chelsea nu med Werner, Havertz, Ziyech. De havde i forvejen lovende Mount, Pulisic, Abraham og Hudson-Odoi. Dét er firepower - i hvert fald på papiret.

Du vinder ikke noget med børn. Er det ikke det man siger. De har et lovende hold, men ovenstående ender jo ikke over City og Liverpool i ligaen.

Enig men dette er jo kun offensiven.

City og Liverpool står dog meget bedre stillet som etablerede hold.

Synes dog at Real Madrid bør blive inspireret af Chelseas ikke bare ungdommelige, men også kvalitets indkøb til offensiven.

1 måned 2 uger siden #8813 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev:

Enig men dette er jo kun offensiven.

City og Liverpool står dog meget bedre stillet som etablerede hold.

Synes dog at Real Madrid bør blive inspireret af Chelseas ikke bare ungdommelige, men også kvalitets indkøb til offensiven.

Syntes da Real har massere af ungdommelig kvalitet i truppen. Når jeg skimter Chelseas trup igennem er der ikke en spiller der springer i øjenene hvor jeg tænker, ham må vi bare have på bekostning af en af vores egne. Havertz, er da en spændende spiller. Men jeg vil da hellere se hvad Ødegaard har at byde på.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Real HWL.

1 måned 2 uger siden #8814 af Fondo_Sur
@Real HWL

Vi har i den grad manglet en spiller som Ziyech på højrekanten. Nu har vi Ødegaard, så der er vi forstærket. Chelseas indkøb er da etablerede kvalitetsspillere, hvilket står i kontrast til vores brasilianske satsninger, der har store mangler i deres spil, da de bare er meget unge.

1 måned 2 uger siden #8815 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: @Real HWL

Vi har i den grad manglet en spiller som Ziyech på højrekanten. Nu har vi Ødegaard, så der er vi forstærket. Chelseas indkøb er da etablerede kvalitetsspillere, hvilket står i kontrast til vores brasilianske satsninger, der har store mangler i deres spil, da de bare er meget unge.

Jeg er enig i at vi har manglet en spillertype som Ziyech på højrekanten i den her sæson. Men jeg ville ikke købe Ziyech. Vi har Asensio tilbage, han er 24 år nu, han er ikke et talent mere. Han skal ud og vise noget i den her sæson, for lige om lidt så står Kubo og banker på døren. Det er da fint for Chelsea de har været ude og købe etablerede kvalitetsspillere. Det manglede de også. Men det er spillere vi allerede har. Real Madrid har kvalitetsspillere hele vejen rundt, og en masse ungt talent som backup. Jeg syntes vi har et godt setup. Hvis vi skal forstærke truppen, så bliver det rigtig dyrt. Vi skal op på en hylde der hedder Mane, Salah, Mbappe, De Bruyne osv. Det er der bare ikke penge til lige nu.

1 måned 1 uge siden #8816 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

ElMadrid skrev: Jeg køber simpelt hen ikke det argument med at han ikke vil skabe kaos og respekt for klubben. Han har om nogen skabt total kaos ved ikke at gå ud og udtale sig og hele måden han har valgt at agere.

Så du synes ikke der er forskel på at fortælle ledelsen han vil forlade klubben når de stadig er igang med at spille en sæson, kontra når denne er spillet færdig? Det handler da netop om at have respekt for klubben og de andre omkring sig.

Hvad er det han skal udtale? Han har først lige selv fundet ud af at han bliver, hvor han så efterfølgende går ud og tager et interview med Goal. Skal han ikke først selv have afklaret sin fremtid inden han går ud og udtaler sig, er det ikke den rigtige rækkefølge?

Synes du i øvrigt at der er respekt hos ham overfor hans holdkammerater, når han udtaler sig om dem som han gør? Han siger jo at de er ikke gode nok til at kæmpe om titler.

Hvad er det han har udtalt som er så forkert - at han er tvivl om de som hold er gode nok til at vinde et Champions League trofæ, hvorfor er det så forfærdelig en udtalelse, alle kunne jo se de ikke var gode nok.

Vi kan alle være enige om at ledelsen er nogle skurke. Men de bærer ikke skylden alene. Messi må også påtage sig en del af skylden. Hans måde at håndtere modgang er bestemt under al kritik. Det har vi set hos det argentinske landshold og nu i Barca.

