EM 2016

6 år 11 måneder siden #1 af ChrillRM14
EM 2016 blev oprettet af ChrillRM14
Synes lidt, vi manglede denne tråd ;)

Modric stempler ind i turneringen med åbningsmålet mod Tyrkiet - Bale med kasse mod Slovakiet. Madrid-spillerne lukrerer på post-CHL-adrenalinen :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne EM 2016
Godt med en EM tråd! :-D

Fantastisk af Bale og Wales igår. Gid de går hele vejen - historien og ydmygheden er simpelthen så smuk omkring det hold.

Derudover SKAL Payets sublime præstation i åbneren nævnes. Han kan meget vel gå hen og blive en af turneringens helt store profiler. Og vi ved jo alle, at turnerings allerstørste spiller ender i Real, medmindre han spiller i Barca.

6 år 11 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne EM 2016
Real Madrid spillere har dcoret 26 mål til EM. Næstflest af alle klubber. Bayern er på 28.

6 år 11 måneder siden #4 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne EM 2016
Neuer var heldig, at alle ...inklusive kommentatorerne overså, han gav ukraineren et skub, hvor bolden er langt udenfor spilleafstand. Dejligt at få genopfrisket sit had til arrogante Neuer.

6 år 11 måneder siden #5 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne EM 2016
Noget ikke EM-relateret.

Men Casemiro var på bænken, da Brasilien i nat tabte 0-1 til Peru. Yes. Peru! Og dermed er ude af Copa America. De sluttede treer i en pulje med førnævnte Peru, Ecuador og Haiti.

Dunga hvor lang snor kan du mon få?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved DarioGomez.

6 år 11 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne EM 2016

DarioGomez skrev: Noget ikke EM-relateret.

Men Casemiro var på bænken, da Brasilien i nat tabte 0-1 til Peru. Yes. Peru! Og dermed er ude af Copa America. De sluttede treer i en pulje med førnævnte Peru, Ecuador og Haiti.

Det er lagt så meget op til at Messi skal vinde sin første titel med Argentina (udover OL).

6 år 11 måneder siden #7 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne EM 2016
Tja. Jeg har ikke overraskende fidus til Colombia.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

6 år 11 måneder siden #8 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne EM 2016

BBB skrev:

Det er lagt så meget op til at Messi skal vinde sin første titel med Argentina (udover OL).

Det kan lyde gammelmandssurt, men det er sgu også på en billig baggrund... Brasilien er jo en joke, og så er der kun to dark horses tilbage i Columbia og Chile, og mon dog at Chile gør det to gange i træk...

EM: Kroos var mesterlig i går mod Ukraine - endnu en god præstation af en af vore. Synes dertil også, at Draxler var langt mere til stede rent kreativt end gode gamle Özil - Jeg har virkelig et godt øje til førstnævnte, selvom det jo ikke er den slags spillere, vi decideret mangler i klubben.

Det store spørgsmål er vel, hvor Perez kigger hen i årets slutrunde. Hvor meget skal spillere som eksempelvis Payet, Kanté, Pogba fortsætte med at imponere, før en eventuel interesse intensiveres?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

6 år 11 måneder siden #9 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne EM 2016

ChrillRM14 skrev:

BBB skrev:

Det kan lyde gammelmandssurt, men det er sgu også på en billig baggrund... Brasilien er jo en joke, og så er der kun to dark horses tilbage i Columbia og Chile, og mon dog at Chile gør det to gange i træk...

EM: Kroos var mesterlig i går mod Ukraine - endnu en god præstation af en af vore. Synes dertil også, at Draxler var langt mere til stede rent kreativt end gode gamle Özil - Jeg har virkelig et godt øje til førstnævnte, selvom det jo ikke er den slags spillere, vi decideret mangler i klubben.

Det store spørgsmål er vel, hvor Perez kigger hen i årets slutrunde. Hvor meget skal spillere som eksempelvis Payet, Kanté, Pogba fortsætte med at imponere, før en eventuel interesse intensiveres?

Jeg tænker: et mål mere og så må det være nok. Frem med underskriften.

6 år 11 måneder siden #10 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne EM 2016
Er det kun mig der synes det er lidt ærgerligt at der kun er en 1 real madrid spiller i startopstillingen? Underordnet hvor mange spillere de andre hold ellers har, så synes jeg da af en af spaniens 2 største klubber skal have mere end 1 spiller med i startopstillingen synes jeg.

6 år 11 måneder siden #11 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne EM 2016

MatiasP skrev: Er det kun mig der synes det er lidt ærgerligt at der kun er en 1 real madrid spiller i startopstillingen? Underordnet hvor mange spillere de andre hold ellers har, så synes jeg da af en af spaniens 2 største klubber skal have mere end 1 spiller med i startopstillingen synes jeg.

Navas, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Casemiro, Modric, Kroos, Ronaldo, Benzema, Bale

Den foretrukne startopstilling i Real består altså af to spillere fra Spanien, hvor Carvajal er skadet. Dermed er man altså ikke i en position, hvor man overhovedet bør være chokeret. Manden på bænken hedder Lucas, som er ret uprøvet på landsholdet. Skal vi længere ud, så hedder spillerne Isco og Jesé, og her mangler altså både kontinuerlige præstationer og et stabilt niveau, der først og fremmest gør, at de fortjener spilletid i næsten hver eneste kamp.

6 år 11 måneder siden #12 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne EM 2016
Courtois, Alderweireld, Vertonghen, Fellaini, De Bruyne, Hazard, Lukako, Origi...hvor Søren er det nu, de allesammen spiller? Nå ja, verdens mest kompetitive liga ;).
Nej, nok lidt for hårdt trukket op. Tror træneren Wilmots havde en del af skylden for, at holdet underpræsterede.
Men lidt pudsigt er det da.

Leveret af Kunena Forum
Annonce