Sæson 2017/2018
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
henrikcomn skrev: Folk glemmer at Real spiller en OK kamp på en svær bane.. og chancer var der jo masser af.
De ligger 3 pladser fra nedrykning og har en "skræmmende" hjemmebanemålscore på 5-5 (7 kampe)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Raul7-2880 skrev:
henrikcomn skrev: Folk glemmer at Real spiller en OK kamp på en svær bane.. og chancer var der jo masser af.
De ligger 3 pladser fra nedrykning og har en "skræmmende" hjemmebanemålscore på 5-5 (7 kampe)
Så du mener ikke det er en svær bane? Sæt dig lidt i spansk fodbold så kammerat. 1 ting er tabellen, noget andet er politiske forhold og motivation
Siempre fiel skrev: Men fedt at høre Zidane ik er bekymret over de manglende. Det jo super. Vi ska vel spille 15 kampe i streg uden at score samt ligge til nedrykning før vores trænerorakel blir bekymret.
Og lad det endeligt forblive sådan, ingen grund til at lave en Mourinho og svine sine spillere til, eller tale til pressen som var de ens ven. Jeg er ret sikker på, at Zidane er bekymret over de manglende mål, men der er ikke meget at gøre lige nu, og derfor er der vel ingen grund til at skabe sig i offentligheden bare fordi det går ad helvedes til.
Florentino Pérez
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
Siempre fiel skrev: Men fedt at høre Zidane ik er bekymret over de manglende. Det jo super. Vi ska vel spille 15 kampe i streg uden at score samt ligge til nedrykning før vores trænerorakel blir bekymret.
Og lad det endeligt forblive sådan, ingen grund til at lave en Mourinho og svine sine spillere til, eller tale til pressen som var de ens ven. Jeg er ret sikker på, at Zidane er bekymret over de manglende mål, men der er ikke meget at gøre lige nu, og derfor er der vel ingen grund til at skabe sig i offentligheden bare fordi det går ad helvedes til.
Nu nævnte jeg vist heller ik noget om at han sku skabe sig eller svine spillerne. Der er rent faktisk andre muligheder. Eksempelvis helt sobert sige at han naturligvis er bekymret over de manglende mål. Men nej, lad ham da bare fremstå som en lalleglad tosse der stadig mener alt er perfekt.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Siempre fiel skrev:
Sahinovic skrev:
Nu nævnte jeg vist heller ik noget om at han sku skabe sig eller svine spillerne. Der er rent faktisk andre muligheder. Eksempelvis helt sobert sige at han naturligvis er bekymret over de manglende mål. Men nej, lad ham da bare fremstå som en lalleglad tosse der stadig mener alt er perfekt.
Det er vel også fuldstændig ligegyldigt hvordan han fremstår. Selvfølgelig ved han godt, at det er et problem med de manglende mål. Man er da være rimelig naiv, hvis man tror, at Zidane helt oprigtigt ikke er bekymret over hvor få mål holdet scorer.
Vi spiller elendigt som vi har gjort alt for længe og der skal ske noget, udnytter vi ikke når Barca smider point bliver vi aldrig mesterskabs kandidater, og det er efterhånden pinligt!
Jeg håber på bedre tider, jeg tror på vores hold men jeg håber snart vinden vender ellers ser det for sort ud!
Hala Madrid
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Ment på den måde, at dagens præstation jo faktisk er god. Dårligt kørende eller ej, så er San Mames ALTID et svært sted at spille, men vi spiller jo en virkelig god anden halvleg, hvor vores offensiv faktisk fungerer.
Jeg kan se, at nogen brugere skriver idéforladt offensiv, men det var slet ikke det, jeg så i dag. Tit ender vi med indlæg efter indlæg, men i dag var der super meget bevægelse omkring feltet, og vi prøvede hele tiden at spille varierende. Så alt i alt, uden at være jubelidiot, så er dagens præstation jo acceptabel. Vi skaber klart flest chancer og burde vinde på en hård udebane. Problemet er så bare, at vi har været så jammerlige i denne sæson, at dette bare er endnu et stykke træ på det brændende bål.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Forever-madrisimo skrev: Offensiven fungere ikke, det er vores presspil der gør. Offensiven fungere først når vi skaber chancer nok som kan omsættes til mål. Athletic i går var så presset i det meste af kampen, men havde ingen problemer med at holde os fra at scorer og fra chancer.
Du taler jo i ren frustration. Se kampen igen. At sige Real ikke havde nogen chancer er jo bare dumt.
