Sæson 2017/2018
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Som de fleste andre, ser jeg også DDG som absolut første prioritet. Man forsøgte at skaffe ham i 15 da dumdristighed fra de to klubber forkludrede handlen. Man forsøgte sig ikke i 16 fordi Navas viste kvalitet og hjerte. Noget som man i Madrid bør belønne. Man bør nappe ham i 17.
Næste emne bør overvejes at være forstærkninger til Castilla. Et emne vi en smule har glemt. Nogle der husker El Juans 'røde tråd'-snak? Den idé bør stadig leve, og jeg synes også vi ser nogle fornuftige investeringer. I mine øjne bør anden eller tredje prioritet være at hjælpe Castilla op i den næstbedste række. Det ville være i samme tråd som den nye charmeoffensiv overfor de unge talenter, som vi har set det seneste halvandet år.
Derudover mangler vi en back-up til Marcelo, en defensiv midtbanespiller, en forlængelse af Iscos kontrakt og et salg af en eller to af de offensive kræfter, så vi ikke hele tiden føler at de alle sammen får for lidt spilletid. Truppen er bred og stærk, men måske den kunne være en enkelt offensiv spiller smallere?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er enig i rigtig meget af det du skriver, og specielt emnet om Castilla er jeg vild med. Jeg tror, at det er rigtig godt, hvis man kan gøre springet fra Castilla til Real mindre. Måske skal det gøres ved at skrue lidt op for lønnen og få nogle gode spillere til Castilla, som måske ikke er talenter, mens om har et niveau, der kan støtte ungdommen på holdet. Altså bare 3-4 rutinerede kræfter med et højt niveau og så store talenter til resten af pladserne. Kan de få kontinuerlig spilletid i den næstbedste række, så er det en klar forbedring.Kassow-Rossing skrev: Jeg føler tråden er ved at nærme sig "Transferdrømme"-tråden. Det gør måske ikke så meget :)
Som de fleste andre, ser jeg også DDG som absolut første prioritet. Man forsøgte at skaffe ham i 15 da dumdristighed fra de to klubber forkludrede handlen. Man forsøgte sig ikke i 16 fordi Navas viste kvalitet og hjerte. Noget som man i Madrid bør belønne. Man bør nappe ham i 17.
Næste emne bør overvejes at være forstærkninger til Castilla. Et emne vi en smule har glemt. Nogle der husker El Juans 'røde tråd'-snak? Den idé bør stadig leve, og jeg synes også vi ser nogle fornuftige investeringer. I mine øjne bør anden eller tredje prioritet være at hjælpe Castilla op i den næstbedste række. Det ville være i samme tråd som den nye charmeoffensiv overfor de unge talenter, som vi har set det seneste halvandet år.
Derudover mangler vi en back-up til Marcelo, en defensiv midtbanespiller, en forlængelse af Iscos kontrakt og et salg af en eller to af de offensive kræfter, så vi ikke hele tiden føler at de alle sammen får for lidt spilletid. Truppen er bred og stærk, men måske den kunne være en enkelt offensiv spiller smallere?
I forhold til førsteholdstruppen, så håber jeg kun på at se De Gea som et stort navn, for resten fungerer. Jeg ville egentlig have det fint med stadig at have Coentrao i truppen, men han er for ofte skadet, så en tilgang af Theo Hernandez vil være godt. Asensio, Kovacic og Isco bør kun blive bedre, ligesom jeg heller ikke tror af Lucas og Morata er færdige med at forbedre sig, så jeg håber ikke at man foretager sig noget, der putter dem længere tilbage i køen.
Bale må gerne smutte uden han bliver erstattet. Benzema er et lille spørgsmålstegn for mig, da han på det seneste har vist gode ting igen, men det er simpelthen forfærdeligt, at han er så skidt store dele af sæsonen. Det orker jeg ikke. Danilo stepper op, Vallejo kommer i stedet for Pepe, og Llorente kan aflaste Casemiro.
Medmindre nogen får lyst til at smide det hele på gulvet, så ser fremtiden lys ud!