Jeg synes heller ikke selv Messi har håndteret situationen særligt godt på enkelte punkter. Men efter at have set interviewet så fremstår det klart og tydeligt at Bartomeu har løjet ham direkte i fjæsset. Igennem hele sæsonen fortæller Messi ham at han forlader klubben, hvortil Bartomeu svarer at det afgøre han selv, for så efterfølgende at referere til klausulen d. 10 juni - det er da om noget en klam tilgang.

Ja, Messis måde at håndtere modgang er under al kritik :-D Især når han modgang efter modgang stadig går ud og er den absolut bedste for sit hold - en spiller der taler med fødderne ville jeg aldrig ønske at have i Real Madrid, så hellere en der ævler på livet løs.

Lige præcis din sidste kommentar siger en del om dit forsvar af Messi. Du kan nemlig ikke se forskellen på hans væremåde udenfor og på banen.

Kritikken går netop ud på, hvordan han hovedsageligt opfører sig udenfor banen. Det andet problem, som jeg ser i dine argumenter er, at du kun tror på hvad Messi siger. Men du er nu ikke alene. Det virker som om at mange har valgt at anskue denne konflikt ved at se på al de fejl som ledelsen i Barcelona har begået de sidste mange år. Men når snakken så falder på Messi, så kigger man udelukkende på denne hændelse.

Folk glemmer at Messi har nægtet at lade sige udskifte under Enrique, at han var i åben konflikt med Abidal, Setien og hans assistent og hele hans ageren med det argentinske landshold. Hver gang har Messi's fans fundet på undskyldninger for at forsvare ham.

Bemærk at jeg ikke siger at han er ansvarlig hver gang. Men han fremstår ikke for mig som en person, som agerer professionelt i modgang eller når han ikke vinder. Tvært i mod. Han virker som en person, der er ret emotionel og som træffer beslutninger i kampens hede. hans udtalelser mod dommerne i Sydamerika er et godt eksempel.

Jeg mener at han kunne have løst problemet meget simpelt. Han har endda to af hans tidligere holdkammerater (Xavi og Iniesta) som et godt eksempel. De annoncerede begge at de spillede deres sidste sæson for Barcelona. Dermed kunne fans sige pænt farvel og klubben kunne planlægge en erstatning.

Når folk taler om at Messi kunne har fortalt klubben noget før, så behøves det ikke at have være i marts eller april. Alt hvad han skulle gøre var, som skrevet, at fortælle det officielt enten i starten af sidste sæson eller senest ved årsskiftet. Længere er den ikke. Det er jo torskedumt af Messi at han ikke stoler på Barto og er i konflikt med manden, men samtidig tro at han vil accepterer et salg af Messi. Barto vil måske ikke have det på sit CV at det var ham, der solgte Messi.

Mht. respekten for klubben og hans holdkammerater, så var han ud at sige at ledelsen lyver og de er utroværdige. Læg dertil al de gisninger han skaber ved at udtale at han ikke var glad i klubben og i omklædningsrummet? Udoverdet siger han at han ikke tror på projektet. Det kan godt være at du og jeg kan blive enige om at de ikke vinder nogle titler, men klubben betaler ham ikke 100 mio. € om året for at han skal skabe sig sådan. Han er kaptajn og deres største stjerne.

Jeg glæder mig i hver fald til næste sæson, hvor vi kommer til at se Messi med hængende hoved og sur mine, hver gang Barcelona taber en kamp.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin, DeLaRed

1 måned 1 uge siden #8817 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Leonardo (PSG) skulle være meget interesseret i at erhverve sig Camavinga. Ender han i PSG bliver det bare bittert.

1 måned 1 uge siden #8818 af Ramos4

mohbar skrev: Leonardo (PSG) skulle være meget interesseret i at erhverve sig Camavinga. Ender han i PSG bliver det bare bittert.

Det er problemet med Corona og FFP. Nogen klubber håndterer det professionelt og andre skider på det hele.

Sue me.

1 måned 1 uge siden #8819 af Ramos4

Ødegaard som højrekant? Det kan du ikke mene. Det svarer til at smide Guti eller Redondo på højrekanten. Vi skal have fart, gennembrudsstyrke og *mål* på kanterne. Da ikke en 10'er. Ikke flere halve løsninger.

Sue me.

1 måned 1 uge siden #8820 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev:

Ødegaard som højrekant? Det kan du ikke mene. Det svarer til at smide Guti eller Redondo på højrekanten.

Arh ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.