Sæson 2017/2018
Sahinovic skrev: @Dios
Jeg ser gerne Real Madrid optimere deres boldomgang, det er her jeg ser os som bedst, og når vi ikke formår at gøre dette så står vi som regel svagt, som f.eks. i mod Celta Vigo hvor jeg synes Casemiro var et stort problem og skal derfor droppes/gøres til reserve.
Jeg ser gerne holdet bygget op omkring Isco, fordi vi spiller det bedste fodbold når han har det godt, jeg har ihvertfald aldrig set en Real Madrid spiller præstere med så stor en overlegenhed som han gjorde mod Deportivo, og det vil jeg altså gerne se noget mere af. Derfor er det vigtigt at Isco får nogle spillere rundt omkring sig, som han kan spille fodbold sammen med, derfor ser jeg gerne følgende holdopstilling til den kommende sæson:
Et defensivt anker er fuldstændigt unødvendigt, når man har spillere som kan bidrage til en så god omgang bold, som de 11 ovenstående. Når modstanderen har bolden, så er det ned i en 4-4-2, hvor både Isco og Hazard trækker ned, skulle Asensio spille istedet for Benzema, så trækker han ned istedet for Isco, og så må Isco lægge lige under Ronaldo så han kan modtage bolden.
Håber reserverne siger lidt sig selv, har ihvertfald givet udtryk for hvem jeg ser væk og hvem jer ser blive.
Med den formation er Hazard mere end velkommen (skal bare over på venstrekanten)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Sahinovic skrev:
De Gea + Hazard, og hente nogle af vores talenter hjem, så er jeg mere end tilfreds.
Hvordan tænker du i opstilling? Gerne formation, start 11'er og reserver :)
Jeg er rigtig splittet, og det er jeg på grund af Ronaldo med hans seneste spil. Jeg er kæmpe fortaler for Hazard, men jeg er også kæmpe fortaler for de 4 centrale midtbanespillere vi har spillet med siden Bale's skade, for ikke at nævne jeg også er vild med Benzema.
Lige pt. kan jeg ikke få kabalen til at gå op med de ovennævnte ting. Jeg vil gerne have en 6'er, som man bare ikke kan komme udenom, men Kroos og Modric er bare så gode, at det ville være direkte idiotisk, at sælge en af dem. Ronaldo har spillet sig gevaldigt op, og bidrager ikke kun med mål længere. Om det holder ved jeg ikke, men han er bare en en'er, og det skal altid tælle til hans fordel synes jeg.
Benzema ville jeg sagtens kunne erstatte, da han simpelthen er for svingende, men jeg ser bare et kæmpe problem, hvis man fjerner hans funktion, så det skulle være en type ligesom ham, da hans spil og bevægelse gør Ronaldo så meget bedre. Her tænker jeg helt klart på Dybala, men egentlig vil jeg helst give ham en sæson mere i Juve. Hans pris bliver jo ikke mindre, og heller ikke højere, da den i forvejen vil sprænge banken, og så dårlig er Benzema bare ikke i mine øjne til, at han ikke kan få næste sæson med. Han er verdensklasse IMO.
Så er der kun 1 plads tilbage, og det er her mit største dilemma kommer. For Isco har jo bevist sit værd nu, og at han virkelig er klar til at gå forrest, og ikke være bag de store stjerner længere, men hvor skal Hazard så spille?
Der er 2 muligheder som jeg ser det.
1. Spille Isco i stedet for Modric eller Kroos.
2. Erstatte Benzema med Ronaldo, så der er plads til både Isco og Hazard.
Men som nævnt, så ser jeg alligevel ikke de 2 muligheder for noget jeg er vild med. Hvad tænker du :) Nu spørger jeg dig, da vi er nogenlunde enige omkring transfer og Benzema :D
4-2-3-1 men så bliver det på bekostning af 6´eren. Og her er jeg enig med Sahinovic. Med en sådan stærk boldbesiddende midtbane, er det unødvendigt med en 6´er modsat nødvendigheden af en 6´er i et 4-3-3 cirkus.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
1) Bygge holdet op om Isco: JA TAK!Sahinovic skrev: @Dios
Jeg ser gerne Real Madrid optimere deres boldomgang, det er her jeg ser os som bedst, og når vi ikke formår at gøre dette så står vi som regel svagt, som f.eks. i mod Celta Vigo hvor jeg synes Casemiro var et stort problem og skal derfor droppes/gøres til reserve.
Jeg ser gerne holdet bygget op omkring Isco, fordi vi spiller det bedste fodbold når han har det godt, jeg har ihvertfald aldrig set en Real Madrid spiller præstere med så stor en overlegenhed som han gjorde mod Deportivo, og det vil jeg altså gerne se noget mere af. Derfor er det vigtigt at Isco får nogle spillere rundt omkring sig, som han kan spille fodbold sammen med, derfor ser jeg gerne følgende holdopstilling til den kommende sæson:
Et defensivt anker er fuldstændigt unødvendigt, når man har spillere som kan bidrage til en så god omgang bold, som de 11 ovenstående. Når modstanderen har bolden, så er det ned i en 4-4-2, hvor både Isco og Hazard trækker ned, skulle Asensio spille istedet for Benzema, så trækker han ned istedet for Isco, og så må Isco lægge lige under Ronaldo så han kan modtage bolden.
