Truppen 16/17

9 år 11 måneder siden #13 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Truppen 16/17

Real Madrid skrev:

SR4 skrev: Hvis Morata bliver, mangler vi egentlig kun en erstatning for Coentrao og Kovacic. Kovacic's erstatning må meget gerne være mere defensiv.

Men er Isco, James og evt. Kante tilstrækkeligt, som afløsere for Kroos, Modric og Casemiro?
I min optik burde vi sælge enten James eller Isco og beholde Kovacic, der jo netop er ung og centralt midtbanespiller, hvilket hverken Isco eller James er.

Casemiro er den eneste definsive af alle 6, hvilket egentlig siger meget om at Perez mere tænker på navne. Især med tanke på at Casemiro faktisk ikke var forventet at blive til en af verdens bedste defensiv midt og få en fast plads i startopstillingen.

Kovacic er lavere niveau end Isco og James, så ham ville jeg ikke holde på, hvis jeg skulle vælge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #14 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen 16/17
Jeg er lidt med Siempre fiel i denne sag.

Det er det farlige ved at vinde et CL-trofæ, at det gør totalt blind over for holdets mangler. Vi skal ikke længere end 3-4 måneder tilbage før end alle var til salg og der bare skulle en gevaldig udrensning til. Nu snakker man om små justeringer.

Jeg var selv en af dem, som talte for en total udrensning og jeg er såmænd ikke bedre end mange af jer andre, for jeg er også blevet mere lun på at holde på hovedparten af spillerne, men det ændrer altså ikke på, at holdet mangler noget fornyelse, hvis det spanske mesterskab skal blive en realitet. Og vi var altså ikke tæt på at vinde det spanske mesterskab, selv om forspringet til sidst var reduceret til 1 point.

Man kunne med fordel skille sig af med Kovacic (udlejning), Isco, James og Jesé, mens Arbeloa og Denis allerede er væk i forhold til sidste år. Herudover kunne man overveje om Nacho også skulle have lov til at søge nye græsgange og finde ud af om Coentrao vil/skal blive.

Det giver plads til en ny centerforsvarer (hvis Nacho smutter), en venstre back (hvis Coentrao ikke fortsætter), 2-3 midtbanefolk og to angribere, hvor Morata måske bliver den ene.

Vi står foran en lang sæson og en truende FIFA-karantæne og derfor skal der handles og udlejes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 11 måneder siden #15 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 16/17
Det er naturligvis hårde odds at udvikle sig i Real Madrid, der kæmper i den stærkeste liga i verden og den tætteste liga i verden. Der er simpelthen ikke plads til at spille en spiller ind i truppen i særlig mange opgør.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 11 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 16/17
Jeg er også helt med på dem der mener truppen skal forstærkes, for den kan forstærkes mange steder. Det største problem for mig har jeg været inde på et par gange eller 3, så den vil jeg ikke gå for meget i dybden med. Det helt store spørgsmål er hvor Isco og James står ift. Zidane, og nok også Perez. På papiret er det jo 2 fremragende spillere, men sidste sæson var de mere middelmådige end Sissoko's sæson for Newcastle.
Tør man at satse på dem de næste 2 år? Hvis man gør og de kommer bare lidt i form, så er det jo de 2 største transfers vi kan lave. Pogba vil komme med en masse dynamik og vil da klart forstærke vores start 11'er på mange områder, men en James i topform vil godt nok ikke komme med dynamik, men lidt samme effekt hvor der bliver spillet imellem kæderne og åbnet lidt op for det hele.
Til gengæld vil det være nemmere at stoppe Real Madrid's spil ved at lukke ned for Modric, da Pogba på ingen måder kan styre spillet som Modric eller Kroos kan det.

Kovacic fremtid ser også svær ud, så derfor håber jeg han liver udlejet. Han kan jo altid hentes hjem og blive registreret igen. Et salg af ham er dog helt udelukket for mig. Han er så genial en spiller!

Venstreback, Kanté og Hazard håber jeg på vi køber. Hazard skal bare til Real Madrid. Det kan simpelthen ikke være anderledes.

