EM 2016

5 år 10 måneder siden #169 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne EM 2016
Hold fast hvor spiller Tyskland flot. Boateng vil i den grad pynte i den hvide trøje, han kommer jo først på alt. Özil, Boateng og Kroos ejer den kamp i øjeblikket, man må bare bøje sig i støvet for, hvad Löw har udrettet med det her hold.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
5 år 10 måneder siden #170 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne EM 2016

Kassow-Rossing skrev:

MadridistaPorVida skrev:

Raúl 7 skrev:

MadridistaPorVida skrev: Kom så TYSKLAND

Pga. Kroos?.

Ja og så kan jeg bare ikke lide franskmænd.

Vi er kommet dertil hvor Ronaldo rent faktisk er i finalen, og nu hvor han skal spille den uanset hvad, så kommer han så sent tilbage til Real Madrid truppen så sent som overhovedet muligt.

Så kan han lige så godt vinde finalen for størst mulig chance for personlig succes. Ergo håber jeg på Frankrig i aften.

Jeg håber det gav mening.

Enig.
En titel med Portugal vil også være en sejr i den evige Ronaldo vs. Messi kamp. Messi har jo nok desværre været den bedste spiller nogensinde, men det sidste indtryk kan betyde meget, og hvis nu Ronaldo vinder en titel med landsholdet, mens Messi aldrig gjorde + Messi skattesag, så kan eftermælet pludselig blive markant forandret.

5 år 10 måneder siden #171 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne EM 2016

Pelle skrev: Hold fast hvor spiller Tyskland flot. Boateng vil i den grad pynte i den hvide trøje, han kommer jo først på alt. Özil, Boateng og Kroos ejer den kamp i øjeblikket, man må bare bøje sig i støvet for, hvad Löw har udrettet med det her hold.

Til gengæld er der forhåbentlig ingen, der ønsker Pogba som erstatning for Kroos :-/.

Jeg ved godt,med spiller på to forskellige hold med forskellig spilfilosofi, men for pokker, hvor kan Kroos holde flow i spillet og tilmed også skabe overtalsituationer, når han går frem i et ryk...nogen gange ved at sætte en mand selv og andre gange ved at spille 1-2 med en medspiller. Pogba kan lidt flot individuelt en gang imellem og ellers er han usynlig.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Roesen7, SR4

5 år 10 måneder siden #172 af SR4
Besvaret af SR4 på emne EM 2016

Raúl 7 skrev:

Kassow-Rossing skrev:

MadridistaPorVida skrev:

Raúl 7 skrev:

MadridistaPorVida skrev: Kom så TYSKLAND

Pga. Kroos?.

Ja og så kan jeg bare ikke lide franskmænd.

Vi er kommet dertil hvor Ronaldo rent faktisk er i finalen, og nu hvor han skal spille den uanset hvad, så kommer han så sent tilbage til Real Madrid truppen så sent som overhovedet muligt.

Så kan han lige så godt vinde finalen for størst mulig chance for personlig succes. Ergo håber jeg på Frankrig i aften.

Jeg håber det gav mening.

Enig.
En titel med Portugal vil også være en sejr i den evige Ronaldo vs. Messi kamp. Messi har jo nok desværre været den bedste spiller nogensinde, men det sidste indtryk kan betyde meget, og hvis nu Ronaldo vinder en titel med landsholdet, mens Messi aldrig gjorde + Messi skattesag, så kan eftermælet pludselig blive markant forandret.

Så er skattesnydet nu heller ikke værre efter min mening og det er sikker også glemt om en uge. Jeg ser det mere som noget humuristisk når det nævnes omkring Messi end at det dissideret skader hans image som fodboldspiller.
Men ja en tittel med landsholdet vil for alvor skubbe Ronaldo op ift. debatten om hvem der er bedst. Især hvis Ronaldo vinder ballonen i år, så er Messis "forspring" pludselig ikke så stort.

5 år 10 måneder siden #173 af SR4
Besvaret af SR4 på emne EM 2016

Raúl 7 skrev:

SR4 skrev:

Raúl 7 skrev: Det må være sindssygt krævende at spille 60 kampe for sit klubhold, være den bedste angriber i Spanien + CL, spille alle 90 minutter og så lige tage et EM bagefter, hvor man har hele nationen på sine skuldre og går hele vejen. Ronaldo får et par ugers ferie og så er det forfra igen for 10 år i træk. Han må have spist en bøf efter Contador's opskrift ;)

Tror bare han udover at have de perfekte gener, har mentaliteten der gør han følger op helt fra mindste til detajle hvordan han skal passe på sin krop. Husker også at han i tilfælde af han skiftes ud, som sker meget sjældent, så ligger han is på knæet med det samme. Han restituerer meget hurtigt.

Helt sikkert. Men jeg synes bare godt man kan se at han er træt, og jeg savner lidt at folk/kommentatorer indser det, når de snakker om at han har haft et middelmådigt EM.

Der er jeg helt enig. Men omvendt ville han nok miste noget motivation, hvis ikke han spillede hvergang. Men som han også udtaler i hans film så spiller han med smerter. Han siger selv han egentlig har behov for flere måneders pause, så han har i stedet valgt at "vænne sig" til sin kroniske skade. Men jeg frygter også det meget snart kan ødelægge ham.

5 år 10 måneder siden #174 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne EM 2016
Puha, Ronaldo har det svært med det dumme knæ... Jeg håber virkelig, at han kan få det i gang, så drømmen ikke bliver ødelagt på den måde.
Og så må Portugal gerne komme lidt i gang.

5 år 10 måneder siden #175 af Dios
Besvaret af Dios på emne EM 2016
Hold kæft hvor er det synd for Ronaldo. I sympati, eller mangel på interesse uden Ronaldo's tilværelse har jeg slukket fjernsynet.

Nu må vi bare håbe på det "kun" er et træ-lår, så han kan nå at være klar til sæsonstart.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 år 10 måneder siden #176 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne EM 2016
#WeAreAllCristianoRonaldo

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, Kassow-Rossing, Real HWL, Roesen7, Brylle, Mathiaska, Zyconith, Raul7-2880, ElMadrid, AmorMadrid

5 år 10 måneder siden #177 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne EM 2016
Hvor er det ondt. Ubarmhjertigt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

5 år 10 måneder siden #178 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne EM 2016
Ham Clattenburg skal til at stramme sig an nu. Der er ikke nogle der gider se på de der primitive Premier League standarder.

Krydser fingre for sejr til Portugal

#WeAreAllCristianoRonaldo

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
5 år 10 måneder siden #179 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne EM 2016

Brylle skrev: Puha, Ronaldo har det svært med det dumme knæ... Jeg håber virkelig, at han kan få det i gang, så drømmen ikke bliver ødelagt på den måde.
Og så må Portugal gerne komme lidt i gang.

"Heldigvis" er det ikke samme knæ han plejer at have problemer med. Men stadig noget lort.

5 år 10 måneder siden #180 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne EM 2016
Med fuldt overlæg, bliver Ronaldo trampet ned af den galoperende hest Payet, respektløst.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.