Sæson 2017/2018

8 år 6 måneder siden #1273 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
CR7!!!

De må hellere lige tjekke videomaterialet igennem, om ikke der er frispark inden for de sidste 10 minutter...

Hvor er videomaterialet, når Ronaldo får en albue i hovedet, som i øvrigt burde give rødt til dem og straffe?????!?!?!?! FFS jeg hader det lortesystem

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #1274 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018
hvor ser i kampen?

8 år 6 måneder siden #1275 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

Forever-madrisimo skrev: Jeg er tilhænger men er enig det ser kluntet ud lige pt.
Men jeg er ikke tilhænger af at nogle vinder på dommer fejl.

Jamen jeg er da naturligvis enig - men jeg er bare villig til at acceptere at der vil være enkelte kampe der vil blive afgjort på situationer som ville være dømt anderledes (korrekt) med VAR. MEN, VAR betyder jo på ingen måde at kampe ik ka afgøres af dommerfejl. Som jeg beskrev længere oppe, så ka man ikke gøre en situation om hvor en dommer dømmer off side på en friløber som man så ka se på gengivelsen ikke er off side - sådan én blir ik set igennem og helt naturligt, for den ka ik gøres om. Ligesom der er situationer som dommeren overser hvor der blir sparket eller slået ud efter en modstander - men sker det ikke i en "kampafgørende situation, så blir det ik fanget. Derfor vil man fange nogle enkelte fejl, mens andre ik ka laves om og andre slet ik fanges. Det vil gi lidt færre dommerfejl, men vi ska stå og vente 1-2-3 minutter på at vide om der ska jubles eller man ska aflyse den kæmpe jubel/eufori man lige har været en del af - flere spilstop, lidt færre mål, stadig masser af kampafgørende tingsom ik blir fanget (røde kort m.m) og vi kommer ud i at man ka fange én megamilicentmeter af en strømpe der er off side - imo blir det ikke et spil jeg blir mere underholdt af at se - og det er for mig det vigtigste.

8 år 6 måneder siden #1276 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2017/2018
Så er det hvis tid til at Isco og Benz bliver taget ud. Hold da helt op, hvor er de godt nok ringe :/

8 år 6 måneder siden #1277 af Vinícius
Jeg er snart nået til det punkt, hvor jeg putter Isco i samme kategori som Benzema og Bale.... Jeg kan virkelig ikke se ideen i det meste som Isco laver.. Isco kan vel ikke leve meget længere på hans gode forår. Snart må Kovacic og Asensio komme mere i spil i stedet for Isco.

Det er jo komisk så meget Benzema kan ramme stolpen! Og igen

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 6 måneder siden #1278 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2017/2018
haha benz :D

8 år 6 måneder siden #1279 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 2017/2018
Ufatteligt han kan blive ved.... Simpelthen ufatteligt..

8 år 6 måneder siden #1280 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Sæson 2017/2018
Ny angriber til vinter tak. Det kan kun blive bedre

8 år 6 måneder siden #1281 af Vinícius
Hvis Al-Jazira skulle spille mere defensivt, skulle de nærmest stå bag målet.

Det var hurtigt at Bale fik scoret ;)

8 år 6 måneder siden #1282 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018
Det kan blive en ekstra nervepirrende El Classico for Ronaldo og Messi i år – Messi er på 53 mål og 14 assist i 2017 og Ronaldo er på 52 mål og 13 assist, dog med 4 kampe mindre end Messi ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 6 måneder siden #1283 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

Forever-madrisimo skrev:

Dios skrev:

Daniel skrev:

Steen skrev: Marca er helt sikker på at Kepa købes i det kommende transfervindue. Middelmådighed længe leve.

Du aner jo absolut intet om, hvordan Kepa kommer til at udvikle sig. Han er på den internationale fodboldscene anerkendt som et stort målmandstalent. Det er faktum, og det er der absolut intet middelmådighed over at betale en smule mønt for - 25 millioner euro er simpelthen peanuts i dagens marked.

Men når verdens med afstand bedste keeper har været oppe og vende i en del år, og man så ender ud med et 23 årig talent, så er det altså tilladt, at være en anelse skuffet, hvis ikke meget.
€25 er intet ift. dagens marked, men havde man nu været klog, så lagde man yderligere €25 oven i, og sikrede De Gea for 2 år siden. Fair nok, sket er sket, og vi skal alle videre. Kepa ser da ganske fin ud, men han er et kæmpe men og hvis. Jeg savner en virkelig klasse keeper, som kan holde lidt styr på vores ekstremt ukoncentreret forsvar.

Hvis det er på baggrund af forsvaret, at du har en usikkerhed omkring målmanden Kepa, og ikke hans evner, så har du allerede skudt langt forbi!

Jeg savner nemlig et forsvar der ikke begår så mange fejl, mamge målmænd vil nemlig komme til at se skidt ud med et dårligt forsvar! Bare se på De Gea mod Man City!

Endnu ikke har kritikken om et Kepa køb en endt på hans skills, men kun skuffelsen over, at De Gea ikke er kommet. Usikkerhed på om han er god nok også. Jeg er ikke i tvivl om at vi kommer til at have en dygtig målmand i Kepa.

Jeg har en usikkerhed omkring Kepa, fordi han er 23 år og stadig bliver kaldt et talent. Nu har jeg ikke set alverdens til ham, men hvis han var et så stort talent, så havde han måske ikke spillet i Bilbao som 23 årig. Det er klart, at han skal sammenlignes med andre målmænd, så selvfølgelig bliver han sat lidt op imod De Gea.
Lidt ligesom når vi skal hente Ronaldo's erstatning på et tidspunkt, og Neymar eller what ever konstant meldes tæt på Real, men man i sidste ende henter Salah som erstatning. Det klinger hult, og det var fandens dumt ikke at hente verdens bedste målmand til en ordentlig pris.

De Gea ser ikke dum ud i United. Tværtimod, hvis du spørger mig om alle andre. De Gea er i flere år blevet kaldt United's bedste spiller, og med rette. Nu så jeg ikke hele kampen imod City, så måske har jeg misset noget, men generelt fejler De Gea ikke, og ligesom med Casillas, så skaffede han point, og tog bolde som ingen andre ville have taget.
Et forsvar i Real Madrid bliver aldrig det mest sikre. Vores backs er alt for offensive ift. at få skabt den nødvendige mur, og så har vi selvfølgelig og Ramos :)

Om Kepa er god nok må tiden vise, men det er IMO en kæmpe skuffelse, at vi gentagende gange giver plus €5 for spillere, hvor vi køber dem ud af deres kontrakt, når vi ikke kunne give €10-15 mere for De Gea, som United eftersigende ville have.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

8 år 6 måneder siden #1284 af nono
Besvaret af nono på emne Sæson 2017/2018
Jeg har det med VAR som Jørgen Leth har det med cykelhjelmen - jeg hader og foragter det. Det ødelægger vores smukke sport. Fodbold er kunst, fodbold er følelser, fodbold er et spil hvor det bedste hold nogle gange taber og det dårligste hold vinder. Fodbold er gode dommerkendelser, dårlige dommerkendelser og alle de ting som vi kan tale om før kampen og efter kampen. VAR er en kastrering af dette.

Jeg kan til NØDS holde goalline technology ud, men VAR er en uæstetisk fadæse.

Hvem fanden har nogensinde lovet at fodbold skulle være fair?
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Macon, Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum