Sæson 2017/2018

5 år 11 måneder siden #1585 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Sæson 2017/2018

Madrid777 skrev: Theo Hernandez skøjter rundt inde på banen. Han har nu mistet bolden 3 gange i egen forsvarszone. Han skal seriøst til at steppe sit game op. Det er jo decideret ringe. Hvis ledelsen tror han kan nå Marcelos niveau, har de vist taget grueligt fejl.


Jeg er lige logget på for at skrive det samme. Skal vi ikke af med ham? Det er som om han mangler noget fundamental fodboldforståelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1586 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018

Madrid777 skrev: Theo Hernandez skøjter rundt inde på banen. Han har nu mistet bolden 3 gange i egen forsvarszone. Han skal seriøst til at steppe sit game op. Det er jo decideret ringe. Hvis ledelsen tror han kan nå Marcelos niveau, har de vist taget grueligt fejl.


Retfærdigvis har stort set alle madridistas ville have Marcelo solgt fra hans ankomst i januar 2007 til cirka 2014.

Han har udviklet sig, og det kan Theo forhåbenligt også.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1587 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

SeQueda skrev:

Madrid777 skrev: Theo Hernandez skøjter rundt inde på banen. Han har nu mistet bolden 3 gange i egen forsvarszone. Han skal seriøst til at steppe sit game op. Det er jo decideret ringe. Hvis ledelsen tror han kan nå Marcelos niveau, har de vist taget grueligt fejl.


Jeg er lige logget på for at skrive det samme. Skal vi ikke af med ham? Det er som om han mangler noget fundamental fodboldforståelse.


Godt at Coentrao er kommet tilbage på toppen. Han kan jo pænt tage over efter denne fadæse. Mon Danilo og Pepe også kunne lokkes tilbage?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1588 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæson 2017/2018
Med dagens startopstilling, hvor alle vores 3 kantspillere starter inde og Isco, som ikke har spillet meget på det sidste for os, bliver sparet. Kunne det vel sagtens tænkes at Zidane spiller 4-1-2-1-2 mod Juve på tirsdag.

Opstillingen virkede jo også i finalen sidste år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1589 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev:

Madrid777 skrev: Theo Hernandez skøjter rundt inde på banen. Han har nu mistet bolden 3 gange i egen forsvarszone. Han skal seriøst til at steppe sit game op. Det er jo decideret ringe. Hvis ledelsen tror han kan nå Marcelos niveau, har de vist taget grueligt fejl.


Retfærdigvis har stort set alle madridistas ville have Marcelo solgt fra hans ankomst i januar 2007 til cirka 2014.

Han har udviklet sig, og det kan Theo forhåbenligt også.

Lad os da håbe det, men det ser sort ud. Det eneste han gør godt i den her kamp er vel, at han tager nogen gode løb op i banen når vi slår kontra.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1590 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæson 2017/2018

Madrid777 skrev:

Fondo_Sur skrev:

Madrid777 skrev: Theo Hernandez skøjter rundt inde på banen. Han har nu mistet bolden 3 gange i egen forsvarszone. Han skal seriøst til at steppe sit game op. Det er jo decideret ringe. Hvis ledelsen tror han kan nå Marcelos niveau, har de vist taget grueligt fejl.


Retfærdigvis har stort set alle madridistas ville have Marcelo solgt fra hans ankomst i januar 2007 til cirka 2014.

Han har udviklet sig, og det kan Theo forhåbenligt også.

Lad os da håbe det, men det ser sort ud. Det eneste han gør godt i den her kamp er vel, at han tager nogen gode løb op i banen når vi slår kontra.


Ja, Theo virker stadig som en utrolig rå fodboldspiller, og med det mener jeg, at han er usleben på mange måder. Hans pasningsspil er på nuværende tidspunkt slet ikke på Real Madrid-niveau, men han er stadig meget ung, og kan sagtens blive bedre. Hans løb i slutningen af opgøret opsummerer det meget godt. Hans sætter alt og alle med sin fantastiske fart, men da øjeblikket kommer, giver han sin tværpasning alt for meget fart, så Bale ingen chance har for at nå den.
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Mølbat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1591 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev:

SeQueda skrev:

Madrid777 skrev: Theo Hernandez skøjter rundt inde på banen. Han har nu mistet bolden 3 gange i egen forsvarszone. Han skal seriøst til at steppe sit game op. Det er jo decideret ringe. Hvis ledelsen tror han kan nå Marcelos niveau, har de vist taget grueligt fejl.


