Sæson 2017/2018

8 år 8 måneder siden #1249 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæson 2017/2018

Real Madrid skrev:

Jakobsif555 skrev: Efter næsten halvdelen af sæsonen, hvordan har idet så med Borja Mayoral?

Før sæsonen var jeg klart en fortaler for at købe en backup til Benzema, det er jeg egentlig også stadigvæk, muligvis som første angriber nu. Men synes Borja har gjort det over al forventning, faktisk havde jeg meget lave forventninger omkring efter et helvedes år i tysk fodbold. Han ligner altid en spiller der gider kæmpe for det og målscoringen har jo egentlig også været fin.

Spørgsmålet er hvad der skal blive af ham? Er begyndt at se et stort potentiale i ham, men mon ikke der til sommer kommer store nye offensive navne ind og er der så plads til ham længere, i forhold til at hans udvikling ikke skal gå i stå?

Han har gjort det fint, men mon ikke han drager videre til sommer, måske allerede til januar, hvis Icardi kommer. Kunne godt se ham ryge til Benitez' Newcastle eller måske et skifte til fransk fodbold som Mariano, der har haft kæmpe succes i Lyon.

Enig, men håber på en tilbagekøbsklausul denne gang så!

Men hvor tæt er Icardi egentlig på Real? Han dementere det i pressen for tiden. Han kunne ellers være spændende, sparker jo alt ind for tiden!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #1250 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
Øhh, er jeg det rette sted??

Anyway, er der nogen, der har styr på, hvor kampene til Klub VM sendes? :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 7 måneder siden #1251 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæson 2017/2018

Kratmus skrev: Øhh, er jeg det rette sted??

Anyway, er der nogen, der har styr på, hvor kampene til Klub VM sendes? :)

Jeg er ret sikker på at dr3 og dr1 har sendt det de sidste par år, så mon ikke de også gør det i år? :) mener dr3 har semifinaler, og dr1 sender finalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

8 år 7 måneder siden #1252 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
Så i år er det altså de spanske hold, der skal møde de værste tænkelige modstandere i CHL ;)

Glæder mig til, at vi skal vise, at PSG ikke er så gode, som de selv går og tror ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Vinícius.

8 år 7 måneder siden #1253 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018
Drømmelodtrækning!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 7 måneder siden #1254 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Marca er helt sikker på at Kepa købes i det kommende transfervindue. Middelmådighed længe leve.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Steen.

8 år 7 måneder siden #1255 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Marca er helt sikker på at Kepa købes i det kommende transfervindue. Middelmådighed længe leve.

Du aner jo absolut intet om, hvordan Kepa kommer til at udvikle sig. Han er på den internationale fodboldscene anerkendt som et stort målmandstalent. Det er faktum, og det er der absolut intet middelmådighed over at betale en smule mønt for - 25 millioner euro er simpelthen peanuts i dagens marked.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith

8 år 7 måneder siden #1256 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Når De Gea tøver henter vi da bare den kommende 1'er på landsholdet. Jeg er spændt på hvad han kan tilføre.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 7 måneder siden #1257 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev: Når De Gea tøver henter vi da bare den kommende 1'er på landsholdet. Jeg er spændt på hvad han kan tilføre.

Jeg var også tidligere skeptisk overfor Kepa, men det jeg har set, så er han i høj grad den type keeper jeg gerne vil have. Rolig, solid i sine indgreb ude i feltet - omend der på det punkt er noget at arbejde på endnu. Stærk på stregen og god med fødderne. Egentlig alt hvad Navas ikke er. På sigt kunne han meget vel vogte målet hos os i mange sæsoner. Det ligner et scoop i mine øjne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 7 måneder siden #1258 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

Daniel skrev:

Steen skrev: Marca er helt sikker på at Kepa købes i det kommende transfervindue. Middelmådighed længe leve.

Du aner jo absolut intet om, hvordan Kepa kommer til at udvikle sig. Han er på den internationale fodboldscene anerkendt som et stort målmandstalent. Det er faktum, og det er der absolut intet middelmådighed over at betale en smule mønt for - 25 millioner euro er simpelthen peanuts i dagens marked.

Men når verdens med afstand bedste keeper har været oppe og vende i en del år, og man så ender ud med et 23 årig talent, så er det altså tilladt, at være en anelse skuffet, hvis ikke meget.
€25 er intet ift. dagens marked, men havde man nu været klog, så lagde man yderligere €25 oven i, og sikrede De Gea for 2 år siden. Fair nok, sket er sket, og vi skal alle videre. Kepa ser da ganske fin ud, men han er et kæmpe men og hvis. Jeg savner en virkelig klasse keeper, som kan holde lidt styr på vores ekstremt ukoncentreret forsvar.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

8 år 7 måneder siden #1259 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev:

Daniel skrev:

Men når verdens med afstand bedste keeper har været oppe og vende i en del år, og man så ender ud med et 23 årig talent, så er det altså tilladt, at være en anelse skuffet, hvis ikke meget.
€25 er intet ift. dagens marked, men havde man nu været klog, så lagde man yderligere €25 oven i, og sikrede De Gea for 2 år siden. Fair nok, sket er sket, og vi skal alle videre. Kepa ser da ganske fin ud, men han er et kæmpe men og hvis. Jeg savner en virkelig klasse keeper, som kan holde lidt styr på vores ekstremt ukoncentreret forsvar.

Hvis det er på baggrund af forsvaret, at du har en usikkerhed omkring målmanden Kepa, og ikke hans evner, så har du allerede skudt langt forbi!

Jeg savner nemlig et forsvar der ikke begår så mange fejl, mamge målmænd vil nemlig komme til at se skidt ud med et dårligt forsvar! Bare se på De Gea mod Man City!

Endnu ikke har kritikken om et Kepa køb en endt på hans skills, men kun skuffelsen over, at De Gea ikke er kommet. Usikkerhed på om han er god nok også. Jeg er ikke i tvivl om at vi kommer til at have en dygtig målmand i Kepa.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Forever-madrisimo.

8 år 7 måneder siden #1260 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018
Det har måske været oppe og vende, men ka ik lige finde det nogle steder: ka man seriøst ikke se klub-VM-kampene på nogen dansk tv-kanal? Nuvel, det er kun lige marginalt mere interessant end en Copa del Rey-kamp mod et Segunda B-hold, men alligevel.

Ift Kepa, så er det umiddelbart et fint køb, isoleret set. Men altså det gør jo hverken fra eller til, da Navas stadig er førstevalg, minimum indtil sommer. Og hva værre er, så ka et køb af Kepa stå alvorligt i vejen for et køb af en garanteret verdensklassekeeper - rygterne siger allerede at de forhandlinger man har ført med Courtois den seneste tid er sat på hold. Kepa ka naturligvis vise sig at blive verdensklasse og førstekeeper allerede nu fra sommer - men han ka også risikere at blive grunden til at vi IKKE får en rigtig superkeeper - for jeg tænker ik han er taget til Madrid hvis han tror De Gea kommer til sommer. Jeg har ik set ham nok til at vurdere hva jeg synes om mulighederne for at han blir superklasse, men sådan sammenligningsmæssigt, så er Donnarumma 5 år yngre og ser imo noget vildere ud. Så jeg er faktisk skuffet over at vi henter Kepa, da jeg tror det betyder farvel til muligheden for at hente en top 3-keeper. Men så sparer vi jo lidt på dén post, så er der råd til at forgylde Cristianoog Benzema med kontraktforlængelser til de er sidst i 30erne.

Leveret af Kunena Forum