Truppen 16/17

10 år 4 uger siden #25 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Truppen 16/17
Er jeg den eneste der haaber der snart sker noget paa transfermarkedet.. Orker ikke de der last minute transfers.......

Ind: Leroy Sané, Rodriguez og Kante.
Ud: Coentrao, Jese og Isco.

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 uger siden #26 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 16/17

Raúl 7 skrev:

Dios skrev: Jeg er også helt med på dem der mener truppen skal forstærkes, for den kan forstærkes mange steder. Det største problem for mig har jeg været inde på et par gange eller 3, så den vil jeg ikke gå for meget i dybden med. Det helt store spørgsmål er hvor Isco og James står ift. Zidane, og nok også Perez. På papiret er det jo 2 fremragende spillere, men sidste sæson var de mere middelmådige end Sissoko's sæson for Newcastle.
Tør man at satse på dem de næste 2 år? Hvis man gør og de kommer bare lidt i form, så er det jo de 2 største transfers vi kan lave. Pogba vil komme med en masse dynamik og vil da klart forstærke vores start 11'er på mange områder, men en James i topform vil godt nok ikke komme med dynamik, men lidt samme effekt hvor der bliver spillet imellem kæderne og åbnet lidt op for det hele.
Til gengæld vil det være nemmere at stoppe Real Madrid's spil ved at lukke ned for Modric, da Pogba på ingen måder kan styre spillet som Modric eller Kroos kan det.

Kovacic fremtid ser også svær ud, så derfor håber jeg han liver udlejet. Han kan jo altid hentes hjem og blive registreret igen. Et salg af ham er dog helt udelukket for mig. Han er så genial en spiller!

Venstreback, Kanté og Hazard håber jeg på vi køber. Hazard skal bare til Real Madrid. Det kan simpelthen ikke være anderledes.

Kontinuitet og småjusteringer må være vejen frem :)

Du får det til at lyde som om at vi kan hente Pogba og så rotere ham lidt med de andre spillere. Undskyld hvis jeg mistolker dit indlæg. Prøv nu at høre, hvis vi henter Pogba så skal han spille. Hvem skal vi tage ud? Hvem har spillet sig af? Vi henter ham jo ikke for Isco. Hvis vi henter ham er det for Modric eller Kroos.

2 spillere er simpelthen bare for lidt til 2 pladser. Her er der tale om Kroos og Modric, hvis du skulle være i tvivl :) Det var derfor jeg rundede James og Isco, for uanset hvordan vi vender og drejer det, så bliver vi ramt af skader, karantæner og Zidane's manglende lyst til at rotere. For ikke at tale om James og Isco's svingende præstationer. Jeg har aldrig været fortaler for at have 2 verdensklassespillere på samme position, men Kovacic fik 8 ligakampe, og det er der jo ingen som har gavn af.
Hvis jeg skal vælge, så falder mit valg dog også på Kroos og Modric. Jeg vil bare have Hazard, for med ham får vi den dynamik og gennembrudsstyrke som jeg savnede en del under Modric og Kroos konstellationen sidste sæson.

Egentlig er jeg utrolig glad for udviklingen med James. Nuvel, så ville jeg elske hvis han genfandt sit tidligere niveau, men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi regnet med Zidane ville kunne bænke ham uden problemer. Det har aldrig været sådan før, så måske er der ved at komme nye boller på suppen, selvom jeg ikke helt kan tro det endnu.
Dem i form skal spille, så må prisskiltet blive gemt væk for engang skyld.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 4 uger siden #27 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Truppen 16/17

unicum skrev: Siempre fiel - dine pointer er mindst lige så skæve som alle andres, at du ikke engang har set EM, men udtale dig som du gør får bare ens tær til at krumme endnu mere.
Og fordi en spiller er hypet i flere sæsoner af medier og jeg ved ikke hvad, er meget fint, men hvis du har set juve spille har det været et kollektivt hold som har løbet serie A over ende. Vil endda mene, pogba stod i skyggen af vidal, ja han har et ernormt talent, men hvem vil du bytte ud på midtbanen hos Real for ham? Kroos? Modric? Case? For 150, er det ikke som rotationsspiller han vil blive indkøbt.
Og så viste han helt klare attitude problemer ved EM, ja det er en turnering, og det er intet sammenlignet med de sæsoner han har spillet for juve, men hans kæmpe talent kan hurtigt fade væk, hvis han laver en balotelli.
Jeg ville selv være kæmpe fortaler for at købe ham, hvis kroos ville væk. Pengene er ikke problemet, hans talent er kæmpe og han har bare det flair som gør en verdensstjerne, men hvor skulle han masses ind?
Jeg er splittet, men når jeg læse din måde at skrive på, får jeg lyst til at have ham endnu mindre. (Skørt)

