EM 2016

5 år 10 måneder siden #133 af Dios
Besvaret af Dios på emne EM 2016
BBB skrev:

Der er virkelig mange floskler, som gør det svært at argumentere for og imod. Jeg hæfter mig i stedet ved, at han ikke har formået at åbne forsvar hverken til EM eller i PL. Han er super god, når modstanderen er i ubalance, men der har vi andre spillere, der også er gode/bedre.

Jeg ville egentlig have delt indlægget op i nogle bidder, men der var faktisk ikke mere i det, som vil give mening at diskutere ud fra. Du har ret i at Ronaldo og Bale nogle gange afslutter for hurtigt. Jeg tror dog, at det er et fåtal af gange, at de uden videre kan spille chancen 40-50% større.

Jeg ved ikke hvad du søger når du siger dirker modstandernes forsvar op, for der findes vel ikke én spiller som alene kan det? Hvis Messi eller Iniesta (som jeg synes er de 2 bedste til det) ikke har de rigtige løb foran sig, så er det jo ligegyldigt hvor godt de kan slå en bold.

Er det et mål á la det her som Hazard på fremragende vis scorer imod Barca du mener?

Alle mine ord kan faktisk koges ned til det her fantastiske mål imod Tottenham.

Det smukke ved de 2 mål er ikke selve målet IMO. Det er hans eget opspil til målet. Om han selv har sidste fod på bolden inden den ryger i mål er jeg ligeglad med, men den bevægelse og forvirring hans dribletur gør ved modstandernes forsvar giver så meget plads til hans holdkammerater, og han kunne jo ligeså godt trille den stille og roligt hen til en fri Fabregas som så ville score. Målet imod Liverpool fortæller jo også lidt om, at din påstand om at han ikke gør det i PL ikke helt er sand :) Nuvel, så har han haft et kæmpe formdyk sidste sæson, men det har din kære ven James også, og din kære ven Bale har stadig ikke overbevist 100%.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #134 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016
Altså England er det mest overvurderede og fantasiløse fodboldhold i verden..... Heja Island! Men det må jo ikke ske, mand! :D :D :D :D :D :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

5 år 10 måneder siden #135 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne EM 2016
Haha det er simpelthen fantastisk så glade de kommentatorer kan være for at Island gik videre. Jeg ved ikke om jeg er lige så ellevild, men de er effektive og helt sindssyg dygtige defensive. Og gud hvor er der nogle dårlige engelsk hold!

5 år 10 måneder siden #136 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne EM 2016
2016 har godt nok været sensationens år. 2 af de største jeg kan huske at have set med Leicester og Island.

De har været glade for medieomtale i år, de englændere ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

5 år 10 måneder siden #137 af BBB
Besvaret af BBB på emne EM 2016

Dios skrev: BBB skrev:

Der er virkelig mange floskler, som gør det svært at argumentere for og imod. Jeg hæfter mig i stedet ved, at han ikke har formået at åbne forsvar hverken til EM eller i PL. Han er super god, når modstanderen er i ubalance, men der har vi andre spillere, der også er gode/bedre.

Jeg ville egentlig have delt indlægget op i nogle bidder, men der var faktisk ikke mere i det, som vil give mening at diskutere ud fra. Du har ret i at Ronaldo og Bale nogle gange afslutter for hurtigt. Jeg tror dog, at det er et fåtal af gange, at de uden videre kan spille chancen 40-50% større.

Jeg ved ikke hvad du søger når du siger dirker modstandernes forsvar op, for der findes vel ikke én spiller som alene kan det? Hvis Messi eller Iniesta (som jeg synes er de 2 bedste til det) ikke har de rigtige løb foran sig, så er det jo ligegyldigt hvor godt de kan slå en bold.

Er det et mål á la det her som Hazard på fremragende vis scorer imod Barca du mener?

Det smukke ved de 2 mål er ikke selve målet IMO. Det er hans eget opspil til målet. Om han selv har sidste fod på bolden inden den ryger i mål er jeg ligeglad med, men den bevægelse og forvirring hans dribletur gør ved modstandernes forsvar giver så meget plads til hans holdkammerater, og han kunne jo ligeså godt trille den stille og roligt hen til en fri Fabregas som så ville score. Målet imod Liverpool fortæller jo også lidt om, at din påstand om at han ikke gør det i PL ikke helt er sand :) Nuvel, så har han haft et kæmpe formdyk sidste sæson, men det har din kære ven James også, og din kære ven Bale har stadig ikke overbevist 100%.

Du har overbevist mig! Ronaldo laver jo ikke to gode driblinger på en hel sæson, så Hazard må være bedre :D

Neymar og Suarez er desværre to spillere, der kan åbne forsvar op, desværre er de det ene sted, hvor vi nok ikke kan plukke dem fra.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved BBB.

