Sæson 2017/2018
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Aouassar
- Gæst
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Mathiaseefsen skrev: Jeg tror vi vinder i dag da Ronaldo er i topform, og benzema forhåbentlig vil vise noget. Hans tid er kommet. Han har ikke scoret længe, og tænker derfor han er sulten efter mål. Det bliver spændende og se om han kommer på banen, men regner med det
Ja, det ku passende være i dag, at Benz har sin ene gode kamp i kalenderåret XD
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Aouassar skrev: Benzema kommer desværre ikke til at vise mere end hvad han har gjort hidtil. Måske vinder han flere luftdueller og er bedre til at holde på bolden da han ikke har cheillini og barzagli på nakken hele tiden. Men at forvente at han netop skal gøre sit store gennembrud i aften... argh... det sker ikke - desværre
Jeg ville nok hellere have Chiellini og Barzagli i ryggen end Boateng og Hummels. (Bevares er selv boldmongol, så selv en pensioneret og skadet woodgate ville være et problem for mig) men...
For 1-2 år siden var de nok de 2 bedste CB i verden, hvertfald begge top 5 i verden. Jeg har ikke set dem nok det sidste års tid til at sige om dette stadig gør sig gældende, men pointen er, at bemzema bestemt ikke får en nem defensiv at arbejde med.
Mon ikke vi får den klassiske opstilling med diamant i aften? Og så evt. Senere skift til 442.
Håber Ronaldo fortsætter son målform, at Modric kommer på vanligt niveau og at spillerne generelt er motiveret
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Steen skrev: Rygter melder om at Benzema er bænket ... Vanvid, hvis det holder stik. Hvis Benzema ikke starter inde, betyder det at man vil overlade spillet til dem og satse på kontra. Det er kujonagtigt, og det kommer Bayern i øvrigt også til at straffe.
Hvorfor er det kujonagtigt at forsøge at vinde det taktiske spil allerede fra kampens første fløjt?
Daniel skrev:
Steen skrev: Rygter melder om at Benzema er bænket ... Vanvid, hvis det holder stik. Hvis Benzema ikke starter inde, betyder det at man vil overlade spillet til dem og satse på kontra. Det er kujonagtigt, og det kommer Bayern i øvrigt også til at straffe.
Hvorfor er det kujonagtigt at forsøge at vinde det taktiske spil allerede fra kampens første fløjt?
4-1-2-1-2 med Lucas og Cris på toppen? Det bliver da spændende at følge.
Holdopstillingen skulle være: Navas; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Casemiro, Modrić, Isco; Vázquez, Ronaldo.
Du har måske ret, @Daniel. Jeg lagde ikke selv mærke til det, men mange skrev, at indskiftningen af Asensio og Lucas lukkede ned for Juventus indlæg. Det bliver også vigtigt i dag, for Lewandowski er giftig på indlæg.
Nu må vi se, jeg er i hvert fald ikke så sikker længere.