Sæson 2017/2018

8 år 2 måneder siden #1561 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Isco brillierer når han spiller for et hold, der har en velfungerende taktisk setup og hvor det kræves, at man spiller bold. Problemet er ikke Isco, problemet er Zidane.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #1562 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Og i et interview efter kampen taler han om manglende selvtillid i Madrid ... og om at han på landsholdet mærker trænerens tillid.

Bye bye.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 2 måneder siden #1563 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018
Trist man skal læse hans afskedsbrev i Marca på den måde :(
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Real HWL.

8 år 2 måneder siden #1564 af DarioGomez
Men udover at Isco i glimt er fremragende, så han har altså overvejende været 'la la' i Real Madrid.
Og spørgsmålet er jo, om vi skal være så kede af at miste en spiller, der ikke er start-11'er-materiale, når han åbenlyst ikke gider kæmpe for sin chance?

I min optik er Asensio foran ham i køen. Uanset om det er som kantspiller eller offensiv-midt - og selv Lucas V - som jeg ikke er den store fan af - har jeg været kilometer foran Isco i 2018.
Jeg er med på det trist, men helt ærligt - hvem vil I bruge ham i stedet for?

Og bare lige for at komme idiotiske forslag i forkøbet - NEJ - Cristiano Ronaldo skal ikke være spidsangriber.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL

8 år 2 måneder siden #1565 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
I interviewet siger Isco altså også, at det kan være hans egen skyld (at han ikke har Zidanes tillid) og at han skal blive ved med at arbejde for at få den tillid tilbage.
Altså han er tydeligvis ikke tilfreds, men har da format nok til at se at en del af skylden kan/er hans egen. Jeg tror vi skal slå koldt vand i blodet og se om de ikke får det talt igennem hjemme i Madrid.
Håber virkelig han bliver, men han skal altså også se indad, for præstationerne har bare ikke været der.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 2 måneder siden #1566 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018
I utallige år har folk herinde skreget efter flere spanske spillere til holdet. Nu ska man høre flere ønske ham væk - og høre folk plapre om at han ik er god nok (!!). Jeg er helt med på at Isco har skuffet i denne sæson (ligesom stort set samtlige spillere) og at han generelt har været noget svingende i sin Real Madrid-tid - det er naturligvis også noget man må forvente fra en spiller der ska udfylde en rolle som Iscos. Men jeg har hele tiden syntes at man simpelthen bare SKAL få ham til at fungere - for hvis vi ikke ka bruge Isco(få ham til at fungere, så er det jo det samme som at sige at vi ik ka bruge den bedste offensive spanske spiller. Men alt begynder at tyde på at Isco ik gider Madrid mere - i hvert fald ik hvis den dikkende franske lammehale fortsætter som træner. Hvis jeg var Barca-fan ville jeg igen-igen sidde og holde vejret med krydsede fingre for at Real Madrid spænder ben for sig selv - tænk hvis vi smider Isco på gaden. Heldigvis ka vi så fortsætte vores franske Zidane-Benz-forbindelse - beholde vores gamle travere som nærmer sig sidste salgsdato mens vi mister Isco som tydeligvis er Spaniens største stjerne og på vej ind i sin bedste fodboldalder.

8 år 2 måneder siden #1567 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2017/2018
Skal vi ikke lige slå kold vand i blodet, Isco har lige fornyet hans kontrakt. Skulle det ske at Isco vælger at lægge pres på ledelsen for at få lov til at gå, kan jeg kun forstille mig at det bliver en MEGET dyr handel – også langt dyrere end de 75£ City angiveligt skulle være klar til at give.

Hvis Isco virkelig ønsker at spille for Real Madrid så må han arbejde for det, for denne sæson har han godt nok være ringe. Skylden lægger ikke hos Zidane alene i min optik.

Hvordan skal Zidane spille Isco for at det fungerer? Han kan vel ikke blive ved med at starte ham, hvis han ikke leverer varen (samme gælder for Bale). Som vi spiller for tiden virker det meget bedre med Lucas og Asensio på kanterne.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Kiwes.

8 år 2 måneder siden #1568 af DarioGomez
Kiwes - spot on!

Det virker som, at flere - i tråden her illustreret af Siempre Fiels halvlamme forsøg på at lege skarp, satirisk pen - vil have Isco for Iscos skyld. Fremfor at have et hold, der tydeligvis fungerer bedre uden ham pt.

Og ja, Isco er god - og der er kampe, hvor han vil være det rigtige værktøj at hive frem - omvendt er der mange kampe, hvor det stik modsatte er tilfældet.

8 år 2 måneder siden #1569 af Siempre fiel

DarioGomez skrev: illustreret af Siempre Fiels halvlamme forsøg på at lege skarp, satirisk pen

Bare lige et jab for jabbets skyld - stor, stærk internetkriger ;-) Jeg skrev et ganske udramatisk indlæg omkring Isco - og er iøvrigt faktisk nogenlunde på linje med hva både dig og Kiwes skriver omkring Isco og at han selv ska præstere. Men godt at se at du stadig gør et ihærdigt forsøg på konstant at sænke niveauet og gøre det personligt nærmest ligegyldigt hva du ellers skriver af ligegyldige ting. Det her forum synker hurtigt og du er virkelig det bedste eksempel på det uhørt lave niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 2 måneder siden #1570 af DarioGomez
My bad. .. det er nok bare mig, der ikke forstår stor poesi, når jeg læser det ...

...i hvert fald ik hvis den dikkende franske lammehale fortsætter som træner. Hvis jeg var Barca-fan ville jeg igen-igen sidde og holde vejret med krydsede fingre for at Real Madrid spænder ben for sig selv - tænk hvis vi smider Isco på gaden. Heldigvis ka vi så fortsætte vores franske Zidane-Benz-forbindelse ...

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Chamartin

8 år 2 måneder siden #1571 af Siempre fiel

DarioGomez skrev: My bad. .. det er nok bare mig, der ikke forstår stor poesi, når jeg læser det ...

Heldigvis forstår du at stoppe dit pubertære angreb ;-)

Nuvel, jeg "malede" lidt ironi lidt ind over mit tidligere indlæg. Jeg var ik klar over at det var noget som generede dit skarpe intellekt - det var såmænd bare lagt på for at illustrere hvor opgivende jeg er over for den triste nuværende situation. Det skulle umiddelbart ikke influere eller på nogen måde ændre på hva essensen af mit korte indlæg var; nemlig at Isco for mig repræsenterer det ypperste spanske kvalitet og at han er vores - men han har naturligvis ikke præsteret godt nok (som andre trænere ellers ik har noget problem med at få ham til) og det lader til at Zidane ik har mere tålmodighed med ham - og det er ellers min fornemmelse at Zidane er verdens mest tålmodige menneske når det kommer til enkelte andre spillere.

Da min holdning var rimelig klar og tydelig, sår tænker jeg ikke at det burde være have været nødvendigt at forsøge at nedgøre min måde at skrive dette på - men jeg er naturligvis på ingen måde overrasket, da jeg ser samme fremgangsmåde fra din side igen og igen og igen - desværre uden at du på den anden side tilbyder nogen form for interessant substans, men blot internetkrigeradfærd der ville gøre sig bedre på Nationen. Det er synd for forummet og det er da også tydeligt at der er så forsvindende lidt aktivitet herinde efterhånden fordi man jo ik orker at sku bøvle med personager som dig. Men jeg ska naturligvis gøre et forsøg på at ophøje mine skriblerier til din imponerende, forkromede standard, så du ik behøver spilde tid på smålige nedgørelser - det er din tid jo helt sikkert for dyrbar til :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Steen, Kimbo

8 år 2 måneder siden #1572 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
Jeg tror ikke nødvendigvis, at dem der ønsker mange spanske spillere er de samme, som ønsker Isco ude. Personligt er jeg lidt ligeglad med spillernes nationalitet, og jeg ønsker samtidig Isco solgt. Isco er en lottokupon, og man ved aldrig, hvor man har ham. Den ene dag dribler han som Messi, den anden dag ligner han Andreas Cornelius.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum