EM 2016
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Petroleum skrev: Nogen der tror at Ronaldo kan have revet et ledbånd? Menisk? Korsbånd?? Håber det fandme ikke, men den måde knæet vendte på osv.
P.S. Drop Pogba! spar pengene og køb en lige anderledes midtbanemand til halvdelen af pengene.
Vi bliver klogere i morgen (tidlig). Desværre er det lidt falske forhåbninger, at han kunne lunte rundt på græstæppet undervejs -og efter kampen. Jeg rev selv mit korsbånd over i en fodboldkamp tilbage i april sidste år. Jeg prøvede at lunte lidt for at se om jeg kunne spille igen, men kunne godt mærke der var noget galt. Men jeg så kampen færdig ude ved KB's baneanlæg på Frederiksberg, og efterfølgende gik jeg til toget og gik efterfølgende hjem fra Nørreport. Jeg havde ondt, men det lykkedes at komme hjem, ved et rolig tempo. Det var først morgenen efter, hvor knæet var blevet koldt og "adrenalinen" i kroppen måske var ude, at jeg virkelig kunne mærke en helt forfærdelig smerte, og jeg tog først der på hospitalet faktisk.
Hvis Ronaldo har revet korsbåndet over, så ser det virkelig sort ud. Han vil i så fald først kunne spille fodbold engang i 2017 - som 32 årig - og normalt siger man, der går endnu et år, før man er tilbage på nogenlunde samme niveau, som inden skaden. Den regel burde dog ikke gælde for en mand på 32 år (til den tid) desværre. Så igen, hvis det er korsbåndet, så tror jeg selv Ronaldo vil/bør overveje om ikke det ville være et fint tidspunkt at slutte, da det i værste fald vil give ham knæproblemer resten af livet.
Men men men, det er skrækscenariet selvfølgelig :-) vi krydser fingre og lader ham og resten af Portugal fejre denne enorme triumf til den lyse morgen!
Grande Ronaldo. Grande Pepe. Grande Seleccao!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Alle sad og klappede af Ronaldo i sympati - hvor er det dog syndt :( Han viser sig som en glimrende træner på sidelinjen til sidst :D Gratulerer dem! Frankrig kunne ikke lukke Portugal op, Portugal kører deres game-plan igennem, bum; mesterskab, og så er den ikke længere!!
Pepe og Ronaldo: I er begge i særklasse :')
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Er der kommet noget officelt frem omkring Ronaldos skade? Han havde en masse overskud unnder kampen rent mentalt, som jeg ikke tror han ville have, hvis skaden var såå slem igen.
Nå, men hvor om alting er, så kan man vel sagtens godt forstå, at Varane har langt til spilletid i Real Madrid; jeg kan i hvert fald godt!
Edit: UEFA kårer tilsyneladende ikke en turneringens spiller. Sanches nappede bedste unge spiller.
Petroleum skrev: Nogen der tror at Ronaldo kan have revet et ledbånd? Menisk? Korsbånd?? Håber det fandme ikke, men den måde knæet vendte på osv.
P.S. Drop Pogba! spar pengene og køb en lige anderledes midtbanemand til halvdelen af pengene.
Alle 3 skader er desværre en mulighed, jeg håber bare det er et forstrukket ledbånd, og at menisk og korsbånd er ok. Jeg synes virkelig det var en grim tackling.
Utroligt at hører forskellige kommentator sige hhv. At der ikke er frispark pga. Bold, og at "det er Ronaldos egen skyld fordi han ikke beskytter sig selv "
Hvor herre bevares !
Doc.juego skrev:
Alle 3 skader er desværre en mulighed, jeg håber bare det er et forstrukket ledbånd, og at menisk og korsbånd er ok. Jeg synes virkelig det var en grim tackling.
Utroligt at hører forskellige kommentator sige hhv. At der ikke er frispark pga. Bold, og at "det er Ronaldos egen skyld fordi han ikke beskytter sig selv "
Hvor herre bevares !
Så længe der er bold imellem, man man sparke modstanderen ligeså tosset man vil
- Danske kommenetarorer
Daniel skrev: Pepe er et defensivt monster. Med den form portugiseren er inde i nu, er han verdens absolut bedste forsvarsspiller.... er han kåret til EMs bedste?
Nå, men hvor om alting er, så kan man vel sagtens godt forstå, at Varane har langt til spilletid i Real Madrid; jeg kan i hvert fald godt!
Edit: UEFA kårer tilsyneladende ikke en turneringens spiller. Sanches nappede bedste unge spiller.
Griezmann har vundet den står inde på UEFA's side.