Håber reserverne siger lidt sig selv, har ihvertfald givet udtryk for hvem jeg ser væk og hvem jer ser blive.
2) Det defensive anker er unødvendigt + forslag om tre decideret angribere/offensiver: nej, tak...
Jeg tror, folk er begyndt at negligere betydningen af det defensive anker nok engang.... Ikke at Case nødvendigvis er the one and only, men vi er blevet kørt over så mange gange tidligere, når vi har stillet med for mange spillere, der størstedelen af tiden helst bare vil løbe fremad, fremad og fremad.
Modric og Kroos kommer kun til sin fulde ret, når de ikke bliver belastet af at skulle sørge for en defensiv struktur foran forsvaret - jeg synes ikke helt, man kan forsvare det med, at man blot skal optimere boldomgangen...
Det bedste bold, vi har spillet i år, er, når vi har haft færre decideret offensivt-orienterede spillere på banen og flere kræfter på midtbanen. Man kan mene, hvad man vil om Case som fodboldspiller, men lige nu er han sgu det bedste svar, vi har på de problemer, som vi blandt andet under hele Ancelotti-æraen blev tynget af.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Real Madrid skrev: Jeg håber på en 4-3-1-2 – fire midtbanespillere, hvor spillere som Isco, Asensio og Ronaldo vil få meget bedre vilkår. Ronaldo og Benzema har vist os, at de ikke behøver en tredje partner i front. Vigtigste ind: De Gea og vigtigste ud: Bale (!).
Et glimrende alternativ til 4-3-3 eller 4-2-3-1. Men så bliver Hazard i overskud, da jeg har svært ved at forestille mig ham andre steder end på wing-pladsen
ChrillRM14 skrev:
1) Bygge holdet op om Isco: JA TAK!Sahinovic skrev: @Dios
2) Det defensive anker er unødvendigt + forslag om tre decideret angribere/offensiver: nej, tak...
Jeg tror, folk er begyndt at negligere betydningen af det defensive anker nok engang.... Ikke at Case nødvendigvis er the one and only, men vi er blevet kørt over så mange gange tidligere, når vi har stillet med for mange spillere, der størstedelen af tiden helst bare vil løbe fremad, fremad og fremad.
Modric og Kroos kommer kun til sin fulde ret, når de ikke bliver belastet af at skulle sørge for en defensiv struktur foran forsvaret - jeg synes ikke helt, man kan forsvar det med, at man blot skal optimere boldomgangen...
Det bedste bold, vi har spillet i år, er, når vi har haft færre decideret offensivt-orienterede spillere på banen og flere kræfter på midtbanen. Man kan mene, hvad man vil om Case som fodboldspiller, men lige nu er han sgu det bedste svar, vi har på de problemer, som vi blandt andet under hele Ancelotti-æraen blev tynget af.
1) Helt enig i at det der skal bygges op omkring Isco.
2) Helt ind til benet. Holder vi fast i 6´eren, er Hazard-scenariet dømt ude medmindre vi fortsætter i en 4-3-3 (hvilket jeg også synes burde være stendød) Så er det 2 angribere (uden wings)
Jeg er ligesom Dios ikke helt afklaret hvordan vi får indrettet os bedst........
Jeg tror, at hvis man spørger Modric, Kroos og Casemiro, så vil de gå med 4-4-2
Steen skrev: Hugol skrev:
Hvorfor og hvem?Jeg er nemlig i mod en De Gea handel, og ønsker et køb af en hel anden målmand!
Et forslag kunne være GianLuigi Donnarumma men ellers er jeg rimelig åben.
Hvorfor ikke De Gea, fordi han er dyr og handlen gik i vasken sidste år. Vi kunne få ham for 25-30 styks og nu koster han 75. Jeg brokker mig heller ikke hvis det bliver De Gea, men han skrev hurtigt under på kontrakt efter handlen gik i vasken med Man U. Vi skal ikke ud i endnu en handle der trækker i langdrag.
Har valgt at takke af på forum!
1) Bygge holdet op om Isco: JA TAK!
Modric og Kroos kommer kun til sin fulde ret, når de ikke bliver belastet af at skulle sørge for en defensiv struktur foran forsvaret - jeg synes ikke helt, man kan forsvar det med, at man blot skal optimere boldomgangen...
Jeg tror ikke vi bliver enige på dette punkt, men jeg må dog erklære mig uenig, da jeg mener det bedste forsvar er et godt angreb. (kliché, jeg ved det!) (-;
Det er ikke super mange kampe vi har spillet uden et defensiv anker, når vi så endeligt har spillet uden, og haft de rigtige spillere på banen, så har vi altså spillet en flot og effektiv omgang bold. Deportivo kampen er endnu et godt eksempel på dette, hvor jeg mener vi spillede noget af det flotteste fodbold, og der hed midtbanen James, Isco og Kovačić - (Asensio, Morata og Vázquez som de tre forreste). Forskellige roller, ja, men intet decideret defensivt anker, blot tre velspillende fodboldspillere.