Desværre er du åbenbart ik i stand til at processere fakta. Nu siger du det er et problem jeg ik har set EM - når jeg jo netop plæderer for at ligegyldigt hvor ringe pogba end har gjort det under slutrunden, så ændrer det jo ik på hans præstationer de sidste 3 år. Og jeg har også sagt, igen og igen, at mange netop tidligere har sagt at man ik ska købe på baggrund af en god slutrunde - men det omvendte gælder åbenbart ik eller? Jeg ka forstå at du åbenbart blir lidt blød i knæene over min måde at skrive på og jeg er da ked af du blir intimideret ;-) spøg til side, jeg ved ik hva problemet er - men du gider eller ka i hvert fald ik forholde dig til det forhold jeg nu har nævnt flere gange (og som jeg nu nævner igen igen), altså dét at mange vil afskrive pogba grundet en åbenbart mindre god sommerturnering, og altså tillægger den enorm vægt, mens folk mener det er for ringe når Florentino tillægger én slutrunde stor vægt og køber en spiller på baggrund deraf. Men lad os bare stoppe dén diskussion her - ka godt høre at hverken du eller de andre som nu forsager pogba på baggrund af slutrunden har lyst til at kommentere på det åbenlyst komiske i dette.

Men for at fokusere på et centrale i debatten - og her er det jo helt fair at vi er uenige - så mener jeg jo at vores startopstilling ska forstærkes, ik meget, men på én måske to pladser, og jeg mener at dér hvor man ku gøre dette bedst var at få pogba ind. Og for at svare på dit spørgsmål, så ka jeg sige - som jeg rent faktisk tidligere har skrevet herinde rimeligt klart - at jeg både tror og håber at Kroos smutter. Han er en glimrende spiller, men jeg synes ik vi får særlig meget ud af ham og jeg synes han ligner en spiller der ik spiller med glæde - tror ganske enkelt ik han passer ind i dynamikken i truppen.

Og så synes jeg desværre pt at de fleste rygter lige pt går den forkerte vej til min smag - pogba lyder til ik at blive til noget og man sku være meget interesseret i en Andre Gomes. Folk synes 120 mio er for meget for pogba, men så blir det da rigtig sjovt hvis vi giver ca 60 for Gomes - dårligere end James og Isco og ligesom tilfældet er med dem, så er der ik rigtig nogen naturlig plads i systemet til ham. det blir splinter i røven hvis vi køber ham og et køb a la Illarra - lige så forudsigeligt ringe. Jeg er mere til at man betaler noget mere og henter en spiller som vitterligt ka forstærke startopstillingen. Hvis vi ik får styrket dén, så frygter jeg at vi bare blir kørt over som vi reelt er blevet de seneste mange år i ligaen (på trods af en tæt slutstilling i år). Men fair nok - jeg ka fornemme at flere mener at vi pludselig blir stjernegode hvis bare vi skifter én bænkevarmer ud med en anden - det håber jeg sørme er rigtigt, men jeg tror det desværre ik. Jeg håber man i klubben husker hvor umådeligt ringe vi var nærmest hele sidste sæson i stedet for kun at huske at vi hentede en pokal. Det blir spændende at se, men hvis lige nu synes jeg ik at rygterne peger særlig meget i den retning jeg håber på desværre - så det lader da til at folk får lov at slippe for Pogbas elendigheder for real Madrid og så må vi jo se om holdet pludselig er som forvandlet og spiller fantastisk - man ka jo bare håbe..

10 år 4 uger siden #28 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Truppen 16/17
Jeg er ikke enig i at vi skal hente Pogba, men Fiel har ret. Flere sæsoners klubfodboldt vægter langt højere end 6 kampes EM-landsholdsfodbold til hver en tid. Og det er det udgangpunkt, der skal debatteres i.
Vi kritiserer jo netop Perez for altid at give overpris på spillere, der spiller en god landsholdsslutrunde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

10 år 4 uger siden #29 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 16/17

zizou21 skrev: Er jeg den eneste der haaber der snart sker noget paa transfermarkedet.. Orker ikke de der last minute transfers.......