Kontinuitet og småjusteringer må være vejen frem :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 11 måneder siden #17 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Truppen 16/17
Selv de mest subjektive personer ka vel erkende at vi havde et helt overdrevet lodtrækningsheld - men nej, selv dét får man hug for at nævne - fuck det er morsomt. Vi var da så svineheldige at det næsten burde være løgn og vi var lige så heldige at vinde den finale!! Nød jeg det? Elskede jeg det? Var jeg ligeglad med hvorn pokalen kom i hus? Ja for faen - jeg er da lykkelig for det trofæ - og jeg lodtrækningsheld er en del af gamet. Men havde vi lodtrækningsheld? JA gu faen havde vi sgu da det - og alt andet er jo idiotisk at sige.

Og at tro vi pludselig er de bedste er simpelthen så torskedumt - har vi vundet én ligatitel de sidste 8 år eller noget i den stil - det føles i hvert fald sådan.

Jeg siger ik vi ska lave total udrensning, men jeg mener bestemt vi ska se på at forstærke den midtbane. Vi mangler stadig dynamik og fysik og målfarlighed fra de tre centrale spillere. Modric giver noget dynamik, men de andre ting jeg nævner er alle mangelvarer - og til dem der spørger hva Pogba ka tilbyde, så ja, lige præcis alle de ting.

Og nu kommer jeg til det allersjoveste af det hele:

1) en spiller kommer ud af nærmest ingenting og bryder igennem ved et stort mesterskab - Florentino køber ham. Hva sker der - jo folk herinde går helt amok fordi Florentino køber på baggrund af én slutrunde.

2) en spiller har igennem flere sæsoner været én af verdens bedste spillere, har ført sit klubhold til mesterskab efter mesterskab og han udråbes nærmest enstemmigt som én af verdens allerbedste. Så spiller han åbenbart et middelmådigt (eller måske endda dårligt EM - personligt aner jeg det ik for har ik gidet se så meget som ét minut) og straks mener mange herinde han er overvurderet og elendig.

Nu behøver jeg ik skære det ud i pap vel? Altså det komiske i at folk flipper ud når Florentino dømmer en spiller på én slutrunde - men nu gør folk nøjagtig det samme med en spiller som ellers har leveret vanvittigt godt flere sæsoner i træk - nu er han pludselig den rene elendighed og ik pengene værd. Fuck jeg er glad for at det ik er folk herinde der står for at købe spillere til Real Madrid - jeg ville ik engang turde overlade styringen af mit managerhold til jer!!

Og mht pris - ingen af os kender de nøjagtige priser, men hvis markedet pt siger at Morata er måske 75 mio værd, så ville jeg da uden at blinke mene at Pogba er 120 og endda 150 værd. Forestil jer lige hvilken forskel en Pogba ville ku gøre på midtbanen for Real Madrid - og så tænk på hvor stor forskel en Morata ville ku gøre i angrebet (eller på bænken) - pludselig er en forskel på 50 mio i pris ingenting!! Og nu var det ik for at sige at jer Pogba-hadere vil ha Morata (som jeg selv synes er glimrende omend jeg ik fatter prisen) - men det er blot for at illustrere at prisen på Pogba altså ik er så vild. Man ka få en Morata og en Bailly for Pogbas pris - i så fald ved jeg godt hva jeg ville vælge!!
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

9 år 11 måneder siden #18 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Truppen 16/17

Siempre Madrid skrev: Jeg er lidt med Siempre fiel i denne sag.

Det er det farlige ved at vinde et CL-trofæ, at det gør totalt blind over for holdets mangler. Vi skal ikke længere end 3-4 måneder tilbage før end alle var til salg og der bare skulle en gevaldig udrensning til. Nu snakker man om små justeringer.

Jeg var selv en af dem, som talte for en total udrensning og jeg er såmænd ikke bedre end mange af jer andre, for jeg er også blevet mere lun på at holde på hovedparten af spillerne, men det ændrer altså ikke på, at holdet mangler noget fornyelse, hvis det spanske mesterskab skal blive en realitet. Og vi var altså ikke tæt på at vinde det spanske mesterskab, selv om forspringet til sidst var reduceret til 1 point.

