Sæson 2017/2018

8 år 6 måneder siden #1225 af nono
Besvaret af nono på emne Sæson 2017/2018

Administrationen skrev:

nono skrev: RIP Henning Jensen. Håber at redaktionen kan finde tid til en lille hyldest / artikel.

Det er naturligvis noget, vi kigger på.

Som altid kender de dygtige folk bag Madridistas klasse, ingen grænse. Bravo!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #1226 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018
Ronaldo får 5. Ballon d'Or i morgen og udligner Messi (efter at have været bagud 1-4, imponerende intet mindre). De er fodboldens største fænomener!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Real Madrid.

8 år 6 måneder siden #1227 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018

Real Madrid skrev: Ronaldo får 5. Ballon d'Or i morgen og udligner Messi (efter at have været bagud 1-4, imponerende intet mindre). De er fodboldens største fænomener!

Hvornår blev de afgørende stemmer indsendt?

Edit: Tænker bare på om han muligvis har formøblet en ellers sikker Ballon d’Or her hen over efteråret...
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Daniel.

8 år 6 måneder siden #1228 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2017/2018
Efteråret er 100% ligegyldigt i den afstemning :)
Ja det gælder egentligt også det meste af foråret nu er vi er ved det.

8 år 6 måneder siden #1229 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæson 2017/2018
Jeg så Bayern - PSG, en rigtig god kamp.
Men jeg bliver godt nok mere og mere ærgeligt over at man ikke sikrede sig mbappe i sommers, han er 18 og er helt fantastisk. Han er hurtig, teknisk dygtig, har et virkelig godt overblik, fine dybde bolde og så er han ret dynamisk og energisk, virkelig nogle af de ting bi mangler, og så kun 18 :O

Jeg fatter desuden mindre og mindre vores transfers i sommers, især med det spil vi lægger for dagen, vi spiller selvfølgelig generelt ikke så godt, men jeg sankker mere 9m alle vores indlæg.
Vi har et spil der er baseret på indlæg pt. Vi valgte at udleje den bedste "crosser" i truppen, nemlig James, han er vel en af de bedste til indlæg i verden. Samtidig sælger man Moratta en af vores bedste luftspillere (ved godt han ville væk, men man forstærkede sig ikke).
Det giver bare ikke mening når vi laver så mange indlæg, at vi smider 2 af de bedste spillere i truppen inden for den disciplin ud.
Lige nu har vi vel 3 der kan heade. Ronaldo, casemiro og Ramos. De sidste 2 er defensive spillere og derfor kun meget sjældent i feltet. Det efterlader Ronaldo til at være i feltet.
Men her kommer problem nr. 2, der er vel kun en i truppen der lægger gode indlæg (fraset altid skadet Bales one hit wonder i Copa del Rey) og det er Ronaldo . Så den eneste der kan heade i front er samtidig den eneste der kan lægge et indlæg... Det er jo komisk.
OK carvajal kan til delsbogså lægge gode ibdlæg, især i sidste sæson, det kan være det kommer igen her efter skade.

Pointen er at det jo så ikke giver mening at sælge netop de 2 spillere som blev solgt.

8 år 6 måneder siden #1230 af Nord
Besvaret af Nord på emne Sæson 2017/2018
Utroligt man kan se bort fra Mr. Assist Toni Kroos i sådan et indlæg ;-)
Derudover er jeg enig, men forhåbentlig bevæger vi os væk fra de håbløse indlæg, da det er noget så røvsygt at være vidne til.

8 år 6 måneder siden #1231 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæson 2017/2018

Nord skrev: Utroligt man kan se bort fra Mr. Assist Toni Kroos i sådan et indlæg ;-)
Derudover er jeg enig, men forhåbentlig bevæger vi os væk fra de håbløse indlæg, da det er noget så røvsygt at være vidne til.

Kroos valgte jeg bevidst ikke, da han tit ikke assister i "åbent spil" men på dødbolde. Giver det mening ?
Jeg synes Kroos i den grad mangler fsrlighed i åbent spil, både med afslutninger og indlæg, eller rettere han kommer næsten aldrig til indlæg i åbent spil desværre

8 år 6 måneder siden #1232 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Sæson 2017/2018

Doc.juego skrev:

Nord skrev: Utroligt man kan se bort fra Mr. Assist Toni Kroos i sådan et indlæg ;-)

Kroos valgte jeg bevidst ikke, da han tit ikke assister i "åbent spil" men på dødbolde. Giver det mening ?
Jeg synes Kroos i den grad mangler fsrlighed i åbent spil, både med afslutninger og indlæg, eller rettere han kommer næsten aldrig til indlæg i åbent spil desværre

Og derudover glemmer man også at Kroos ligesom Marcelo skal bruges 5000 indlæg for at få én assist. Kroos slår simpelthen så mange dårlige hjørnespark
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

8 år 6 måneder siden #1233 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018
Er helt enig og har selv længe gjort udtryk for at ledelsen/træner ikke virker til at have en rød tråd ift spillestil og truppen.

Man (nok mest Zidane og ikke perez) har med James virkelig gjort en fejl og har smidt guld på gaden. Ja ved godt at han selv ville væk, men det skyldes jo ikke mindst at han blev frosset ude og ignoreret ud af klubben, ligesom Morata. James er i den grad savnet pga hans høje rate i succesafleveringer, fordi han ikke er selvisk men tværtimod heller afleverer og samler det fulde overblik på banen. Og som Doc.Juego korrekt skriver, så mangler vi en der kan lave gode frispark og hjørne. Kampen i går var alle hans dødbolde jo direkte farlige. Og ikke mindst: læg mærke til han var 3. sidste fod i 2 af målene og 2. sidst i 1

Jeg er stor fan af Zidane og mener skal have lang tråd - ja jeg har altid haft ham i absolut top 3 sammen med Maradona. Men ligesom Maradona, så har han altså store mangler som træner (om end Maradonas var størst og meget mere åbenlyse – muligvis spiller hans personlighed ind der hehe)
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Jonas

8 år 6 måneder siden #1234 af Nord
Besvaret af Nord på emne Sæson 2017/2018
Sjovt som så mange pludselig har glemt, hvor rædderlig, ugidelig og pinlig James var i de to foregående sæsoner. Jeg kan sgu godt lide manden, han slår nogle guddommelige indlæg, men han er simpelthen ikke dygtig nok til Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Lars1991, Neye

8 år 6 måneder siden #1235 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
James er dygtig, men vi har bare folk, der kan det, han kan - endda bedre.

Jeg vil faktisk hellere, at vi går efter to deciderede kantspillere - Lucas Vazquez er slet ikke god nok, men som type er han perfekt at have, da det giver gode alternativer rent taktisk. Det er nok i virkeligheden det, vi mangler ... Bale kan godt tage rollen, som den ene kant, men på den anden side mangler vi altså kvalitet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 6 måneder siden #1236 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

henrikcomn skrev:

Doc.juego skrev:

Og derudover glemmer man også at Kroos ligesom Marcelo skal bruges 5000 indlæg for at få én assist. Kroos slår simpelthen så mange dårlige hjørnespark

Kroos, spilleren med flest assists i truppen sidste sæson, samt nr. 2 i La Liga?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Nord

Leveret af Kunena Forum