Om Vores Rivaler IX

1 måned 2 uger siden #8797 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@ElMadrid.

Så nu er det mangel på respekt ikke at udtale sig, hvis man får en røvfuld? :D Vi må i den grad leve i 2 forskellige verdener :D

Han har ikke nægtet at træne. Han har sagt han vil væk fra klubben, og derfor skal han selvfølgelig ikke møde op til træning sammen med de andre. Nu har han officielt udtalt, at han bliver i klubben af tvang, så lur mig om han ikke står klar med støvlerne på ligeså snart hans test er negative.

@longwind.

Vil en spiller væk, så kommer han væk. De midler er han ikke villig til at bruge. Jeg tolker det helt sikkert som respekt for klubben. Om der står D. 10 juni eller efter sæsonen er hvad det hele handler om, og hvad de indbyrdes kæmpede om.
Faktum er jo, at det er Barcelona som står tilbage som den helt store syndebuk. Samtlige fans ved jo hvad der foregår, og det er ikke Messi der får skylden for det her, og det synes jeg egentlig heller ikke han skal.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Sahinovic, El Siete, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #8798 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Messi fortæller Bartomeu hele sæsonen at han vil væk og prøve et nyt projekt. Bartomeu fortæller ham at han selv bestemmer hvornår han vil forlade klubben, og at de sætter sig sammen efter sæsonen er afsluttet og finder en løsning. Sæsonen er slut, Messi vil væk, men Bartomeu henviser ham til 10 juni, hvor han skulle have meddelt klubben. Det er sgu slesk gjort af Bartomeu, kan godt forstå Messi føler sig røvrendt.

Det er måske en smule naivt af Messi, men han har været i klubben i 20 år, Barcelona er hans liv og han er deres største spiller nogensinde. Stoler man så ikke på sin arbejdsgiver?

De vinder jo intet på det her. De har allerede sparket en række spillere ud, deres finansielle situation er vel den samme og de får ikke startet deres genopbygning af truppen, og så har de en sur Messi i blot 9 måneder endnu.
Bliver interessant at se hvordan det påvirker dem, men jeg tror ikke de kommer til at udfordre os på samme måde som sidste sæson.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sahinovic, Kimbo

1 måned 2 uger siden #8799 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Ækelt spillet af Bartomeu hele vejen igennem.

Messi kunne snildt have aktiveret klausulen den 10. juni, men valgte ikke at gøre det, da det ville udløse totalt kaos og resten af sæsonen deraf kun ville handle om ham, det ville være fuldstændigt sindssygt - men af respekt for klubben(ikke den nuværende ledelse) valgte han naturligvis ikke at gøre det.

Det fremgår tydeligt af interviewet og den klausul som blev indført allerede i 2017(af netop Messi), at han var færdig med FC Barcelona og ville prøve noget nyt, men han kæmpede til det sidste og gav alt i et forsøg på at hente endnu et Champions League trofæ til klubben - men han skulle bære alt på sine skuldre, og det hev sjælen ud af ham. Hvis Messi ikke er Messi-ekstraordinær i nærmest hver eneste kamp, så kan det her FC Barcelona ikke vinde et Champions League trofæ, og det er kampen på Anfield et pragteksemplar på. I forrige sæson så han dem ikke engang som titeludfordrer, og i interviewet vælger han bevidst ikke at nævne turneringen;

Nu klynger de sig til det faktum, at jeg ikke sagde det før 10. juni, hvor vi stadig kæmpede i La Liga og var midt i den frygtelige tid med coronavirus, siger Lionel Messi.

Til Marts(?) står der en ny præsident og HVIS han formår, at få Messi til at forlænge og blive i klubben resten af karrieren så de kan få denne her ''happy ending'' vil man muligvis se tilbage og sige, at det var godt Bartomeu insisterede på Messi skulle blive i klubben, selvom det var et ækelt spil han havde kørende, og deraf beholder han sidste værdighed(hvis den overhovedet er til at redde).

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Sahinovic.