Man kunne med fordel skille sig af med Kovacic (udlejning), Isco, James og Jesé, mens Arbeloa og Denis allerede er væk i forhold til sidste år. Herudover kunne man overveje om Nacho også skulle have lov til at søge nye græsgange og finde ud af om Coentrao vil/skal blive.

Det giver plads til en ny centerforsvarer (hvis Nacho smutter), en venstre back (hvis Coentrao ikke fortsætter), 2-3 midtbanefolk og to angribere, hvor Morata måske bliver den ene.

Vi står foran en lang sæson og en truende FIFA-karantæne og derfor skal der handles og udlejes.

Men det er jo netop små ændringer, med tanke på du ikke mener start 11'eren skal røres.

9 år 11 måneder siden #19 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Truppen 16/17

Siempre fiel skrev: Selv de mest subjektive personer ka vel erkende at vi havde et helt overdrevet lodtrækningsheld - men nej, selv dét får man hug for at nævne - fuck det er morsomt. Vi var da så svineheldige at det næsten burde være løgn og vi var lige så heldige at vinde den finale!! Nød jeg det? Elskede jeg det? Var jeg ligeglad med hvorn pokalen kom i hus? Ja for faen - jeg er da lykkelig for det trofæ - og jeg lodtrækningsheld er en del af gamet. Men havde vi lodtrækningsheld? JA gu faen havde vi sgu da det - og alt andet er jo idiotisk at sige.

Og at tro vi pludselig er de bedste er simpelthen så torskedumt - har vi vundet én ligatitel de sidste 8 år eller noget i den stil - det føles i hvert fald sådan.

Jeg siger ik vi ska lave total udrensning, men jeg mener bestemt vi ska se på at forstærke den midtbane. Vi mangler stadig dynamik og fysik og målfarlighed fra de tre centrale spillere. Modric giver noget dynamik, men de andre ting jeg nævner er alle mangelvarer - og til dem der spørger hva Pogba ka tilbyde, så ja, lige præcis alle de ting.

1) en spiller kommer ud af nærmest ingenting og bryder igennem ved et stort mesterskab - Florentino køber ham. Hva sker der - jo folk herinde går helt amok fordi Florentino køber på baggrund af én slutrunde.

2) en spiller har igennem flere sæsoner været én af verdens bedste spillere, har ført sit klubhold til mesterskab efter mesterskab og han udråbes nærmest enstemmigt som én af verdens allerbedste. Så spiller han åbenbart et middelmådigt (eller måske endda dårligt EM - personligt aner jeg det ik for har ik gidet se så meget som ét minut) og straks mener mange herinde han er overvurderet og elendig.

Nu behøver jeg ik skære det ud i pap vel? Altså det komiske i at folk flipper ud når Florentino dømmer en spiller på én slutrunde - men nu gør folk nøjagtig det samme med en spiller som ellers har leveret vanvittigt godt flere sæsoner i træk - nu er han pludselig den rene elendighed og ik pengene værd. Fuck jeg er glad for at det ik er folk herinde der står for at købe spillere til Real Madrid - jeg ville ik engang turde overlade styringen af mit managerhold til jer!!

Og mht pris - ingen af os kender de nøjagtige priser, men hvis markedet pt siger at Morata er måske 75 mio værd, så ville jeg da uden at blinke mene at Pogba er 120 og endda 150 værd. Forestil jer lige hvilken forskel en Pogba ville ku gøre på midtbanen for Real Madrid - og så tænk på hvor stor forskel en Morata ville ku gøre i angrebet (eller på bænken) - pludselig er en forskel på 50 mio i pris ingenting!! Og nu var det ik for at sige at jer Pogba-hadere vil ha Morata (som jeg selv synes er glimrende omend jeg ik fatter prisen) - men det er blot for at illustrere at prisen på Pogba altså ik er så vild. Man ka få en Morata og en Bailly for Pogbas pris - i så fald ved jeg godt hva jeg ville vælge!!