Jeg vil ihvertfald se flere kampe, med de rigtige(!) spillere på banen, før jeg kan blive enig om at et defensivt anker er nødvendig.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: ChrillRM14 skrev:
1) Bygge holdet op om Isco: JA TAK!
Jeg tror ikke vi bliver enige på dette punkt, men jeg må dog erklære mig uenig, da jeg mener det bedste forsvar er et godt angreb. (kliché, jeg ved det!) (-;
Det er ikke super mange kampe vi har spillet uden et defensiv anker, når vi så endeligt har spillet uden, og haft de rigtige spillere på banen, så har vi altså spillet en flot og effektiv omgang bold. Deportivo kampen er endnu et godt eksempel på dette, hvor jeg mener vi spillede noget af det flotteste fodbold, og der hed midtbanen James, Isco og Kovačić. Forskellige roller, ja, men intet decideret defensivt anker, blot tre velspillende fodboldspillere.
Jeg vil ihvertfald se flere kampe, med de rigtige(!) spillere på banen, før jeg kan blive enig om at et defensivt anker er nødvendig.
Man kunne også indtage den holdning, at valget af en formation uden 6´er ikke udelukker, at der er kampe hvor en 6´er ville være en god ide.
Okay det bliver en anelse for offensivt tror jeg. Kroos og Modric har utrolig dårlige placeringer defensivt, og det kan 4-5 fremragende boldspillere ikke ændre på. Det er naivt og tro, at vi ikke vil komme i ubalance på noget tidspunkt. Nu er jeg ikke den største fan af Casemiro, men jeg kan godt se, at hans position er nødvendig. Imod Sevilla der sejlede det fuldstændig. Det gjorde det egentlig også imod Celta, men der sejlede det også fuldstændigt for Casemiro.
Jeg mener bare, at der er så meget flow og bevægelse i spillet med Modric, Kroos og Isco, så det egentlig er helt fint med en decideret oprydder. Den perfekte mand hedder Kanté, men ham mente man åbenbart ikke var det rette valg, selvom han i mine øjne besidder al det en 6'er skal besidde. Samme eksempel ser vi hos Barcelona, hvor Busquets altid er første mand på holdkortet, og med god grund.
Efter og have tænkt over tingene, og taget Zidane's fantastiske rotationer i mente, så kunne man jo også kun have Modric, Kroos, Kovacic, Isco, Asensio, Lucas, Hazard, Ronaldo og Benzema som de eneste offensive spillere i truppen. Derudover kunne man i få kampe også spille uden decideret 6'er, selvom man nok henter Llorente hjem igen, men ingen siger jo han skal spille når Casemiro ikke gør. Han er ung, og skal først lære Real Madrid at kende.
Benzema og Ronaldo skal også hviles, eller skadet på et tidspunkt bliver de nok. Så kunne man rykke Ronaldo på toppen, og spille med både Hazard og Isco, eller Asensio for den sags skyld.
I mange mange år har jeg altid kun ønsket en trup med A spillere og B spillere, fordi jeg aldrig har troet på konceptet med, at 2 lige gode spillere ville kunne fungere på sigt. Vi må bare konstatere, at vi ikke kommer udenom de mange skader vi altid får, og denne sæsons fantastiske bredde har bare gjort denne sæson mulig her.
Hazard skal der simpelthen være plads til, for han er skræddersyet til Real Madrid! Derudover, så er det også kun et spørgsmål om tid før Ronaldo takker af.
Salg: Navas, Coentrao, Pepé, James, Bale og Morata.
Køb: De Gea, Theo, Vallejo, Llorente og Hazard.
Det ville være optimalt, tror jeg :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Som er det Benzema der kommer i overskud, og selvom han i lange perioder har været udskældt, så vil Ronaldo på toppen i stedet for Benzema på den ene eller anden måde ændre opspilsmulighederne...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
El_Juan skrev:
Kassow-Rossing skrev: Derudover kommer Mourinho ind på, at han regner med at DDG fortsætter i klubben i næste sæson.
Og selvfølgelig udtaler, at han regner med at De Gea fortsætter i klubben næste sæson. Det skal han jo sige. Manden ville aldrig gå ud og sige, at han regner med at De Gea er væk til næste sæson. I så fald ville det være en mærkværdig omgang spin og det ville ikke ligefrem tale salgsprisen op.
Naturligvis. Men det er vel ikke så forfærdelig relevant i forhold til emnet. Hvis du læser samtalen, så skrev Hugol at Mourinho havde udtalt at DDG havde spillet sin sidste kamp. Jeg konstaterede blot, at det var forkert oversat og at han direkte havde skrevet, at han regnede med at han fortsatte.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg havde ikke oversat noget.
Men på tirsdag kan vi vente det offentliggjort at Junior er ny Real Madrid spiller. Som forventet, skriver AS i dag.
Har valgt at takke af på forum!