Sæson 2017/2018

5 år 11 måneder siden #1669 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018

madrid2000 skrev:

Steen skrev: Keylor prøvede ihærdigt at give dem endnu et mål. Klovn af værste rang. Men jeg må til gengæld sige, at fansene, herunder en del af jer herinde, fortjener det, efter i har beskyttet ham i så lang tid. At han er vellidt er den eneste grund til, at han er i klubben. Perez vil ikke ødelægge forholdet til fansene, og derfor har man ikke købt en ny målmand i mange år.


Undskyld vi støtter op om vores spillere.


Og han gengælder støtten med et drop mod Bayern og et gigantisk drop mod Juve, der var på vej til at sende os ud. Sidste sæson var det blandt mod Napoli i CL, og så et hav af drops i ligaen. Akkurat som det er tilfældet i denne sæson. Keylor Navas har rundt regnet kostet 10-20 mål, i de sidste to sæsoner. Det er uhørt og direkte kvalmende, at han stadig er vores målmand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1670 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev:

madrid2000 skrev:

Steen skrev: Keylor prøvede ihærdigt at give dem endnu et mål. Klovn af værste rang. Men jeg må til gengæld sige, at fansene, herunder en del af jer herinde, fortjener det, efter i har beskyttet ham i så lang tid. At han er vellidt er den eneste grund til, at han er i klubben. Perez vil ikke ødelægge forholdet til fansene, og derfor har man ikke købt en ny målmand i mange år.


Undskyld vi støtter op om vores spillere.


Og han gengælder støtten med et drop mod Bayern og et gigantisk drop mod Juve, der var på vej til at sende os ud. Sidste sæson var det blandt mod Napoli i CL, og så et hav af drops i ligaen. Akkurat som det er tilfældet i denne sæson. Keylor Navas har rundt regnet kostet 10-20 mål, i de sidste to sæsoner. Det er uhørt og direkte kvalmende, at han stadig er vores målmand.


Skal vi ikke bare håbe han ryger på røv og albuer ud til sommer og så lade den ligge for nu?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1671 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæson 2017/2018

Greenking skrev: Hvad laver marcelo ved Bayerns mål? Løber han ud efter bolden ved hjørneflaget, mens deres målmand sætter i gang med en anden bold?
De var jo nærmest på vores banehalvdel da han begynder at løbe tilbage.


Var det ikke efter en hjørnesparks kombination, hvor macelo et derude, men indlægget bliver taget af målmanden, og så er han jo fanget oppe ved flaget .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1672 af PearlieD
Besvaret af PearlieD på emne Sæson 2017/2018
Zidane har lige skiftet Isco ud.. WTF?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1673 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Sæson 2017/2018
Ja hvis Isco vælger at søge nye græsgange kan man som sådan godt forstå ham. Jeg er ikke i tvivl om at stort set uanset hvilken klub han vælger at tage til, vil han komme til at shine big time. At vi ikke kan få mere ud af ham er lidt skræmmende. Hvad Vasquez staidg alver på banen forstår jeg ikke. De kommer meget igennem højreside, og han har intet bidraget med offensivt. Men det er vel rent taktisk at Zidane gerne vil have to decideret kantspillere der formodes at arbejde begge veje, og ender vi med et godt udgangspunkt at det jo svært og være uenig.

Og bum så straffer vi dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1674 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018

PearlieD skrev: Zidane har lige skiftet Isco ud.. WTF?


Derfor!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1675 af doven
Besvaret af doven på emne Sæson 2017/2018

Doc.juego skrev:

Greenking skrev: Hvad laver marcelo ved Bayerns mål? Løber han ud efter bolden ved hjørneflaget, mens deres målmand sætter i gang med en anden bold?
De var jo nærmest på vores banehalvdel da han begynder at løbe tilbage.


Var det ikke efter en hjørnesparks kombination, hvor macelo et derude, men indlægget bliver taget af målmanden, og så er han jo fanget oppe ved flaget .

Det var et indlæg der løb ud over baglinjen, og da Marcelo ikke lykkedes med at holde den inde, løb han efter bolden og for at sørge for at den ikke trillede tilbage ind på banen. Alt imens havde Bayern for længst fået sat spillet i gang med Kimmich stormende op ad banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1676 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæson 2017/2018
Jeg så godt at man mod det 65-70 minut fik Kroos og casemiro ud for kovacic og Bemzema

442
Lucas modric Kova Asensio
Bemzema CR7

PS YES !! Så kom Asensio på tavlen !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1677 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018

Arnenugacream skrev: Ja hvis Isco vælger at søge nye græsgange kan man som sådan godt forstå ham. Jeg er ikke i tvivl om at stort set uanset hvilken klub han vælger at tage til, vil han komme til at shine big time. At vi ikke kan få mere ud af ham er lidt skræmmende. Hvad Vasquez staidg alver på banen forstår jeg ikke. De kommer meget igennem højreside, og han har intet bidraget med offensivt. Men det er vel rent taktisk at Zidane gerne vil have to decideret kantspillere der formodes at arbejde begge veje, og ender vi med et godt udgangspunkt at det jo svært og være uenig.

Og bum så straffer vi dem.


Hvis Isco tager væk så SKAL James tilbage. James er en langt bedre hold- og pasningsspiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1678 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018
Ribery har kørt Carvajal på røv og albuer. Jeg synes han havde fint styr på ham sidste sæson, men i aften går det kun en vej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1679 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Sæson 2017/2018
Med tanke på hvor meget Isco har strålet på landsholdet i 17/18 og hvordan han præsterede i slutningen af sidste sæson og vel var blandt, hvis ikke vores bedste spiller, så synes jeg det er trist at han ikke kommer mere til sin ret i denne sæson. James er en glimrende fodboldspiller men Isco vil jeg vurdere til at være et niveau over.

Uanset hvor ringe han har været idag, så er det godt nok kritisk hvis han er skadet.
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Arnenugacream.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #1680 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 2017/2018
Sikke en afslutning af Ronaldo. Synd han rammer den med armen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce