EM 2016
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
2009 - årets unge spiller i Frankrig
2010 - årets unge spiller i Frankrig
2011- årets spiller i Frankrig + årets unge spiller i Europa (Bravo Award)
2012 - årets spiller i Frankrig
2013 - årets hold i England
2014 - årets hold i England + årets unge spiller (samme sted)
2015 - årets hold i England + årets spiller (samme sted)
2016 var så mindre nævneværdigt. Her faldt han med resten af sit hold. Dog er dette eneste uimponerende år, i denne stadig unge spillers karriere, i nogle kredse, argument nok til, at han ikke længere er noget værd... Jesus!
Altid Real Madrid.
Argumentet har hele foråret og forsommeren været, at Hazard skal hentes, fordi han er god til at åbne forsvar op, men alligevel er han kun god, når modstanderholdet er i ubalance (han har på intet tidspunkt i turneringen præsteret, når Belgien ikke har været foran). Der er jo ikke en eneste i vores offensiv, der ikke kan lave det, som han lavede i denne kamp. Hvorfor vil I have mere af det samme, når spilleren stadig er dårligere til hans spidskompetence end både Ronaldo og Bale?
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
BBB skrev: Her gik jeg og troede at lette hold var en skamplet på dette EM, men når Belgien vinder stort, så er det fordi Hazard er vild?
Argumentet har hele foråret og forsommeren været, at Hazard skal hentes, fordi han er god til at åbne forsvar op, men alligevel er han kun god, når modstanderholdet er i ubalance (han har på intet tidspunkt i turneringen præsteret, når Belgien ikke har været foran). Der er jo ikke en eneste i vores offensiv, der ikke kan lave det, som han lavede i denne kamp. Hvorfor vil I have mere af det samme, når spilleren stadig er dårligere til hans spidskompetence end både Ronaldo og Bale?
Der jeg er skeptisk overfor Hazard, er netop også, at han lader til at være en udpræget humørspiller - i ligeså høj grad som Benzema eksempelvis kan være det. I Real Madrid er humøret heldigvis ofte højt i offensiven.
Du får det næsten til at lyde som om, at Ronaldo og Bales spidskompetencer er at åbne et forsvar op? Ronaldo og Bales spidskompetencer er først og fremmest mål og fart. Direkte spil med snuden mod mål. Hazard er også bedst i det direkte spil, han kan dog også nogle ting med ryggen mod målet, vil jeg mene. Det er i hvert fald mit indtryk, at han er bedre ift. at være spilskabende. Han er mere pasningsningsstærk og generelt mere kreativ i sit spil. Han kan skabe det uventede. Derudover er han driblestærk, en mod en såvel som de små proptræk finter, hvilket er hovedårsagen til, at jeg så ham i klubben - på bekostning af én af vores to alt for ens kanter.
Altid Real Madrid.