Ind: Leroy Sané, Rodriguez og Kante.
Ud: Coentrao, Jese og Isco.

Coentrao render ingen steder foreløbigt. Man kunne give en Castilla spiller rollen som reserve for Marcelo indtil Coentrao kommer sig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 4 uger siden #30 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen 16/17
Først og fremmest. Fremragende at se dig igen, Siempre Fiel. Jeg forguder dine indlæg og din skrivestil, og du skal bestemt ikke lade dig påvirke for meget af den løftede hippie-pegefinger, for jeg synes ingenlunde, at det overhovedet var tæt på at krydse nogen grænse - det er bare forfriskende med lidt kant. Så stram lige lidt NED igen ;-)

I forhold til selve diskussionen, så er jeg også overrasket over, hvor meget en fortjent - men heldig - CL-sejr har betydet for folks vurdering af truppen. Vi har brugt størstedelen af sæsonen på at kaste grimme gloser efter truppen og krævet udrensning. Alligevel lader folk sig forføre af en "falsk" chance i ligaen og et lodtrækningsheld af kaliber.

Jeg er stadig fortaler for en udrensning - især set i lyset af den kommende transferkarantæne. Jeg ser gerne, at vi henter en forsvarsspiller, en midtbane, en angriber og Hazard. Og så måske nogle breddespillere. Vi kan sige farvel til Danilo, Jesé, James/Isco og Ronaldo.

Ja - jeg ser det virkelig som det perfekte tidspunkt at skippe Ronaldo videre. Han har stadig et par fine år i sig, men jeg vil rigtig gerne se en trup uden ham. Et angreb, der ikke er bygget op om ham. Hvor han ikke diktere, hvor han skal spille, og at han skal tage frispark. Jeg ville elske at se, Bale tage taktstokken. Ét er trupsammesætning og harmoni, men vi mangler virkelig også - hvilket Dios tit har kommenteret på - dynamik i forreste geled, når vi møder kompetente hold. Her vil Hazard gøre underværker. Lad Ronaldo få et par gode år i Premier League - vi har masser af spillere, der nok skal tage over mht målene.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Siempre fiel, Pelle, Kimbo

10 år 4 uger siden #31 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen 16/17
Nacho rygtes til Roma. Forhåbentlig kan han overtales til endnu en sæson, hvor man efterfølgende kan hente Vallejo eller Llorente ind som erstatning.

Lige nu giver et Nacho salg ingen mening, med mindre man henter en ny ind, og formoder Vallejo evt er fremtids erstatningen for Pepe?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

10 år 4 uger siden #32 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Truppen 16/17
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...-morata?ICID=HP_BN_1

Er der nogen der kan af -eller bekræfte denne nyhed???? I nyheden står der, at Real eftersigne skulle have modtaget et bud på 80m Euro for Morata og afvist det. Hvis det er sandt, så er det fanme verdens dårligste købmandsskab. Tænk lige hvad man kan købe for de penge, han kommer aldrig nogensinde til at være det værd...

10 år 4 uger siden #33 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 16/17

Sebberg skrev: Ja - jeg ser det virkelig som det perfekte tidspunkt at skippe Ronaldo videre. Han har stadig et par fine år i sig, men jeg vil rigtig gerne se en trup uden ham. Et angreb, der ikke er bygget op om ham. Hvor han ikke diktere, hvor han skal spille, og at han skal tage frispark. Jeg ville elske at se, Bale tage taktstokken. Ét er trupsammesætning og harmoni, men vi mangler virkelig også - hvilket Dios tit har kommenteret på - dynamik i forreste geled, når vi møder kompetente hold. Her vil Hazard gøre underværker. Lad Ronaldo få et par gode år i Premier League - vi har masser af spillere, der nok skal tage over mht målene.

Please ja! Jeg har i flere år skrevet, at jeg håbede han blev solgt sommer 16. Ikke fordi jeg ikke elsker Ronaldo og ikke elsker at have ham i truppen (Enhver kamp med ham på banen er tre gange så interessant som hvis han ikke var på banen) men fordi hvis man kan sælge ham for en halv milliard, så giver det utrolig god mening at få penge for ham inden han pludselig vælger at stoppe sin karriere pga skade eller lyst.

Det er lidt ligesom at sælge et gammelt TV til overbetaling, fordi TV'et er kendt overalt i verden. PSG eller United vil sikkert gerne give det dobbelte for ham, som de gav for Martial.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 4 uger siden #34 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 16/17

SR4 skrev: Jeg er ikke enig i at vi skal hente Pogba, men Fiel har ret. Flere sæsoners klubfodboldt vægter langt højere end 6 kampes EM-landsholdsfodbold til hver en tid. Og det er det udgangpunkt, der skal debatteres i.
Vi kritiserer jo netop Perez for altid at give overpris på spillere, der spiller en god landsholdsslutrunde.

Helt enig i alt du skriver.

Jeg mener heller ikke, at Pogba skal hentes. Ofte kritiseres Perez for at lade indkøb diktere opstilling og spillestil. Et køb af Pogba vil igen gøre indkøb vigtigere end holdet.

Nu må I andre også snart droppe Hazard. Han var dårlig til EM og igennem hele sidste sæson. Han viste et talent, da han var yngre, men han har ikke nået de spåede højder. Der må da findes andre mere spændende spillere, som I kan kaste jeres kærlighed på.

10 år 4 uger siden #35 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Truppen 16/17

BBB skrev:

SR4 skrev: Jeg er ikke enig i at vi skal hente Pogba, men Fiel har ret. Flere sæsoners klubfodboldt vægter langt højere end 6 kampes EM-landsholdsfodbold til hver en tid. Og det er det udgangpunkt, der skal debatteres i.

Helt enig i alt du skriver.

Jeg mener heller ikke, at Pogba skal hentes. Ofte kritiseres Perez for at lade indkøb diktere opstilling og spillestil. Et køb af Pogba vil igen gøre indkøb vigtigere end holdet.

Nu må I andre også snart droppe Hazard. Han var dårlig til EM og igennem hele sidste sæson. Han viste et talent, da han var yngre, men han har ikke nået de spåede højder. Der må da findes andre mere spændende spillere, som I kan kaste jeres kærlighed på.

Meeeeeeeeeeeen, her er det jo netop træneren der vil ha Pogba - og Florentino der er mindre overbevist - så er ik sikker på jeg forstår hva du mener. Det er vel ik et problem at spilleren er et stort navn hvis han er god nok og træneren vil ha ham. Altså jo bedre en spiller er jo større et navn blir han, så hvis vi ska til at gøre det til et problem at en spiller er et stort navn, så ka vi jo bare finde spillere i Suppeligaen fremadrettet.

Summa summarum, fair nok hvis du ik mener Pogba er god nok, men argumentet for at "indkøbet er vigtigere end holdet" forstår jeg ganske enkelt ik hva betyder. Altså træneren vil ha en spiller - så er det vel ret så simpelt et sportsligt hensyn og ik noget andet.

10 år 4 uger siden #36 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Truppen 16/17
Pogba bør købes hvis det er trænerens ønske. Hvis træneren får 100% total frihed i at udstikke rammerne vil sandsynligheden for fungerende holdspil forøges kraftigt. Så jeg er af den overbevisning af at Pogba kun bør købes hvis det er Zidanes ønske. Hvad Fiel, Gud eller trækkedrengen ved gadehjørnet i København ytrer sig er aldeles ligegyldigt.

Den rette pris på Pogba er hvad køberen er villigt til at betale og jeg mener ikke man kan udlede om prisen er rigtig/forkert hvis det bliver i omegn af 100-120 mio Euro da der er tendens til at være inflationer i priser som tiden går. Indkøbspris for Figo og Zidane blev også beskyldt for at være latterlige høje mindes jeg i min barndom. I dag ved jeg at det var en god investering da det har brandet Real Madrid meget godt.

Hvis det ender med at Pogba bliver købt for 150 mio Euro i 2019 så er det bedre at købe ham nu for en pris af 100-120 mio Euro og hvor han ikke er 3 år ældre. – Vi vil ikke være i stand til at konkludere om han er prisen værd før kapitlet er afsluttet.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 10 år 4 uger siden ved Kasillas.

Leveret af Kunena Forum