Sæson 2017/2018
madrid2000 skrev: Det er helt vildt, hvor meget de taler vores hold ned. Specielt Martin Henriksen og han tager fejl, hver eneste gang, men alligevel er han skeptisk hver eneste gang. Har aldrig hørt om rose RM. Han er faktisk ret dårlig ekspert. Hvad er det egentlig han kan?
Sandt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Altid noget Grønborg har et lille madrid hjerte og ofte lige hiver et eller andet frem, som de andre i studiet så gang på gang vælger at ignorere .
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det var ikke tilfældigt jeg kaldte ham Henriksen :-)Zyconith skrev:
madrid2000 skrev: Det er helt vildt, hvor meget de taler vores hold ned. Specielt Martin Henriksen og han tager fejl, hver eneste gang, men alligevel er han skeptisk hver eneste gang. Har aldrig hørt om rose RM. Han er faktisk ret dårlig ekspert. Hvad er det egentlig han kan?
Sandt.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sådan er det vist at være RM-fan. Jeg må henvise til Ronaldos dejligt arrogante ord; "De hader os, fordi vi er så gode" ;)
Det bliver så meget desto sjovere at vinde chl, når man skal lægge øre til alt det gylde.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Aouassar
- Gæst
-
Hvor har vi Bayern??? Hvor har vi os selv efter returen mod juve....bliver det her endelig endestationen for os.......
- Aouassar
- Gæst
-
- rene
- Gæst
-
hævntørstige efter sidste sæson og efter 2014, hvor de også røg ud til os. Den ultimative lorte sæson er nær
- Aouassar
- Gæst
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Aouassar
- Gæst
-
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Jeg tror, vi får et kryds med derfra.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...