EM 2016

5 år 6 måneder siden #145 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne EM 2016
Morfar stopper og på vej ud af døren får Iker Casillas lige en lille stikpille med på vejen:

- Den eneste jeg ikke har fortalt beslutningen til er Iker Casillas. Han havde det godt med sine holdkammerater....med trænerstaben, "comme ci, comme ca".

Ak ja, muldvarpen tåler ikke bænken! Stakkel!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #146 af nono
Besvaret af nono på emne EM 2016

Siempre Madrid skrev: Morfar stopper og på vej ud af døren får Iker Casillas lige en lille stikpille med på vejen:

- Den eneste jeg ikke har fortalt beslutningen til er Iker Casillas. Han havde det godt med sine holdkammerater....med trænerstaben, "comme ci, comme ca".

Ak ja, muldvarpen tåler ikke bænken! Stakkel!

Jeg må indrømme at jeg også tænkte at Casillas må være vanvittigt intrigant. Jeg savner ikke hans sure ansigt i Real Madrid.

Edit: Tilgengæld også ret sigende, og inkonsekvent af Del Bosque at han tager en spiller med til EM som ikke svinger med trænerstaben. Det er da idioti? Jeg elsker også gamle Del Bosque, men han er altså også lidt for behagesyg.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved nono.

5 år 6 måneder siden #147 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne EM 2016
Det er lidt synd det skal ende sådan for Del Bosque efter at have vundet EM og VM.. Holdet havde helt sikkert meget mere kvalitet end hvad resultaterne blev ved seneste VM og dette EM...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #148 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne EM 2016
Casillas er lidt blevet en tudeprins på sine ældre dage, men det er godt nok heller ikke særlig stort format af del Bosque at sige tak til alle spillere pånær 1. Det skulle han holde sig for god til. Du har selv udtaget ham, morfar.

5 år 6 måneder siden #149 af Dios
Besvaret af Dios på emne EM 2016
Er der ikke en venlig sjæl, som vil opsummere mig? Hvad går hele sagaen med Casillas og Del Bosque ud på?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

5 år 6 måneder siden #150 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016
Hold nu op en uforløst giga-kamp nok engang.... Tyskland viser sig ikke fra sin bedste side, Italien vil ikke særlig meget... De lukker bare hinanden ned - symptomatisk for kampen så var spillerne også fornærmende ringe til straffe... Til jer der ikke så det, så skød de værre end vores kære Barca-spillere ;)

Tyskland gik videre, og det er måske meget godt for den her turnering

EDIT: Turneringens detalje må gå til Conte, det taktiske geni, der lige inden at straffesparkskonkurrencen bliver en realitet skifter Zaza ind for, at han kan skyde straffe. Zaza laver derefter verdens mærkeligste tilløb og skyder bolden ti meter over mål. Det har været hans eneste aktion til EM :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

5 år 6 måneder siden #151 af BBB
Besvaret af BBB på emne EM 2016

BBB skrev: PS. Hvis nogen hold skal have kritik for at være kedelige så skyd da på hold, der har skuffet som Belgien, Sverige, England (og Portugal). Personligt har jeg også fundet Frankrig skuffende, ikke fordi jeg havde store forventninger til dem (og jeg tror også, at de ryger ud snart), men fordi så mange andre udråbte (og udråber) dem til favoritter. Hvis Spanien ikke slår Italien ud, så har jeg en favorit til at sætte Frankrig på plads.

Jeg har en ny favorit til at slå Frankrig ud! ;-)

ChrillRM14 skrev: Hold nu op en uforløst giga-kamp nok engang.... Tyskland viser sig ikke fra sin bedste side, Italien vil ikke særlig meget... De lukker bare hinanden ned - symptomatisk for kampen så var spillerne også fornærmende ringe til straffe... Til jer der ikke så det, så skød de værre end vores kære Barca-spillere ;)

Det tror da fanden, når man har Özil til at sparke som en af de fem første. Müeller viser, hvor uskarp han reelt er i EM-sammenhæng, og Schweini var også ringe. De Sciglio laver et voldsomt mål. Hvis man sparker den sådan hver gang, så redder målmanden den i hvert fald ikke. Det kunne Ramos og Ronaldo lære noget af ;-)
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved BBB.

5 år 6 måneder siden #152 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne EM 2016
GOAL FROM YOU KNOW WHO

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

5 år 6 måneder siden #153 af SR4
Besvaret af SR4 på emne EM 2016

MadridistaPorVida skrev: GOAL FROM YOU KNOW WHO

Penaldooo <3

5 år 6 måneder siden #154 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne EM 2016

MadridistaPorVida skrev: GOAL FROM YOU KNOW WHO

Voldemort? :)

¡Hala Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

5 år 6 måneder siden #155 af rene
Besvaret af rene på emne EM 2016
Imponerende at Ronaldo har kunnet føre hans land til endnu en em finale på 12 år, det eneste jeg er lidt ærgerlig over, er at vi højst sandsynlig må undvære ham i Uefa Super Cup kampen, da han jo skal have 3-4 ugers ferie, efter finalen på søndag.

Men hvordan ser i på muligheden for at vi kan have vores bedste spiller med, til kampen om sæsonens første trofæ, tror I han kommer med eller ej? er selv i tvivl.

5 år 6 måneder siden #156 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne EM 2016

rene skrev: Imponerende at Ronaldo har kunnet føre hans land til endnu en em finale på 12 år, det eneste jeg er lidt ærgerlig over, er at vi højst sandsynlig må undvære ham i Uefa Super Cup kampen, da han jo skal have 3-4 ugers ferie, efter finalen på søndag.

Men hvordan ser i på muligheden for at vi kan have vores bedste spiller med, til kampen om sæsonens første trofæ, tror I han kommer med eller ej? er selv i tvivl.

Tror du helt alvorligt på, at Ronaldo vil undgå muligheden for at tilføre Real Madrid endnu en titel? Næppe. Om så hans søn skal sidde med isvaffel og badebold på tribunen bare for at føle, at han er på ferie, så spiller Ronaldo den Super Cup.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, SR4, andreashn, ChrillRM14, MadridistaPorVida

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.