Sæson 2017/2018

8 år 7 måneder siden #1261 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæson 2017/2018

Siempre fiel skrev: Det har måske været oppe og vende, men ka ik lige finde det nogle steder: ka man seriøst ikke se klub-VM-kampene på nogen dansk tv-kanal? Nuvel, det er kun lige marginalt mere interessant end en Copa del Rey-kamp mod et Segunda B-hold, men alligevel.

Jeg har tidligere svaret en anden bruger at DR har vist Klub-VM de sidste par år, og af den grund regnede jeg med at de ville vise det igen. Men det ser desværre ud til at der ikke er nogen der viser det :/ Hverken kampen i dag, eller finalen på lørdag er i hvert fald på tv-guiden...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #1262 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Sæson 2017/2018
Glem De Gea og Kepa, giv os Ali Khaseif!

8 år 7 måneder siden #1263 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018
Det er mig en gåde at så mange er tilhængere af VAR - mage til måde at tage sjælen ud af spillet!! Og hva så når dommeren dømmer en forkert off side - blir den så også set igennem og hvis det viser sig den var forkert, så stiller man op som man stod og starter spillet igen med dén friløber der blev frataget? Nej nej - det går kun den anden vej - altså hvis målet var blevet givet og man så med laserskarp elektronik ka vurdere at 0,0000000001 mm af trøjen var foran forsvareren, så PIIIIIIIIIIIIFT - mål underkendt. Fint nok, lad os bare få endnu færre mål og flere spilstop - top dollar!! Jeg ville langt hellere ha reglerne lavet om, så tvivlen ik altid kom forsvareren til gode (ved godt reglerne egentlig burde lade tvivlen lade angriberen komme til gode, men sådan fungerer det bare ik i praksis, da dommerne hellere vil vinke 3 gange for meget end én for lidt) og vi ku få lidt flere mål. Jeg har personligt intet problem med "den menneskelige faktor" og de fejl der laves - hellere dét end alternativet med VAR.

8 år 7 måneder siden #1264 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 2017/2018
Utroligt, nærmest komisk at Real kommer bagud.. Den burde stå mindst 4-0
Følgende bruger(e) sagde tak: Kaká8

8 år 7 måneder siden #1265 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Sæson 2017/2018
VAR bliver virkelig også forvaltet kluntet.

I situationen i kampen går dommeren vel ud for at undersøge, om Casemiro begår frispark eller ej. Men han finder i stedet en offside, som linjevogteren ikke bemærkede. Det var vel ikke meningen med at kigge? Bruger dommeren så systemet korrekt eller ej? Sat på spidsen kunne dommerstanden jo se hele kampen igennem for fejl, selvom jeg godt ved, det kun skal bruges ved kampafgørende situationer.

Men jeg forstår altså ikke, at han kan dømme offsiden på Cristiano/Benzema, når nu det ikke var, hvad han skulle se efter.

8 år 7 måneder siden #1266 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018
ja vi styrer hele kampen men får ikke scorer. Fatter ikke Casemiros mål blev underkendt. Isco varmer bolden alt for meget, sænker spillet og det løber desværre ofte ud i ingenting. Håber han tager sig sammen i 2. halvleg. Ronaldo er pænt med men får ikke meget at arbejde med.
Achraf viser ganske fint spil især offensivt men han satser for meget ved deres mål.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: rmcf4ever

8 år 7 måneder siden #1267 af rmcf4ever
Besvaret af rmcf4ever på emne Sæson 2017/2018

AmorMadrid skrev: Glem De Gea og Kepa, giv os Ali Khaseif!

Det var virkelig en tom fornemmelse man stod tilbage med efter første halvleg.
Det var nærmere held end forstand at deres målmand fik frataget os så mange scoringsmuligheder.

8 år 7 måneder siden #1268 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Sæson 2017/2018
Jeg er tilhænger af VAR, i så fald havde Barcelona ikke vundet så mange titler, sådan udtaler Cruyff jo også omkring 70er sæsonerne mod Madrid.

Jeg er tilhænger men er enig det ser kluntet ud lige pt.
Men jeg er ikke tilhænger af at nogle vinder på dommer fejl.

8 år 7 måneder siden #1269 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
LOL at de ikke scorer!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Vinícius.

8 år 7 måneder siden #1270 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Sæson 2017/2018
Ja havde det ik været for VAR så var vi bagud 2-0

8 år 7 måneder siden #1271 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018

Forever-madrisimo skrev: Ja havde det ik været for VAR så var vi bagud 2-0

Eller også havde de spillet fodbold på banen frem for at kigge video :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 7 måneder siden #1272 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 2017/2018

Forever-madrisimo skrev: Ja havde det ik været for VAR så var vi bagud 2-0

Arh havde vi ikke selv lavet en først så?

Leveret af Kunena Forum