Kassow-Rossing skrev: Jeg føler tråden er ved at nærme sig "Transferdrømme"-tråden. Det gør måske ikke så meget :)
Nu må det der pjat snart stoppe. ALLE Real Madrid fans nævner loyalitet, så snart snakken falder på Keylor Navas. Hvordan er det lige præcis, han er loyal? Den eneste grund til, at han viste ''hjerte'' var, at han vidste hvor han ville ryge hen, hvis han blev tøsefornærmet og nægtede at spille for klubben igen. Og nej, det ville ikke være i en topklub. Han ville ryge retur til Levante eller en klub af samme størrelse.
I øvrigt mener engelske medier, at man faktisk forsøgte igen. De Gea afviste dog, da han ville se, hvad Mourinho kunne udrette.
I 2015-16 sæsonen gjorde Keylor Navas sig fortjent til endnu en sæson, da han præsterede fantastisk. Faktisk præsterede han så godt, at man med rette kunne argumentere for, at han var blandt verdens bedste keepere. Sådan forholder det sig dog ikke længere, og hans fæle drops i denne sæson kunne sagtens have betydet, at vi ikke ville være i stand til at konkurrere om ligaen og CL på nuværende tidspunkt. Nok er nok. De Gea er verdens bedste eller anden bedste målmand, 26 år og spansk. Hvis vi ikke henter ham i år, kommer det aldrig til at ske. De Gea fortjener at vende hjem til Madrid, og vi fortjener ham.
Jeg ved godt Messi sparker godt, men det havde nu været dejligt, hvis vi havde haft en målmand der kunne ha reddet den der 2-3 scoring i el Clasico. Ligesom dengang Iker hev de der umulige redninger frem mod Sevilla eksempelvis.
Jeg synes Navas ikke er god nok, og han kunne godt ha taget den, ligesom Marcelo godt kunne ha lavet frispark, eller Kovacic kunne ha taget turen hjem
Har valgt at takke af på forum!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hugol skrev: De Gea har jo spillet sin sidste kamp for Man U skal man tro Mourinho og medierne.
Nej der har du vidst overfortolket en smule.
Hvad han sagde helt præcist, var at DDG har spillet sin sidste kamp i denne sæson og at han regnede med, at DDG's næste kamp for United ville blive i pre-season.
Artiklen på Madridista.dk:
madridista.dk/index.php/7372-har-de-gea-...dste-kamp-for-united
Artiklen på ESPNFC:
www.espnfc.com/story/3128665/jose-mourin...at-manchester-united
Derudover kommer Mourinho ind på, at han regner med at DDG fortsætter i klubben i næste sæson.
Steen vi er enige angående kvaliteten i Navas' præstationer i sidste sæson og det er vidst også det. Mere behøver vi selvfølgelig heller ikke blive enige i efter den kommende sommer :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Mourinho er ikke interesseret i at sende en spiller videre, som jo egentlig er for god til United efterhånden. Måske er det spil for galleriet, you never know...
Spørgsmålet er, hvad De Gea vil. Vi ved jo ikke, hvad der foregår mellem DDG og hans agent, men hvis han VIRKELIG gerne ville afsted, så må han jo gøre sit. Der er kommet nogle halve kommentarer om det ene og andet, men så vidt jeg kan se, så har De Gea jo ikke virket helt vildt ærgærrig for at komme væk for den gudsforladte klub?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Kassow-Rossing skrev: Derudover kommer Mourinho ind på, at han regner med at DDG fortsætter i klubben i næste sæson.
Og selvfølgelig udtaler, at han regner med at De Gea fortsætter i klubben næste sæson. Det skal han jo sige. Manden ville aldrig gå ud og sige, at han regner med at De Gea er væk til næste sæson. I så fald ville det være en mærkværdig omgang spin og det ville ikke ligefrem tale salgsprisen op.
De Gea + Hazard, og hente nogle af vores talenter hjem, så er jeg mere end tilfreds.
Hvordan tænker du i opstilling? Gerne formation, start 11'er og reserver :)
Jeg er rigtig splittet, og det er jeg på grund af Ronaldo med hans seneste spil. Jeg er kæmpe fortaler for Hazard, men jeg er også kæmpe fortaler for de 4 centrale midtbanespillere vi har spillet med siden Bale's skade, for ikke at nævne jeg også er vild med Benzema.
