EM 2016

5 år 6 måneder siden #193 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne EM 2016

Petroleum skrev: Nogen der tror at Ronaldo kan have revet et ledbånd? Menisk? Korsbånd?? Håber det fandme ikke, men den måde knæet vendte på osv.

P.S. Drop Pogba! spar pengene og køb en lige anderledes midtbanemand til halvdelen af pengene.

Vi bliver klogere i morgen (tidlig). Desværre er det lidt falske forhåbninger, at han kunne lunte rundt på græstæppet undervejs -og efter kampen. Jeg rev selv mit korsbånd over i en fodboldkamp tilbage i april sidste år. Jeg prøvede at lunte lidt for at se om jeg kunne spille igen, men kunne godt mærke der var noget galt. Men jeg så kampen færdig ude ved KB's baneanlæg på Frederiksberg, og efterfølgende gik jeg til toget og gik efterfølgende hjem fra Nørreport. Jeg havde ondt, men det lykkedes at komme hjem, ved et rolig tempo. Det var først morgenen efter, hvor knæet var blevet koldt og "adrenalinen" i kroppen måske var ude, at jeg virkelig kunne mærke en helt forfærdelig smerte, og jeg tog først der på hospitalet faktisk.

Hvis Ronaldo har revet korsbåndet over, så ser det virkelig sort ud. Han vil i så fald først kunne spille fodbold engang i 2017 - som 32 årig - og normalt siger man, der går endnu et år, før man er tilbage på nogenlunde samme niveau, som inden skaden. Den regel burde dog ikke gælde for en mand på 32 år (til den tid) desværre. Så igen, hvis det er korsbåndet, så tror jeg selv Ronaldo vil/bør overveje om ikke det ville være et fint tidspunkt at slutte, da det i værste fald vil give ham knæproblemer resten af livet.

Men men men, det er skrækscenariet selvfølgelig :-) vi krydser fingre og lader ham og resten af Portugal fejre denne enorme triumf til den lyse morgen!

Grande Ronaldo. Grande Pepe. Grande Seleccao!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #194 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016
Jeg sidder pt i Estoril i Portugal... Det var fuldstændig sindssygt....

Alle sad og klappede af Ronaldo i sympati - hvor er det dog syndt :( Han viser sig som en glimrende træner på sidelinjen til sidst :D Gratulerer dem! Frankrig kunne ikke lukke Portugal op, Portugal kører deres game-plan igennem, bum; mesterskab, og så er den ikke længere!!

Pepe og Ronaldo: I er begge i særklasse :')

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Zyconith, andreashn, ElMadrid, MadridistaPorVida

5 år 6 måneder siden #195 af SR4
Besvaret af SR4 på emne EM 2016
Pepe var KLART EM's bedste spiller. Giv den nu for en gangs skyld til defensiv spiller. Sidste EM-slutrunde kunne Ramos sagtens have løbet med den.

Er der kommet noget officelt frem omkring Ronaldos skade? Han havde en masse overskud unnder kampen rent mentalt, som jeg ikke tror han ville have, hvis skaden var såå slem igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

5 år 6 måneder siden #196 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne EM 2016
Pepe er et defensivt monster. Med den form portugiseren er inde i nu, er han verdens absolut bedste forsvarsspiller.... er han kåret til EMs bedste?

Nå, men hvor om alting er, så kan man vel sagtens godt forstå, at Varane har langt til spilletid i Real Madrid; jeg kan i hvert fald godt!

Edit: UEFA kårer tilsyneladende ikke en turneringens spiller. Sanches nappede bedste unge spiller.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Daniel.

5 år 6 måneder siden #197 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne EM 2016

Petroleum skrev: Nogen der tror at Ronaldo kan have revet et ledbånd? Menisk? Korsbånd?? Håber det fandme ikke, men den måde knæet vendte på osv.

P.S. Drop Pogba! spar pengene og køb en lige anderledes midtbanemand til halvdelen af pengene.

Alle 3 skader er desværre en mulighed, jeg håber bare det er et forstrukket ledbånd, og at menisk og korsbånd er ok. Jeg synes virkelig det var en grim tackling.
Utroligt at hører forskellige kommentator sige hhv. At der ikke er frispark pga. Bold, og at "det er Ronaldos egen skyld fordi han ikke beskytter sig selv "
Hvor herre bevares !

5 år 6 måneder siden #198 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne EM 2016
Var jeg den eneste der så at pepe hviskede til kante under præmieoverrækkelsen?

Lad rygterne få frit løb :)

5 år 6 måneder siden #199 af SR4

Doc.juego skrev:

Alle 3 skader er desværre en mulighed, jeg håber bare det er et forstrukket ledbånd, og at menisk og korsbånd er ok. Jeg synes virkelig det var en grim tackling.
Utroligt at hører forskellige kommentator sige hhv. At der ikke er frispark pga. Bold, og at "det er Ronaldos egen skyld fordi han ikke beskytter sig selv "
Hvor herre bevares !

Så længe der er bold imellem, man man sparke modstanderen ligeså tosset man vil
- Danske kommenetarorer
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, AmorMadrid

5 år 6 måneder siden #200 af SR4

Daniel skrev: Pepe er et defensivt monster. Med den form portugiseren er inde i nu, er han verdens absolut bedste forsvarsspiller.... er han kåret til EMs bedste?

Nå, men hvor om alting er, så kan man vel sagtens godt forstå, at Varane har langt til spilletid i Real Madrid; jeg kan i hvert fald godt!

Edit: UEFA kårer tilsyneladende ikke en turneringens spiller. Sanches nappede bedste unge spiller.

Griezmann har vundet den står inde på UEFA's side.

5 år 5 måneder siden #201 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne EM 2016
Julian Lopetegui udnævnt som Spanien træner. Ville nu hellere se ham som klubtræner i La Liga, men okay.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.