5 år 10 måneder siden #138 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne EM 2016
Mærkeligt EM i år. Mine forhåndsfavoritter Tyskland, Italien og Frankrig er stadig med. Har lidt en kærlighed for Italien må jeg indrømme, selvom de til tider keder mig ufatteligt.

Jeg tror Tyskland vinder i år, med Italien som en lille outsider. Hvem tror i på som det ser ud nu?

5 år 10 måneder siden #139 af SR4
Besvaret af SR4 på emne EM 2016

FanOfMagicalTeams skrev: Mærkeligt EM i år. Mine forhåndsfavoritter Tyskland, Italien og Frankrig er stadig med. Har lidt en kærlighed for Italien må jeg indrømme, selvom de til tider keder mig ufatteligt.

Jeg tror Tyskland vinder i år, med Italien som en lille outsider. Hvem tror i på som det ser ud nu?

Jeg er enig men øjner også Portugal og Belgien en chance, fordi der er stor sandsynlighed for en finaleplads til dem og vi ved at der over EN kamp kan ske ALT. Og både Portugal og Belgien er hold, der egentlig sagtens kan få gode resultater mod større hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

5 år 10 måneder siden #140 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne EM 2016
Portugal - Tyskland i finalen. Ronaldo stepper up og PT udraderer tyskerne med mål af Eder, Ronaldo, Quaresma og Pepe.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

5 år 10 måneder siden #141 af FanOfMagicalTeams

Zyconith skrev: Portugal - Tyskland i finalen. Ronaldo stepper up og PT udraderer tyskerne med mål af Eder, Ronaldo, Quaresma og Pepe.

Den tror jeg nu ikke på. Jo, de 2 hold i finalen er mulig, men Tyskland vinder 100% hvis Portugal forsøger at spille dem på den måde. Portugal kan vinde, men så skal det være på den ultradefensive måde de vandt sidste kamp på. Så taler vi nærmere 1-0 i det 109 minut ;)

5 år 10 måneder siden #142 af FanOfMagicalTeams

SR4 skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Mærkeligt EM i år. Mine forhåndsfavoritter Tyskland, Italien og Frankrig er stadig med. Har lidt en kærlighed for Italien må jeg indrømme, selvom de til tider keder mig ufatteligt.

Jeg er enig men øjner også Portugal og Belgien en chance, fordi der er stor sandsynlighed for en finaleplads til dem og vi ved at der over EN kamp kan ske ALT. Og både Portugal og Belgien er hold, der egentlig sagtens kan få gode resultater mod større hold.

Belgien er også et godt bud, jeg tror bare ikke rigtig på dem ift. til manglende rutine i en finale. Portugal har jeg ikke så meget fidus til hvis de møder et stærkt defensivt hold. Italien ville fx. kunne tillade sig at sætte 8 mand på at lukke Ronaldo ned og så bruge 1 til de resterende offensive Portugal spillere ;) Der er simpelthen for få strenge at spille på.

5 år 10 måneder siden #143 af Dios
Besvaret af Dios på emne EM 2016

BBB skrev:

Dios skrev: BBB skrev:

Du har overbevist mig! Ronaldo laver jo ikke to gode driblinger på en hel sæson, så Hazard må være bedre :D

Neymar og Suarez er desværre to spillere, der kan åbne forsvar op, desværre er de det ene sted, hvor vi nok ikke kan plukke dem fra.

Jeg har slet ikke brug for at overbevise dig :) Tingene kan gøres på mange forskellige måder med samme resultat. Vi er bare rigtig uenige om hvordan vi når det fælles mål. Faktisk er vi utrolig uenige i hvordan man bør læse/forstå hinandens indlæg, for der er slet ikke tale om en debat om hvilke spillere der er bedst individuelt. Ihvertfald ikke for mit vedkommende!

Men pøj pøj med det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 10 måneder siden #144 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne EM 2016
Spændende om Portugal kan tage sidste træk i år med Ronaldo:

EM 04: Finalen (Tabte 1-0 til Grækenland)
EM 08: 1/4 finalen (Tabte 3-2 til Tyskland)
EM 12: Semifinalen (Tabte på straffespark til Spanien)
EM 16: Semifinalen

VM 06: Semifinalen (Tabte 1-0 til Frankrig)
VM 10: 1/8 finalen (Tabte 1-0 til Spanien)
VM 14: Gruppespillet

De har på papiret virkelig fået nogle imponerende resultater, hvor de tre af de sidste fire europamesterskaber er noget til semifinalen (meget tæt på to finaler, måske tre med i år?). Semifinalen ved VM 2006, 0-1 nederlag til Frankrig, også en stor bedrift.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.