Kan lynhurtigt nævne 2× stolpeskud, 1 kæmpe chance til Ronaldo, 2 x Kroos centimer forbi mål og Varane header i det lille felt reddet på stregen
Det er kampbilledet kamp efter kamp. Isco placere sig ualmindeligt elendigt kamp efter kamp, og er total overflødig, fordi han hellere vil spille wingback end offensiv midtbanespiller.
Zidane piller Benzema ud hvergang man prøver at scorer et afgørende mål. Hvis han ikke tror på ham til det sidste hvorfor skal han så starte inde? Hvorfor sidder der 8 slipsedrenge på bænken, som ikke kan se, at vi skal overbemande feltet når vi i de sidste 10 minutter smækker 117 hovedløse indlæg ind i hovedet på 5 forsvarspillere, men i stedet sætter Kovacic ind i stedet for Isco, og en angriber ud for en angriber. Er man bange for balancen ville knække, så smid dog Kovacic ind i stedet for Isco, og byt Mayoral med Kroos, Casemiro eller Modric.
Zidane er fredet, men hvor længe? Nye impulser sagde Perez engang, og det er vel også det der savnes nu. Zidane træder præcis i samme fodspor som Ancelotti, hvor de gør det samme hvergang, men forventer et andet resultat. Om det er for nemt at sige bag en skærm ved jeg ikke, men hold kæft jeg savner 100kg nosser fra Zidane. Hvornår kommer trodsreaktionen fra spillerne? Nuvel, så spiller vi da fint nok, men fint nok er vel bare langtfra godt nok. Vi har 11 spillere, som vil 11 forskellige ting.
Hold kæft, hvor jeg egentlig håber på, at vi får Wenger som træner. Glem alt om hans manglende titler, nærrighed eller whatever. Han ved hvordan man spiller fodbold med bold, og hvordan man placere midtbanespillere ordentligt. Ser man Arsenal's kampe, så er de hjernedøde til at placere sig korrekt i det opbyggende spil, hvor de konsekvent er tæt på hinanden, så de kan kombinere.
I Real Madrid er det jo stikmodsat. Der har du Kroos og Isco i venstreside og Modric i højreside. Alle fuldstændig ude af position, og så langt fra hinanden, at de skal slå en bold over 20-25 meter for at spille hinanden. Det værste er deres placering, hvor alle er på linje. Aldrig bliver der spillet en bold som skærer igennem kæderne, men sideforskyder spillet, så alle skal have deres individuelle færdigheder i spil, for at komme igennem kæderne. Det er så amatøragtigt, at selv min søn på 6 år har mere taktiks forståelse end de tosser der løber rundt og tjener kassen i Real Madrid.
Vi har 4 centrale midtbanespillere, men Moses har tydeligvis en del at skulle have sagt, for de er tydeligvis spredt til hver deres side. Jeg undskylder mit udbrud, men jeg kan simpelthen ikke forstå i mit lille bitte hovedet, at der ikke sidder bare én slipsedreng og siger der er noget helt galt når man vælger at spille så mange fremragende centrale midtbanespillere ude af position.
Jeg er bare så træt af, at se det samme spil igen og igen med en yderst rolig Zidane, som efter endnu et pointtab siger han ikke er bekymret. Så lav da noget rav i den, og sig Messi er en bedre fodboldspiller end Ronaldo, så han forhelvede ikke brænder 1000% chancer i det lille felt, som han har for vane at gøre denne sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
henrikcomn skrev:
Forever-madrisimo skrev: Offensiven fungere ikke, det er vores presspil der gør. Offensiven fungere først når vi skaber chancer nok som kan omsættes til mål. Athletic i går var så presset i det meste af kampen, men havde ingen problemer med at holde os fra at scorer og fra chancer.
Du taler jo i ren frustration. Se kampen igen. At sige Real ikke havde nogen chancer er jo bare dumt.
Kan lynhurtigt nævne 2× stolpeskud, 1 kæmpe chance til Ronaldo, 2 x Kroos centimer forbi mål og Varane header i det lille felt reddet på stregen
Det er bare ikke nok, nå man tænker på at det her hold scorer mellem 95 og 110 mål i ligaen normalt. Hvis du mener vi havde mange chancer, fair nok. Et Real hold med en offensiv i topform havde vundet 0-5 i går.
Benzemas stolpeskud var det eneste der virkelig gav Atheltic noget at ryste i bukserne over, så havde de også selv ligeså mange chancer
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
10-13: Mourinho
13-15: Ancelotti
15-16: Benitez (halv sæson)
16-18: Zidane
Alligevel tror flere herinde, at vi får succes ved blot at skifte Zidane ud... smh
No solo soy perfecto, también soy Madridista