Lige pt. kan jeg ikke få kabalen til at gå op med de ovennævnte ting. Jeg vil gerne have en 6'er, som man bare ikke kan komme udenom, men Kroos og Modric er bare så gode, at det ville være direkte idiotisk, at sælge en af dem. Ronaldo har spillet sig gevaldigt op, og bidrager ikke kun med mål længere. Om det holder ved jeg ikke, men han er bare en en'er, og det skal altid tælle til hans fordel synes jeg.
Benzema ville jeg sagtens kunne erstatte, da han simpelthen er for svingende, men jeg ser bare et kæmpe problem, hvis man fjerner hans funktion, så det skulle være en type ligesom ham, da hans spil og bevægelse gør Ronaldo så meget bedre. Her tænker jeg helt klart på Dybala, men egentlig vil jeg helst give ham en sæson mere i Juve. Hans pris bliver jo ikke mindre, og heller ikke højere, da den i forvejen vil sprænge banken, og så dårlig er Benzema bare ikke i mine øjne til, at han ikke kan få næste sæson med. Han er verdensklasse IMO.
Så er der kun 1 plads tilbage, og det er her mit største dilemma kommer. For Isco har jo bevist sit værd nu, og at han virkelig er klar til at gå forrest, og ikke være bag de store stjerner længere, men hvor skal Hazard så spille?
Der er 2 muligheder som jeg ser det.
1. Spille Isco i stedet for Modric eller Kroos.
2. Erstatte Benzema med Ronaldo, så der er plads til både Isco og Hazard.
Men som nævnt, så ser jeg alligevel ikke de 2 muligheder for noget jeg er vild med. Hvad tænker du :) Nu spørger jeg dig, da vi er nogenlunde enige omkring transfer og Benzema :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Kassow-Rossing skrev:
Hugol skrev: De Gea har jo spillet sin sidste kamp for Man U skal man tro Mourinho og medierne.
Nej der har du vidst overfortolket en smule.
Hvad han sagde helt præcist, var at DDG har spillet sin sidste kamp i denne sæson og at han regnede med, at DDG's næste kamp for United ville blive i pre-season.
Artiklen på Madridista.dk:
madridista.dk/index.php/7372-har-de-gea-...dste-kamp-for-united
Artiklen på ESPNFC:
www.espnfc.com/story/3128665/jose-mourin...at-manchester-united
Derudover kommer Mourinho ind på, at han regner med at DDG fortsætter i klubben i næste sæson.
Steen vi er enige angående kvaliteten i Navas' præstationer i sidste sæson og det er vidst også det. Mere behøver vi selvfølgelig heller ikke blive enige i efter den kommende sommer :)
Kassow, jeg sov sgu i timen. Tak for opdateringen.
Jeg er nemlig i mod en De Gea handel, og ønsker et køb af en hel anden målmand!
Har valgt at takke af på forum!
Hvorfor og hvem?Jeg er nemlig i mod en De Gea handel, og ønsker et køb af en hel anden målmand!
Jeg ser gerne Real Madrid optimere deres boldomgang, det er her jeg ser os som bedst, og når vi ikke formår at gøre dette så står vi som regel svagt, som f.eks. i mod Celta Vigo hvor jeg synes Casemiro var et stort problem og skal derfor droppes/gøres til reserve.
Jeg ser gerne holdet bygget op omkring Isco, fordi vi spiller det bedste fodbold når han har det godt, jeg har ihvertfald aldrig set en Real Madrid spiller præstere med så stor en overlegenhed som han gjorde mod Deportivo, og det vil jeg altså gerne se noget mere af. Derfor er det vigtigt at Isco får nogle spillere rundt omkring sig, som han kan spille fodbold sammen med, derfor ser jeg gerne følgende holdopstilling til den kommende sæson:
Et defensivt anker er fuldstændigt unødvendigt, når man har spillere som kan bidrage til en så god omgang bold, som de 11 ovenstående. Når modstanderen har bolden, så er det ned i en 4-4-2, hvor både Isco og Hazard trækker ned, skulle Asensio spille istedet for Benzema, så trækker han ned istedet for Isco, og så må Isco lægge lige under Ronaldo så han kan modtage bolden.
Håber reserverne siger lidt sig selv, har ihvertfald givet udtryk for hvem jeg ser væk og hvem jer ser blive.
Florentino Pérez