1 måned 2 uger siden #8800 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er paradoksalt, at selv når der kommer ny præsident til marts, så er truppen stadig gammel og slidt, de har ingen penge til at supplere Messi med gode folk og Suarez er væk. Messi bliver 34 næste gang. De vinder ikke CL næste gang heller, det tør jeg godt æde min hat på. Så hvad får Barcelona ud af det her? Bartomeu får lidt oprejsning, men han bliver jo ikke genvalgt alligevel. Hans tid er forbi.

Udrensningen kommer først efter Messi og hans løn er væk. De kunne endda have fået god mønt for ham denne sommer. Nu går han gratis eller takker af i Barca. Men det bliver da ikke med flere CL-titler det er helt sikkert. Måske der er håb om en Copa del Rey mere.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 2 uger siden #8801 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelonas offensiv er jo stadig bedre end vores og nu er Coutinho tilbage.

Deres forsvar halter men det får de vel styr på.

Pisse ærgerligt at Van den Beek ender i Man u. Men vi har ikke penge til at købe!

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.

1 måned 2 uger siden #8802 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Barcelonas offensiv er jo stadig bedre end vores og nu er Coutinho tilbage.

Deres forsvar halter men det får de vel styr på.

Pisse ærgerligt at Van den Beek ender i Man u. Men vi har ikke penge til at købe!

Deres forsvar halter men det får de vel styr på....... right :D.
Barca har bare ikke truppen til at løbe/fighte sig til sejre, og det er nødvendigt hvis man vil vinde CL. Ja i ligaen kan de måske leve på Messi. Tilføjelsen af Coutinho giver jeg ikke noget for - han sad på bænken for bayern hele sæsonen af en grund. Hvis de skiller sig af med Suarez mener jeg ikke deres angreb er bedre end vores længere, hvis Hazard da tager sig sammen. Suarez er garant for mål og det kommer de til at mangle, nøj hvor jeg håber han ryger!
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Kiwes.

1 måned 2 uger siden #8803 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Det ser vel ud som om Messi bliver nu, og at Bartomeu også forsætter som præsident. Hvis det er sandt så kan det da kun anses som en KÆMPE fallit erklæring fra Messi og hans bagland!

Hold kæft hvor amatør agtigt af Messi selv og de folk der rådgiver ham, at de ikke lige fik tjekket op på reglerne inden de satte gang i dette kæmpe shit show, som nu ender i at Messi ligger over skødet på Bartomeu og får en offentlig ydmygelse!

Uanset hvor god han er på banen så kan han ikke undgå at denne selvskabte fadæse kommer til at være en del af hans eftermæle, og det er sku fortjent for sådanne et barnlig stunt!

Havde jeg været Messi så havde jeg fyret hele familie-fabrikken for den dårlige rådgivning, for ud over hans far som manager, så går jeg ud fra at det er hans mor der er hans revisor og hans børn der har ageret advokater i denne sag!

Hold kæft hvor grin-agtigt, håber inderligt at det skaber kæmpe splid i Barca truppen iår og at pressen slagter Messi for hver kamp han spiller dårligt!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, mohbar

1 måned 2 uger siden #8804 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Det mest grinagtige her er vidst din komplet ignorante post. Pinlig læsning
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, doven, Matamoro

1 måned 2 uger siden #8805 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Det mest grinagtige her er vidst din komplet ignorante post. Pinlig læsning

Hvilke detaljer ved hele situationen har jeg misforstået? Jeg er med på at meget af det er personlig Holding i mit indlæg, men når du skriver at jeg er ignorant så må der jo have været noget jeg har misforstået ved hele Messi vs Barca/Bartomeu situationen, og her er jeg helt åben over for at tage det til mig hvis jeg har mis-tolket noget, så du må gerne forklare?

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 2 uger siden #8806 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Det mest grinagtige her er vidst din komplet ignorante post. Pinlig læsning

Når du har kritiseret folk herinde for ikke at tillade kritik af deres "hellige køer", så klæder ovenstående dig slet ikke.