Hold da op, det her indlæg får dig rent ud sagt til at fremstå som en ubehagelig person.

Intelligens, et par gode pointet samt argumenter, det indeholder indlægget også, men den tone der, må du simpelhen gøre noget ved - hvor kommer alt den vrede fra?

Jeg ville købe dit heavymetal album, hvis jeg da var til den slags, men en stor portion af dine indlæg er godt hårde at komme igennem.

Stram op.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #20 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen 16/17

Siempre fiel skrev: Selv de mest subjektive personer ka vel erkende at vi havde et helt overdrevet lodtrækningsheld - men nej, selv dét får man hug for at nævne - fuck det er morsomt. Vi var da så svineheldige at det næsten burde være løgn og vi var lige så heldige at vinde den finale!! Nød jeg det? Elskede jeg det? Var jeg ligeglad med hvorn pokalen kom i hus? Ja for faen - jeg er da lykkelig for det trofæ - og jeg lodtrækningsheld er en del af gamet. Men havde vi lodtrækningsheld? JA gu faen havde vi sgu da det - og alt andet er jo idiotisk at sige.

Pogba har været vanvittigt god og en af verdens bedste? Okay, så siger vi det. Her gik jeg og troede at serie A var dårligere end nogensinde før og Juventus vader sig igennem. Men det er altså Pogba der har ledt dem til mesterskaberne kan jeg forstå. Og ikke Tevez, Dybala, Buffon, et sindssygt stærkt forsvar etc.

Hvis Pogba har ledt Juventus til alle deres mesterskaber, hvorfor floppede han så til EM? Hvorfor viser han intet i Champions League?

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #21 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen 16/17

Dios skrev: Jeg er også helt med på dem der mener truppen skal forstærkes, for den kan forstærkes mange steder. Det største problem for mig har jeg været inde på et par gange eller 3, så den vil jeg ikke gå for meget i dybden med. Det helt store spørgsmål er hvor Isco og James står ift. Zidane, og nok også Perez. På papiret er det jo 2 fremragende spillere, men sidste sæson var de mere middelmådige end Sissoko's sæson for Newcastle.
Tør man at satse på dem de næste 2 år? Hvis man gør og de kommer bare lidt i form, så er det jo de 2 største transfers vi kan lave. Pogba vil komme med en masse dynamik og vil da klart forstærke vores start 11'er på mange områder, men en James i topform vil godt nok ikke komme med dynamik, men lidt samme effekt hvor der bliver spillet imellem kæderne og åbnet lidt op for det hele.
Til gengæld vil det være nemmere at stoppe Real Madrid's spil ved at lukke ned for Modric, da Pogba på ingen måder kan styre spillet som Modric eller Kroos kan det.

Kovacic fremtid ser også svær ud, så derfor håber jeg han liver udlejet. Han kan jo altid hentes hjem og blive registreret igen. Et salg af ham er dog helt udelukket for mig. Han er så genial en spiller!

Venstreback, Kanté og Hazard håber jeg på vi køber. Hazard skal bare til Real Madrid. Det kan simpelthen ikke være anderledes.

Kontinuitet og småjusteringer må være vejen frem :)

Du får det til at lyde som om at vi kan hente Pogba og så rotere ham lidt med de andre spillere. Undskyld hvis jeg mistolker dit indlæg. Prøv nu at høre, hvis vi henter Pogba så skal han spille. Hvem skal vi tage ud? Hvem har spillet sig af? Vi henter ham jo ikke for Isco. Hvis vi henter ham er det for Modric eller Kroos.

9 år 11 måneder siden #22 af Siempre fiel

FranciscoISCO skrev:

Hold da op, det her indlæg får dig rent ud sagt til at fremstå som en ubehagelig person.

Intelligens, et par gode pointet samt argumenter, det indeholder indlægget også, men den tone der, må du simpelhen gøre noget ved - hvor kommer alt den vrede fra?

Jeg ville købe dit heavymetal album, hvis jeg da var til den slags, men en stor portion af dine indlæg er godt hårde at komme igennem.

