Sæson 2017/2018

8 år 6 måneder siden #1165 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Sæson 2017/2018

2:18 skrev: Det er jo vanvittigt at man kan få rødt for at hoppe tidligt og højt.Bare en super tarvelig linje de kører de spanske dommere..

Præcis! Kun fordi det Ramos folk blæser det op og kommentatoren skal snakke det op til en svinestreg. Han svinger vel knap nok armen. Men der er selvfølgelig altid en hvis risiko forbundet med at springe op i hovedstødsdueller med lidt høje albuer selvom jeg nu ser det som naturligt i mange situationerne hvis man vil højt og have kraft i stødet.

Ellers rigtig fint tryk den sidste halve time indtil udvisningen. Der mangler bare lige det sidste fortiden.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Arnenugacream.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #1166 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 2017/2018
Blandede følelser er vist det bedste ord at bruge nu fra min sid af. Ramos!!!! puha det er bare ikke godt nok. I sådan en kamp skal man gå forrest. Det røde kort var måske ikke det største, men jeg synes stadig at det ikke er godt nok.

8 år 6 måneder siden #1167 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018

Arnenugacream skrev:

2:18 skrev: Det er jo vanvittigt at man kan få rødt for at hoppe tidligt og højt.Bare en super tarvelig linje de kører de spanske dommere..

Præcis! Kun fordi det Ramos folk blæser det op og kommentatoren skal snakke det op til en svinestreg. Han svinger vel knap nok armen. Men der er selvfølgelig altid en hvis risiko forbundet med at springe op i hovedstødsdueller med lidt høje albuer selvom jeg nu ser det som naturligt i mange situationerne hvis man vil højt og have kraft i stødet.

Det er dumt at give dommeren muligheden. Han har virket overgearet. Men jeg synes nu ikke, at det er til et gult kort.

Der kom intet offensivt uden at Ronaldo var involveret. At han så ikke scorer på sine chancer, ændrer ikke på, at det er der heller ikke andre, der gør. Det er ikke godt nok af nogen af de offensive i dag.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 6 måneder siden #1168 af Boegen10
Besvaret af Boegen10 på emne Sæson 2017/2018
Ærgeligt vi ikke er skarpe når det gælder. Jeg er meget skuffet over benzema og Ronaldo de skulle have scoret mindst en gang i dag. Grunden til at vi ligger så dårligt i ligaen som vi gør, er at vi ikke kan finde ud af at score mål. Det er efterhånden pinligt.

MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Boegen10.

8 år 6 måneder siden #1169 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2017/2018
Hold da helt op hvor mangler vi noget nyt til angrebet - vi har virkelig lidt kvalitet oppe foran. Som ledelse må man virkelig sidde med en dårlig smag i munden nu, det er så tydeligt at vi har solgt breden og intet har skifte ind.

Ikke nødvendigvis en dårlig kamp, men vi mangler virkelig kvalitet i feltet. Jeg håber på kovacic, modric og kroos mod sevillia med varane, vallejo, nacho og marcelo i defensiven. Jeg er ikke den store fan af ashraf som jeg synes er svag både defensivt og offensivt.

8 år 6 måneder siden #1170 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Sæson 2017/2018

Kratmus skrev:

Arnenugacream skrev:

Det er dumt at give dommeren muligheden. Han har virket overgearet. Men jeg synes nu ikke, at det er til et gult kort.

Der kom intet offensivt uden at Ronaldo var involveret. At han så ikke scorer på sine chancer, ændrer ikke på, at det er der heller ikke andre, der gør. Det er ikke godt nok af nogen af de offensive i dag.

Enig og der burde han være klogere. Men det ved vi jo er en del af hans spil, og nok også det der i mange situationer gør ham til den klasse spiller han er, og som har reddet os utallige gange. Men lige det røde kort idag ser jeg ikke som en decideret "hjerneblødning" som i har set fra ham tidligere.

