Sæson 2017/2018
Siempre fiel skrev: Det har måske været oppe og vende, men ka ik lige finde det nogle steder: ka man seriøst ikke se klub-VM-kampene på nogen dansk tv-kanal? Nuvel, det er kun lige marginalt mere interessant end en Copa del Rey-kamp mod et Segunda B-hold, men alligevel.
Jeg har tidligere svaret en anden bruger at DR har vist Klub-VM de sidste par år, og af den grund regnede jeg med at de ville vise det igen. Men det ser desværre ud til at der ikke er nogen der viser det :/ Hverken kampen i dag, eller finalen på lørdag er i hvert fald på tv-guiden...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
I situationen i kampen går dommeren vel ud for at undersøge, om Casemiro begår frispark eller ej. Men han finder i stedet en offside, som linjevogteren ikke bemærkede. Det var vel ikke meningen med at kigge? Bruger dommeren så systemet korrekt eller ej? Sat på spidsen kunne dommerstanden jo se hele kampen igennem for fejl, selvom jeg godt ved, det kun skal bruges ved kampafgørende situationer.
Men jeg forstår altså ikke, at han kan dømme offsiden på Cristiano/Benzema, når nu det ikke var, hvad han skulle se efter.
Achraf viser ganske fint spil især offensivt men han satser for meget ved deres mål.
AmorMadrid skrev: Glem De Gea og Kepa, giv os Ali Khaseif!
Det var virkelig en tom fornemmelse man stod tilbage med efter første halvleg.
Det var nærmere held end forstand at deres målmand fik frataget os så mange scoringsmuligheder.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er tilhænger men er enig det ser kluntet ud lige pt.
Men jeg er ikke tilhænger af at nogle vinder på dommer fejl.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Forever-madrisimo skrev: Ja havde det ik været for VAR så var vi bagud 2-0
Eller også havde de spillet fodbold på banen frem for at kigge video :P
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Arh havde vi ikke selv lavet en først så?Forever-madrisimo skrev: Ja havde det ik været for VAR så var vi bagud 2-0