Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sæson 2017/2018

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1285

Det kan blive en ekstra nervepirrende El Classico for Ronaldo og Messi i år – Messi er på 53 mål og 14 assist i 2017 og Ronaldo er på 52 mål og 13 assist, dog med 4 kampe mindre end Messi ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
The administrator has disabled public write access.

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1286

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Forever-madrisimo skrev:
Dios skrev:
Daniel skrev:
Steen skrev:
Marca er helt sikker på at Kepa købes i det kommende transfervindue. Middelmådighed længe leve.

Du aner jo absolut intet om, hvordan Kepa kommer til at udvikle sig. Han er på den internationale fodboldscene anerkendt som et stort målmandstalent. Det er faktum, og det er der absolut intet middelmådighed over at betale en smule mønt for - 25 millioner euro er simpelthen peanuts i dagens marked.

Men når verdens med afstand bedste keeper har været oppe og vende i en del år, og man så ender ud med et 23 årig talent, så er det altså tilladt, at være en anelse skuffet, hvis ikke meget.
€25 er intet ift. dagens marked, men havde man nu været klog, så lagde man yderligere €25 oven i, og sikrede De Gea for 2 år siden. Fair nok, sket er sket, og vi skal alle videre. Kepa ser da ganske fin ud, men han er et kæmpe men og hvis. Jeg savner en virkelig klasse keeper, som kan holde lidt styr på vores ekstremt ukoncentreret forsvar.

Hvis det er på baggrund af forsvaret, at du har en usikkerhed omkring målmanden Kepa, og ikke hans evner, så har du allerede skudt langt forbi!

Jeg savner nemlig et forsvar der ikke begår så mange fejl, mamge målmænd vil nemlig komme til at se skidt ud med et dårligt forsvar! Bare se på De Gea mod Man City!

Endnu ikke har kritikken om et Kepa køb en endt på hans skills, men kun skuffelsen over, at De Gea ikke er kommet. Usikkerhed på om han er god nok også. Jeg er ikke i tvivl om at vi kommer til at have en dygtig målmand i Kepa.

Jeg har en usikkerhed omkring Kepa, fordi han er 23 år og stadig bliver kaldt et talent. Nu har jeg ikke set alverdens til ham, men hvis han var et så stort talent, så havde han måske ikke spillet i Bilbao som 23 årig. Det er klart, at han skal sammenlignes med andre målmænd, så selvfølgelig bliver han sat lidt op imod De Gea.
Lidt ligesom når vi skal hente Ronaldo's erstatning på et tidspunkt, og Neymar eller what ever konstant meldes tæt på Real, men man i sidste ende henter Salah som erstatning. Det klinger hult, og det var fandens dumt ikke at hente verdens bedste målmand til en ordentlig pris.

De Gea ser ikke dum ud i United. Tværtimod, hvis du spørger mig om alle andre. De Gea er i flere år blevet kaldt United's bedste spiller, og med rette. Nu så jeg ikke hele kampen imod City, så måske har jeg misset noget, men generelt fejler De Gea ikke, og ligesom med Casillas, så skaffede han point, og tog bolde som ingen andre ville have taget.
Et forsvar i Real Madrid bliver aldrig det mest sikre. Vores backs er alt for offensive ift. at få skabt den nødvendige mur, og så har vi selvfølgelig og Ramos :)

Om Kepa er god nok må tiden vise, men det er IMO en kæmpe skuffelse, at vi gentagende gange giver plus €5 for spillere, hvor vi køber dem ud af deres kontrakt, når vi ikke kunne give €10-15 mere for De Gea, som United eftersigende ville have.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Siempre fiel

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1287

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg har det med VAR som Jørgen Leth har det med cykelhjelmen - jeg hader og foragter det. Det ødelægger vores smukke sport. Fodbold er kunst, fodbold er følelser, fodbold er et spil hvor det bedste hold nogle gange taber og det dårligste hold vinder. Fodbold er gode dommerkendelser, dårlige dommerkendelser og alle de ting som vi kan tale om før kampen og efter kampen. VAR er en kastrering af dette.

Jeg kan til NØDS holde goalline technology ud, men VAR er en uæstetisk fadæse.

Hvem fanden har nogensinde lovet at fodbold skulle være fair?
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden af nono.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Daniel, Macon, Siempre fiel

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1288

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Real HWL skrev:
hvor ser i kampen?

App på tlf

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1289

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Raiola forsøger at få revet Donnarummas nyligt underskrevet kontrakt med Milan over, så hans gamle kontrakt træder i kraft og dermed udløber nu til sommer. Om det lykkes vides ikke, men Milan fans er blevet rasende. Der bliver piftet af ham under dagens kamp, og de har blandt andet hængt bannere op hvor der står ''Moral violence, 6 million per year and your parasite brother? Now go away, the patience is over."
Donnarumma er allerede bedre end Kepa, og han har potentialet til at blive verdens bedste målmand om et par år. Glem Kepa og hent Donnarumma.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Siempre fiel

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1290

Milan har ellers lukket 21 mål ind mens Athletic kun har lukket 19 ind i de to ligaer

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1291

• Lars1991
  • Lars1991's profilbillede
  • Platin bruger
Forever-madrisimo skrev:
Milan har ellers lukket 21 mål ind mens Athletic kun har lukket 19 ind i de to ligaer

Og hvad så?

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1292

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Forever-madrisimo skrev:

Og Paulinho har scoret lige så mange mål som Ronaldo har i ligaen. Du kan vel godt se, at man ikke kan stille det op sådan?
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden af Steen.

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1293

Steen skrev:
Forever-madrisimo skrev:

Og Paulinho har scoret lige så mange mål som Ronaldo har i ligaen. Du kan vel godt se, at man ikke kan stille det op sådan?

Jamen jeg mangler stadig at hører hvordan du har bygget den hypotese op, at Kepa er en dårligere målmand end Donnarumma, jeg tænkte at hvis jeg fulgte din tankegang, så ville du reagere. Det gjorde du ikke sidste gang!

Hvor ligger Kepas svagheder siden han er en dårligere målmand og hvad er hans svagheder generelt ?
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden af Forever-madrisimo.

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1294

VAR går jo begge veje. Hvis det redder vores røv, og underkender en fejlagtig scoring i slutningen af en finale, er jeg sikker på alle ville være ret tilfredse. På den anden side, skal det ikke være på NFL facon med en masse spilstop og reklamepauser, så måske som en anden bruger nævnte engang, har et holds anfører ret til 1-3 gengivelser, ved siden af dommerens personlige kendelser. Det der med at "Det er hvad
der er romantisk ved fodbold" er pjat imo. Jeg ville sgu ikke cumme over vi har tabt en finale pga en offside scoring fra Pique..
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden af Madrid1998.

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1295

Nu er vi trods alt også i den heldige situation, at vi ikke har en eneste Mino Raiola spiller på lønningslisten - lad det endelig forblive sådan; jeg orker simpelthen ikke fede svin og alle hans hjernedøde udfald.

(Ift. Donnarumma-snakken)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden af DarioGomez.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, Chamartin, El Siete

Sæson 2017/2018 4 måneder 6 dage siden #1296

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
DarioGomez skrev:
Nu er vi trods alt også i den heldige situation, at vi ikke har en eneste Mino Raiola spiller på lønningslisten - lad det endelig forblive sådan; jeg orker simpelthen ikke fede svin og alle hans hjernedøde udfald.

(Ift. Donnarumma-snakken)

Og få Mendes-spillere tilbage.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.