Jeg er lige logget på for at skrive det samme. Skal vi ikke af med ham? Det er som om han mangler noget fundamental fodboldforståelse.


Godt at Coentrao er kommet tilbage på toppen. Han kan jo pænt tage over efter denne fadæse. Mon Danilo og Pepe også kunne lokkes tilbage?


Hvis vi er heldige, og smider det rette beløb, så kan vi endda få lokket Simao med i købet ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1592 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev:

Madrid777 skrev: Theo Hernandez skøjter rundt inde på banen. Han har nu mistet bolden 3 gange i egen forsvarszone. Han skal seriøst til at steppe sit game op. Det er jo decideret ringe. Hvis ledelsen tror han kan nå Marcelos niveau, har de vist taget grueligt fejl.


Retfærdigvis har stort set alle madridistas ville have Marcelo solgt fra hans ankomst i januar 2007 til cirka 2014.

Han har udviklet sig, og det kan Theo forhåbenligt også.


Narh vel. Det er vel så langt fra sandheden som det overhovedet kan være :D Jeg er med på, at der var mange som tvivlede på ham de første 2-4 sæsoner, men han har været den bedste vb'er i verden i næsten 10 år. Det er nok kun lige Asp som mener vi skal have Alaba :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1593 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
@Dios

Jeg stoler på min hukommelse. Man har været frustreret over Marcelos manglende defensive evner i årevis. Coentrao spillede begge semifinaler mod Bayern og finalen i 2014 mens Marcelo var på bænken fra start.

Derefter har Marcelo været showman nr. 1.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1594 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: @Dios

Jeg stoler på min hukommelse. Man har været frustreret over Marcelos manglende defensive evner i årevis. Coentrao spillede begge semifinaler mod Bayern og finalen i 2014 mens Marcelo var på bænken fra start.

Derefter har Marcelo været showman nr. 1.


Ka du så ik bare lade være med at inkludere andre end dig selv i hva du "husker" - ja Marcelo var bænket i semien og fra starten af finalen, mennu var det jo for det første ik sån at han ik var mere eller mindre førstevalg dén sæson - for det andet var det bestemt ik sån at der generelt var enighed fra alle sider med Ancelotti om at det var det rette valg (Coentrao spillede så et par glimrende semifinaler, så på bagkant ka man ik klage over valget. Til gengæld måtte man flå Coentrao ud i finalen for at ku vinde den!).

Men bortset fra at Ancelotti tog et taktisk valg på dét tidspunkt (bare fordi Iker blev bænket til fordel for Adan betyder heller ik at Adan var bedre), så har Marcelo været KLASSE langt længere tilbage end 2014 - hvis DU ik synes det er naturligvis helt op til dig, men NEJ den generelle holdning op til 2014 var IKKE at Marcelo var ringe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1595 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Siempre fiel skrev:

Fondo_Sur skrev: @Dios

Jeg stoler på min hukommelse. Man har været frustreret over Marcelos manglende defensive evner i årevis. Coentrao spillede begge semifinaler mod Bayern og finalen i 2014 mens Marcelo var på bænken fra start.

Derefter har Marcelo været showman nr. 1.


Ka du så ik bare lade være med at inkludere andre end dig selv i hva du "husker" - ja Marcelo var bænket i semien og fra starten af finalen, mennu var det jo for det første ik sån at han ik var mere eller mindre førstevalg dén sæson - for det andet var det bestemt ik sån at der generelt var enighed fra alle sider med Ancelotti om at det var det rette valg (Coentrao spillede så et par glimrende semifinaler, så på bagkant ka man ik klage over valget. Til gengæld måtte man flå Coentrao ud i finalen for at ku vinde den!).

Men bortset fra at Ancelotti tog et taktisk valg på dét tidspunkt (bare fordi Iker blev bænket til fordel for Adan betyder heller ik at Adan var bedre), så har Marcelo været KLASSE langt længere tilbage end 2014 - hvis DU ik synes det er naturligvis helt op til dig, men NEJ den generelle holdning op til 2014 var IKKE at Marcelo var ringe.


Marcelo præsterede jo ikke stabilt i lang tid op til eller under Coentraoens ophold.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1596 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
Hvem har skrevet, at Marcelo har været ringe? Jeg prøver bare at forklare, at Marcelo ikke altid har været verdensklasse - det er noget han med årene har udviklet sig til at blive. Af den grund er det latterligt fuldstændigt at afskrive unge backs under 20 år.

Jeg bruger Marcelo for at vise, hvor glemsomme folk kan være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce