Sæson 2017/2018

8 år 1 måned siden #1633 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæson 2017/2018
Zidane er blevet langt mere uforudsigelig i år med sine opstillinger. Og kynisk. Ingen Bale, ingen Benz, det er sgu da friskt. En arbejdsom Vazquez, en 4-mandsmidtbane og stærkeste defensiv, det lugter godt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #1634 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Sæson 2017/2018
Jeg har ganske svært ved at gennemskue, hvordan de tre forreste kommer til at stå på banen ... Bliver det 4-3-3 med Isco som falsk 9'er, eller skal han spille med udgangspunkt til venstre og så Cristiano centralt?
Jeg frygter, at det bliver som i hjemmekampen mod Juve, hvor Cristiano blev ganske isoleret oppe foran uden en angrebsmakker, for Lucas skal vel næppe være angriber?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 1 måned siden #1635 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Vi har kun en målfarlig spiller på banen. Luk ned for Ronaldo, og så er vi færdige for i aften. Bayern stiller op i en vanvittig offensiv opstilling. Muller, James, Robben, Ribery og Lewandowski. Samme opstilling smadrede Dortmund 6-0. Det bliver grimt.

8 år 1 måned siden #1636 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 2017/2018
Hvornår har vi nogensinde mere en én målfarlig spiller på banen?
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 1 måned siden #1637 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæson 2017/2018

elle44 skrev: Hvornår har vi nogensinde mere en én målfarlig spiller på banen?

Ja, og vi har kun haft én målfarlig spiller på banen i år generelt... og vi har vundet alligevel vundet nogle store kampe.
Til gengæld har vi verdens bedste midtbane, når den rammer dagen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved ChrillRM14.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #1638 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Vi har kun en målfarlig spiller på banen. Luk ned for Ronaldo, og så er vi færdige for i aften. Bayern stiller op i en vanvittig offensiv opstilling. Muller, James, Robben, Ribery og Lewandowski. Samme opstilling smadrede Dortmund 6-0. Det bliver grimt.

Det er forkert. Når Isco sprudler, så er han bestemt også farlig. Ikke kun i spillet, men han kan også sagtens putte boldene ind. Lucas bliver ved og ved med at imponere. Han kan både udfordre og lægge op. Og så vil jeg gerne skyde på, at alle hold snakker om at lukke Ronaldo ned, men ingen har formået det i de store kampe. Han dukker op alligevel, og her er der masser af spillere som kan assistere ham.

8 år 1 måned siden #1639 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Sæson 2017/2018
Fantastisk dejligt at se Benzema på bænken! Det er forhåbentligt begyndelsen på enden for ham i klubben.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 1 måned siden #1640 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Steen har afskrevet os for længst ... stille og roligt. Og helt som ventet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 1 måned siden #1641 af Steen

DarioGomez skrev: Steen har afskrevet os for længst ... stille og roligt. Og helt som ventet.

Jeg har været den mest optimistiske ift. Champions League i denne sæson, så den holder ikke helt du.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #1642 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018
Hold nu kæft de står godt på banen. Der er røde spillere over det hele... Kan Modric og Kroos få lidt kontrol derinde, så bør der være plads, men lige nu er det lidt for meget kaos.

8 år 1 måned siden #1643 af Steen
Pura vida

8 år 1 måned siden #1644 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018
Endnu en gang The Navas Show - det jo en farce

Leveret af Kunena Forum