8 år 6 måneder siden #1171 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Real Madrid har i La Liga sammenhæng nærmest altid været dårlige til at gribe chancen når den endeligt byder sig, intet overraskende over det vi ser idag.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Vinícius

8 år 6 måneder siden #1172 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæson 2017/2018
Fatter seriøst ikke hvorfor folk herinde var forhåbningsfulde efter Barcas pointtab tidligere i dag. Hvis man virkelig tror at vi kan indhente Messi og Co., i vores nuværende forfatning, mangler man simpelthen realitetssans.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, elle44

8 år 6 måneder siden #1173 af unicum
Besvaret af unicum på emne Sæson 2017/2018
Synes det brænder på i lang tid hvor vi burde være mere skarpe. Men det er godt nok også tyndt af Zidane efter at vi sidder på kampen at skifte isco ud for kovacic og benz ud for mayoral i det 78? min. Det er bare mangel på nosser og chancer. Tag casemiro ud når de alligevel bare sparker bolden hen over midten eller en anden som er mere defensiv for en mere offensiv.

8 år 6 måneder siden #1174 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
Jeg er efterhånden nået til det punkt, hvor jeg ikke længere tror på, at det nuværende koncept fungerer. Vi har et hold med nogle af de bedste boldspillere i verden, men holdet mangler fart! Der kommer kun fart fra vores backs. Modstanderne har fundet ud af, at hvis de stiller sig ned i eget felt, kan vi kun finde ud af at lave indlæg. Men kvaliteten af vores indlæg er blevet utrolig dårlig, og selv Toni Kroos kan ikke lægge et ordentligt indlæg fra hjørnespark. Konceptet har aldrig været perfekt, men det har altid været skygget af, at vi har haft en Ronaldo, der har scoret på selv de sværeste chancer. I sin storhedstid havde han scoret på mindst 2 af de chancer, han får idag - jeg tænker et hovedstødsmål og så havde han formentlig banket én af de to flugtere i kassen. Hans makker i angrebet, Benzema, er vel bare født under en uheldig stjerne. Han skyder og han rammer stolpen nærmest oftere, end han rammer målet efterhånden. Prøv at gå over på en fodboldbane, og se hvor svært det faktisk er...

Det opbyggende spil er så uendeligt ideforladt. Når modstanderne stiller sig ned med 10 mand foran eget felt, står vi med 6-7 mand foran dem, mens vi har 3-4 mand, som ligger i rummene mellem de 10. Det gør det uendeligt svært, at få skabt nogle chancer, men vi er heller ikke særlig sårbare, når vi står sådan. Andre gange smider vi flere mand frem, men så er det, at vi lukker de dumme mål ind på kontra. Dertil kommer, at vores spillere up-front ikke tager særlig mange løb, og slet ikke de rigtige, eksemplificeret ved, hvor Ronaldo og Benzema løber ind i hinanden og Benzema er off-side. Anyhow, vi formår ikke at omsætte de chancer, vi nu engang får.

Jeg tror vitterligt ikke, at vi, medmindre konceptet forandres, kan vinde ligaen i denne sæson. Det gør mig trist, at se holdet i den nuværende forfatning. På alle pladser har vi nogle af de bedste spillere i verden, men de passer ikke længere sammen eller til konceptet. Jeg vil altid støtte samtlige af vores spillere, selvom jeg kan se mig sur på nogle engang imellem. Og selvom de en dag ikke skulle være i klubben mere, vil jeg stadig i mit madridista hjerte holde med dem(medmindre de møder RM eller DK), eksemplificeret ved at jeg til EM holdt med Wales, Portugal og Kroatien.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

8 år 6 måneder siden #1175 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Sæson 2017/2018
Folk glemmer at Real spiller en OK kamp på en svær bane.. og chancer var der jo masser af.

2 skud på stolpen, 2 kæmpe missere af Kroos, 1 af Ronaldo og 1 af Varane.. en hver anden sæson var kampen jo vundet. Det handler udelukkende men skarphed.

Men nej, Real vinder ikke ligaen
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

8 år 6 måneder siden #1176 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018
Men fedt at høre Zidane ik er bekymret over de manglende. Det jo super. Vi ska vel spille 15 kampe i streg uden at score samt ligge til nedrykning før vores trænerorakel blir bekymret. Ku vi dog bare starte en privat liga med kun os og Apoel - så sku I fanme se vores to stjernefantastiske angribere løbe om hjørner med modstanderne weekend efter weekend. Det ringeste Bilbaohold i mands minde som er i dyb krise og for et par dage siden blev ydmyget af et 3.-divisionshold OG som manglede deres bedste mand - dem ku vi ik besejre. Ik den fjerneste overraskelse for mig - men alligevel imponerende ringe
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Lars1991

Leveret af Kunena Forum