EM 2016

5 år 10 måneder siden #109 af BBB
Besvaret af BBB på emne EM 2016
Jeg har i øvrigt set meget frem til dagens kl. 21 kamp. Dels fordi jeg har en lille kærlighed til Ungarn, men nok mest fordi jeg håber, at Belgien bliver slået ud. Hvis de to ting kan kombineres, så vil det være turnerings højdepunkt for mig. Det bliver endnu større, fordi Ungarn i øjeblikket er bagud. Det bliver større end en live kamp på Stade de France :P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #110 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne EM 2016
Gå efter hazard. Han har så meget mere speed og gennembruds styrke end pogba og langt billigere;).
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 10 måneder siden #111 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne EM 2016
Med kampe som denne her, så skal Hazard signes pr. omgående!

5 år 10 måneder siden #112 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne EM 2016
Det er nøjagtig kvaliteter som disse, der gør, at jeg gerne ser Hazard i klubben.
EMs bedste præstation indtil videre.

"Maybe they hate me because I'm too good."

5 år 10 måneder siden #113 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne EM 2016
Dejligt at se Hazard stemple ind i EM!

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 10 måneder siden #114 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne EM 2016
Pogba go home.. Zidane do your magic
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 10 måneder siden #115 af SR4
Besvaret af SR4 på emne EM 2016
Ungarn fortjener respekt. De var klart underdogs mod Belgien, men turde faktisk at angribe og gå frem på banen, dog selvfølgelig uden at spille naivt før sidst i kampen.

Rigtig flot mål af Hazard, men synes det ligner noget Bale sagtens kan lave.

5 år 10 måneder siden #116 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne EM 2016
Belgien imponere ikke mig. De har gode individualister, men som hold fungere de ikke rigtig. Specielt offensivt er der ingen spilforståelse mellem spillerne og de tager næsten hver eneste gang de forkerte beslutninger. Ham der Lukaku er pisse elendig. De vinder 4-0 over Ungarn, men Ungarn gad heller ikke forsvarer efter 1-0. Jeg tror ikke de vinder over de store hold som Tyskland, Spanien og Italien, men de kommer sikkert alligevel i semifinalen, medmindre Bale vil det anderledes.

5 år 10 måneder siden #117 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne EM 2016
Passende tidspunkt at genåbne Hazard-debatten, må man sige. Jeg drømmer i hvert fald stadig om ham (hvis der på den ene eller anden måde altså kan gøres plads til ham). Det er naturligvis ikke udelukkende på baggrund af hans kamp i aften, at jeg stadig så ham i klubben, beviser på at han er en klassespiller findes der nemlig nok af. Der er tale om en spiller, der siden hans første rigtige sæson på højeste niveau (08-09) har opnået disse individuelle meritter:

2009 - årets unge spiller i Frankrig
2010 - årets unge spiller i Frankrig
2011- årets spiller i Frankrig + årets unge spiller i Europa (Bravo Award)
2012 - årets spiller i Frankrig
2013 - årets hold i England
2014 - årets hold i England + årets unge spiller (samme sted)
2015 - årets hold i England + årets spiller (samme sted)

2016 var så mindre nævneværdigt. Her faldt han med resten af sit hold. Dog er dette eneste uimponerende år, i denne stadig unge spillers karriere, i nogle kredse, argument nok til, at han ikke længere er noget værd... Jesus!

Altid Real Madrid.

5 år 10 måneder siden #118 af BBB
Besvaret af BBB på emne EM 2016
Her gik jeg og troede at lette hold var en skamplet på dette EM, men når Belgien vinder stort, så er det fordi Hazard er vild?

Argumentet har hele foråret og forsommeren været, at Hazard skal hentes, fordi han er god til at åbne forsvar op, men alligevel er han kun god, når modstanderholdet er i ubalance (han har på intet tidspunkt i turneringen præsteret, når Belgien ikke har været foran). Der er jo ikke en eneste i vores offensiv, der ikke kan lave det, som han lavede i denne kamp. Hvorfor vil I have mere af det samme, når spilleren stadig er dårligere til hans spidskompetence end både Ronaldo og Bale?

5 år 10 måneder siden #119 af FranciscoISCO
On topic: dagens kampe blev godt noget mere underholdende, end gårsdagens! 10 mål fordelt over 3 kampe er bestemt acceptabelt. Hvad var forskellen på de to kvartfinalerunder? Niveauet mellem holdende i går, var noget mere jævnbyrdigt. I dag turde de store hold mere, eftersom de spillede mod mindre hold. På den måde kan man vel sige, at de mindre hold i dag var med til at løfte turneringens underholdningsniveau, samt målsnit ;)

Altid Real Madrid.

5 år 10 måneder siden #120 af FranciscoISCO

BBB skrev: Her gik jeg og troede at lette hold var en skamplet på dette EM, men når Belgien vinder stort, så er det fordi Hazard er vild?

Argumentet har hele foråret og forsommeren været, at Hazard skal hentes, fordi han er god til at åbne forsvar op, men alligevel er han kun god, når modstanderholdet er i ubalance (han har på intet tidspunkt i turneringen præsteret, når Belgien ikke har været foran). Der er jo ikke en eneste i vores offensiv, der ikke kan lave det, som han lavede i denne kamp. Hvorfor vil I have mere af det samme, når spilleren stadig er dårligere til hans spidskompetence end både Ronaldo og Bale?

Der jeg er skeptisk overfor Hazard, er netop også, at han lader til at være en udpræget humørspiller - i ligeså høj grad som Benzema eksempelvis kan være det. I Real Madrid er humøret heldigvis ofte højt i offensiven.

Du får det næsten til at lyde som om, at Ronaldo og Bales spidskompetencer er at åbne et forsvar op? Ronaldo og Bales spidskompetencer er først og fremmest mål og fart. Direkte spil med snuden mod mål. Hazard er også bedst i det direkte spil, han kan dog også nogle ting med ryggen mod målet, vil jeg mene. Det er i hvert fald mit indtryk, at han er bedre ift. at være spilskabende. Han er mere pasningsningsstærk og generelt mere kreativ i sit spil. Han kan skabe det uventede. Derudover er han driblestærk, en mod en såvel som de små proptræk finter, hvilket er hovedårsagen til, at jeg så ham i klubben - på bekostning af én af vores to alt for ens kanter.

Altid Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.