At du oven i købet slet ikke argumenterer for din sag, er endnu værre.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 2 uger siden #8807 af ElMadrid
@Dios

Nu var der ikke tale om bare en røvfuld. Så kunne det forsvares. Men vi taler om det største nederlag i KO fasen i CHL, det største nederlag for Barca nogensinde i CHL samt det største nederlag til Barca i mere end 70 år. Og du mener stadig ikke at holdets største stjerne OG kaptajnen skal ud og sige et eller andet. Bare undskyld.

Jeg vil anbefale dig at tage et smut hos rivalernes side og læse hvad hans ellers trofaste fans siger. De var temmelig skuffet over hans manglende udtalelser især fordi han efterfølgende sender det berømte fax, hvilke bringer klubben i total Kaos, som De Jong selv udtalte.

Du kan tolke det som du vil, men faktum er at han udeblev fra træning, hvilket er brud på hans kontrakt. Fordi han siger han vil væk fra klubben er ikke ens betydende med at han er væk.

Forestille dig at Bale eller James blev væk fra træningen i morgen, fordi de mener at klubben har blokeret deres afgang i sidste øjeblik. Vil du så forsvarer deres udeblevelse fra træningen? Næppe :-)

I øvrigt Ramos har også indikeret at Messi griber det forkert an.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved ElMadrid.

1 måned 2 uger siden #8808 af ElMadrid

Sahinovic skrev: Ækelt spillet af Bartomeu hele vejen igennem.

Messi kunne snildt have aktiveret klausulen den 10. juni, men valgte ikke at gøre det, da det ville udløse totalt kaos og resten af sæsonen deraf kun ville handle om ham, det ville være fuldstændigt sindssygt - men af respekt for klubben(ikke den nuværende ledelse) valgte han naturligvis ikke at gøre det.

Det fremgår tydeligt af interviewet og den klausul som blev indført allerede i 2017(af netop Messi), at han var færdig med FC Barcelona og ville prøve noget nyt, men han kæmpede til det sidste og gav alt i et forsøg på at hente endnu et Champions League trofæ til klubben - men han skulle bære alt på sine skuldre, og det hev sjælen ud af ham. Hvis Messi ikke er Messi-ekstraordinær i nærmest hver eneste kamp, så kan det her FC Barcelona ikke vinde et Champions League trofæ, og det er kampen på Anfield et pragteksemplar på. I forrige sæson så han dem ikke engang som titeludfordrer, og i interviewet vælger han bevidst ikke at nævne turneringen;

Nu klynger de sig til det faktum, at jeg ikke sagde det før 10. juni, hvor vi stadig kæmpede i La Liga og var midt i den frygtelige tid med coronavirus, siger Lionel Messi.

Til Marts(?) står der en ny præsident og HVIS han formår, at få Messi til at forlænge og blive i klubben resten af karrieren så de kan få denne her ''happy ending'' vil man muligvis se tilbage og sige, at det var godt Bartomeu insisterede på Messi skulle blive i klubben, selvom det var et ækelt spil han havde kørende, og deraf beholder han sidste værdighed(hvis den overhovedet er til at redde).

Jeg køber simpelt hen ikke det argument med at han ikke vil skabe kaos og respekt for klubben. Han har om nogen skabt total kaos ved ikke at gå ud og udtale sig og hele måden han har valgt at agere.

Altså det er jo ikke noget nyt at Messi og ledelsen var på kollisionskurs. Hvorfor vælger han at vente indtil de får tysk bank?

Synes du i øvrigt at der er respekt hos ham overfor hans holdkammerater, når han udtaler sig om dem som han gør? Han siger jo at de er ikke gode nok til at kæmpe om titler.

Vi kan alle være enige om at ledelsen er nogle skurke. Men de bærer ikke skylden alene. Messi må også påtage sig en del af skylden. Hans måde at håndtere modgang er bestemt under al kritik. Det har vi set hos det argentinske landshold og nu i Barca.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.