Sæson 2017/2018
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
2:18 skrev: Det er jo vanvittigt at man kan få rødt for at hoppe tidligt og højt.Bare en super tarvelig linje de kører de spanske dommere..
Præcis! Kun fordi det Ramos folk blæser det op og kommentatoren skal snakke det op til en svinestreg. Han svinger vel knap nok armen. Men der er selvfølgelig altid en hvis risiko forbundet med at springe op i hovedstødsdueller med lidt høje albuer selvom jeg nu ser det som naturligt i mange situationerne hvis man vil højt og have kraft i stødet.
Ellers rigtig fint tryk den sidste halve time indtil udvisningen. Der mangler bare lige det sidste fortiden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Arnenugacream skrev:
2:18 skrev: Det er jo vanvittigt at man kan få rødt for at hoppe tidligt og højt.Bare en super tarvelig linje de kører de spanske dommere..
Præcis! Kun fordi det Ramos folk blæser det op og kommentatoren skal snakke det op til en svinestreg. Han svinger vel knap nok armen. Men der er selvfølgelig altid en hvis risiko forbundet med at springe op i hovedstødsdueller med lidt høje albuer selvom jeg nu ser det som naturligt i mange situationerne hvis man vil højt og have kraft i stødet.
Det er dumt at give dommeren muligheden. Han har virket overgearet. Men jeg synes nu ikke, at det er til et gult kort.
Der kom intet offensivt uden at Ronaldo var involveret. At han så ikke scorer på sine chancer, ændrer ikke på, at det er der heller ikke andre, der gør. Det er ikke godt nok af nogen af de offensive i dag.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
Ikke nødvendigvis en dårlig kamp, men vi mangler virkelig kvalitet i feltet. Jeg håber på kovacic, modric og kroos mod sevillia med varane, vallejo, nacho og marcelo i defensiven. Jeg er ikke den store fan af ashraf som jeg synes er svag både defensivt og offensivt.
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Kratmus skrev:
Arnenugacream skrev:
Det er dumt at give dommeren muligheden. Han har virket overgearet. Men jeg synes nu ikke, at det er til et gult kort.
Der kom intet offensivt uden at Ronaldo var involveret. At han så ikke scorer på sine chancer, ændrer ikke på, at det er der heller ikke andre, der gør. Det er ikke godt nok af nogen af de offensive i dag.
Enig og der burde han være klogere. Men det ved vi jo er en del af hans spil, og nok også det der i mange situationer gør ham til den klasse spiller han er, og som har reddet os utallige gange. Men lige det røde kort idag ser jeg ikke som en decideret "hjerneblødning" som i har set fra ham tidligere.
Florentino Pérez
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Det opbyggende spil er så uendeligt ideforladt. Når modstanderne stiller sig ned med 10 mand foran eget felt, står vi med 6-7 mand foran dem, mens vi har 3-4 mand, som ligger i rummene mellem de 10. Det gør det uendeligt svært, at få skabt nogle chancer, men vi er heller ikke særlig sårbare, når vi står sådan. Andre gange smider vi flere mand frem, men så er det, at vi lukker de dumme mål ind på kontra. Dertil kommer, at vores spillere up-front ikke tager særlig mange løb, og slet ikke de rigtige, eksemplificeret ved, hvor Ronaldo og Benzema løber ind i hinanden og Benzema er off-side. Anyhow, vi formår ikke at omsætte de chancer, vi nu engang får.
Jeg tror vitterligt ikke, at vi, medmindre konceptet forandres, kan vinde ligaen i denne sæson. Det gør mig trist, at se holdet i den nuværende forfatning. På alle pladser har vi nogle af de bedste spillere i verden, men de passer ikke længere sammen eller til konceptet. Jeg vil altid støtte samtlige af vores spillere, selvom jeg kan se mig sur på nogle engang imellem. Og selvom de en dag ikke skulle være i klubben mere, vil jeg stadig i mit madridista hjerte holde med dem(medmindre de møder RM eller DK), eksemplificeret ved at jeg til EM holdt med Wales, Portugal og Kroatien.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
2 skud på stolpen, 2 kæmpe missere af Kroos, 1 af Ronaldo og 1 af Varane.. en hver anden sæson var kampen jo vundet. Det handler udelukkende men skarphed.
Men nej, Real vinder ikke ligaen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-