Sæson 2017/2018

8 år 7 måneder siden #1285 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018

Real HWL skrev: hvor ser i kampen?

App på tlf

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #1286 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Raiola forsøger at få revet Donnarummas nyligt underskrevet kontrakt med Milan over, så hans gamle kontrakt træder i kraft og dermed udløber nu til sommer. Om det lykkes vides ikke, men Milan fans er blevet rasende. Der bliver piftet af ham under dagens kamp, og de har blandt andet hængt bannere op hvor der står ''Moral violence, 6 million per year and your parasite brother? Now go away, the patience is over."
Donnarumma er allerede bedre end Kepa, og han har potentialet til at blive verdens bedste målmand om et par år. Glem Kepa og hent Donnarumma.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

8 år 7 måneder siden #1287 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Sæson 2017/2018
Milan har ellers lukket 21 mål ind mens Athletic kun har lukket 19 ind i de to ligaer

8 år 7 måneder siden #1288 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018

Forever-madrisimo skrev: Milan har ellers lukket 21 mål ind mens Athletic kun har lukket 19 ind i de to ligaer

Og hvad så?

8 år 7 måneder siden #1289 af Steen

Forever-madrisimo skrev: Milan har ellers lukket 21 mål ind mens Athletic kun har lukket 19 ind i de to ligaer

Og Paulinho har scoret lige så mange mål som Ronaldo har i ligaen. Du kan vel godt se, at man ikke kan stille det op sådan?
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Steen.

8 år 7 måneder siden #1290 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev:

Og Paulinho har scoret lige så mange mål som Ronaldo har i ligaen. Du kan vel godt se, at man ikke kan stille det op sådan?

Jamen jeg mangler stadig at hører hvordan du har bygget den hypotese op, at Kepa er en dårligere målmand end Donnarumma, jeg tænkte at hvis jeg fulgte din tankegang, så ville du reagere. Det gjorde du ikke sidste gang!

Hvor ligger Kepas svagheder siden han er en dårligere målmand og hvad er hans svagheder generelt ?
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Forever-madrisimo.

8 år 7 måneder siden #1291 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæson 2017/2018
VAR går jo begge veje. Hvis det redder vores røv, og underkender en fejlagtig scoring i slutningen af en finale, er jeg sikker på alle ville være ret tilfredse. På den anden side, skal det ikke være på NFL facon med en masse spilstop og reklamepauser, så måske som en anden bruger nævnte engang, har et holds anfører ret til 1-3 gengivelser, ved siden af dommerens personlige kendelser. Det der med at "Det er hvad
der er romantisk ved fodbold" er pjat imo. Jeg ville sgu ikke cumme over vi har tabt en finale pga en offside scoring fra Pique..
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Madrid1998.

8 år 7 måneder siden #1292 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Nu er vi trods alt også i den heldige situation, at vi ikke har en eneste Mino Raiola spiller på lønningslisten - lad det endelig forblive sådan; jeg orker simpelthen ikke fede svin og alle hans hjernedøde udfald.

(Ift. Donnarumma-snakken)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, El Siete

8 år 7 måneder siden #1293 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Nu er vi trods alt også i den heldige situation, at vi ikke har en eneste Mino Raiola spiller på lønningslisten - lad det endelig forblive sådan; jeg orker simpelthen ikke fede svin og alle hans hjernedøde udfald.

(Ift. Donnarumma-snakken)

Og få Mendes-spillere tilbage.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 7 måneder siden #1294 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

Madrid1998 skrev: VAR går jo begge veje. Hvis det redder vores røv, og underkender en fejlagtig scoring i slutningen af en finale, er jeg sikker på alle ville være ret tilfredse. På den anden side, skal det ikke være på NFL facon med en masse spilstop og reklamepauser, så måske som en anden bruger nævnte engang, har et holds anfører ret til 1-3 gengivelser, ved siden af dommerens personlige kendelser. Det der med at "Det er hvad
der er romantisk ved fodbold" er pjat imo. Jeg ville sgu ikke cumme over vi har tabt en finale pga en offside scoring fra Pique..

Vi taler jo overhovedet ikke om om VAR er god pga én kendelse der går for eller imod os i en given kamp - så sådan noget pjat med at vi alle ville være tilfredse hvis VAR reddede vores røv er jo totalt irrelevant. Giv os bare en lille smule kredit - vi ka rent faktisk diskutere et emne i lidt større perspektiv end blot om en afgørelse en dag vil hjælpe netop vores hold. Romanticering eller ej - jeg foretrækker klart et fodboldsport uden VAR, da jeg ganske enkelt mener den - udover naturligvis at fjerne nogle dommerfejl - vil betyde for mange bivirkninger som jeg samlet set vil vurdere gør fodbold mindre interessant
Følgende bruger(e) sagde tak: nono

8 år 7 måneder siden #1295 af Steen
Zidane har fortalt Perez at han ikke vil have en ny angriber til vinter, da han stoler på Benzema, ifølge Marca. 'But the fact he is causing problems for goalkeepers and is hitting the woodwork has provided Zinedine Zidane with optimism''

Jeg er enig i, at vi ikke skal henter en dyr angriber til vinter. Men det er ikke fordi jeg stoler på Benzema, tværtimod. Jeg ser bare hellere at vi venter til sommer og henter Dybala.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

8 år 7 måneder siden #1296 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæson 2017/2018
De eneste bivirkninger jeg kan komme på er jo, at det ville ødelægge flowet ag spillet. Derfor kan man indføre, at hvert hold har 1-2 chancer for en gengivelse, lidt ligesom man har timeouts i håndbold/basket. Noget skal jo gøres, ellers vil vi leve med dommerfejl forevigt.

Leveret af Kunena Forum