Stram op.

Stram op - ok det gør jeg med det samme. Tak for dit gode råd. Ubehagelig person - uha, måske ;-) Spøg til side, jeg er hverken vred eller andet - men jeg troede ik det var nødvendigt at pakke pointerne ind i vat, men jeg ka fornemme en vis sensibilitet og det er naturligvis ærgerligt hvis formen skygger for indholdet. Det var ik min mening at gøre folk bange eller kede af det, men samtidig har jeg heller ik tålmodighed til at hvis man eksempelvis nævner ordet lodtrækningsheld, så kommer der diverse svar som kun handler om at ville diskutere noget der er så indiskutabelt - så blir man nødt til at hamre sin pointe igennem for at komme til kernen - men ok, det gik så heller ik :-) Summa summarum, hvis jeg orker skrive igen, så ska jeg nok sørge for at pakke det ind, så ingen blir stødt ;-)

9 år 11 måneder siden #23 af Siempre fiel

Raúl 7 skrev:

Pogba har været vanvittigt god og en af verdens bedste? Okay, så siger vi det. Her gik jeg og troede at serie A var dårligere end nogensinde før og Juventus vader sig igennem. Men det er altså Pogba der har ledt dem til mesterskaberne kan jeg forstå. Og ikke Tevez, Dybala, Buffon, et sindssygt stærkt forsvar etc.

Hvis Pogba har ledt Juventus til alle deres mesterskaber, hvorfor floppede han så til EM? Hvorfor viser han intet i Champions League?

Jeg ka godt se det - Pogba er faktisk en middelmådig spiller som intet har vist - derfor alle jagter ham og prisen sættes til verdensrekord :-D Og når man skriver ting som at "Pogba leder dem til mesterskaber", så er det for at fremhæve deres måske mest afgørende spiller og ik fordi man er blind for at der er 11 spillere på et hold og der også er andre fremtrædende spillere - men hvis du føler behov for at forsøge at forsvare din pointe med med så ligegyldige udsagn, så er det fint med mig - det blir bare så intetsigende at debattere så. Du har da ret i at Serie A bestemt ik er noget særligt og at Juventus rigtig nok er noget stærkere end konkurrenterne - men de viser nu også i CL, at de har et glimrende hold.

Men ok, din "pointe" er altså at hvis en spiller har et middelmådigt EM, så ka han ik samtidig ha været fremragende de sidste flere sæsoner på klubholdet! Fremragende tese. Payet, ifølge UEFA var han EMs bedste spiller - hvordan ka det være han ik spiller for én af Europas bedste klubber - for din tese har jo lige "bevist" at hvordan man spiller under EM siger alt om en spiller ;-)

9 år 11 måneder siden #24 af unicum
Besvaret af unicum på emne Truppen 16/17
Siempre fiel - dine pointer er mindst lige så skæve som alle andres, at du ikke engang har set EM, men udtale dig som du gør får bare ens tær til at krumme endnu mere.
Og fordi en spiller er hypet i flere sæsoner af medier og jeg ved ikke hvad, er meget fint, men hvis du har set juve spille har det været et kollektivt hold som har løbet serie A over ende. Vil endda mene, pogba stod i skyggen af vidal, ja han har et ernormt talent, men hvem vil du bytte ud på midtbanen hos Real for ham? Kroos? Modric? Case? For 150, er det ikke som rotationsspiller han vil blive indkøbt.
Og så viste han helt klare attitude problemer ved EM, ja det er en turnering, og det er intet sammenlignet med de sæsoner han har spillet for juve, men hans kæmpe talent kan hurtigt fade væk, hvis han laver en balotelli.
Jeg ville selv være kæmpe fortaler for at købe ham, hvis kroos ville væk. Pengene er ikke problemet, hans talent er kæmpe og han har bare det flair som gør en verdensstjerne, men hvor skulle han masses ind?
Jeg er splittet, men når jeg læse din måde at skrive på, får jeg lyst til at have ham endnu mindre. (Skørt)

Leveret af Kunena Forum