Sæson 2017/2018

8 år 1 måned siden #1681 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæson 2017/2018

Arnenugacream skrev: Med tanke på hvor meget Isco har strålet på landsholdet i 17/18 og hvordan han præsterede i slutningen af sidste sæson og vel var blandt, hvis ikke vores bedste spiller, så synes jeg det er trist at han ikke kommer mere til sin ret i denne sæson. James er en glimrende fodboldspiller men Isco vil jeg vurdere til at være et niveau over.

Uanset hvor ringe han har været idag, så er det godt nok kritisk hvis han er skadet.

Jeg er generelt uenig i den betragtning, over de sidste 5 år synes jeg at Isco har været under niveau i langt størstedelen af tiden, selv om han var fantastisk i sommers. Men fraset i sommers har Isco aldrig formået at løfte opgaven og være rigtig afgørende for real.
Jeg mener James har været meget mere betydningsfuld over den lange tidsperiode.

Men det handler vel også om hvilken type spiller man kan lide. Isco har klart en bedre teknik, men James er meget mere direkte, meget bedre i pasningsspil, har et meget bedre skud, og er marginalt hurtigere. Jeg synes også James er mere stabil.
Jeg foretrækker bare mere et virkelig smukt skruet indlæg, en lang pasning, et fantastisk langskud, frem for små være driblinger på midten af banen, som ofte tager farten ud af spillet, hans driblinger er jo skællendt med et drive frem som fx kovacic eller modr8cs driblinger, som faktisk ofte skaber noget plads, eller trækker nogle forsvars spillere ud af position.

Nu mangler vi bare Kovacic for Kroos
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, mohbar, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #1682 af firkant
Besvaret af firkant på emne Sæson 2017/2018
Hvis bedemanden med nr 9 ikke snart er fortid i real kaster jeg op

8 år 1 måned siden #1683 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018

firkant skrev: Hvis bedemanden med nr 9 ikke snart er fortid i real kaster jeg op

Intet tyder på at hverken Benzema eller Bale får store roller i Real Madrid næste sæson... hvis nogen overhovedet.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #1684 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018
Navas har været steensikker på kassen i 2. halvleg! Fantastisk præstation

8 år 1 måned siden #1685 af Daniel

Brylle skrev: Navas har været steensikker på kassen i 2. halvleg! Fantastisk præstation

Hvis bare han var konstant gennem en kamp.

8 år 1 måned siden #1686 af Daniel
Fint udgangspunkt. Nu skal der steppes op i kamp 2.

8 år 1 måned siden #1687 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Det var jo pligtredninger. Man synker virkelig lavt, når man begynder at rose sådan noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: rmcf4ever

8 år 1 måned siden #1688 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018
Fantastisk resultat! vi har vundet ude over de franske, italienske og tyske mestre !

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #1689 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018
Navas har en enkel rigtig god redning, hvor han læser Riberys spark rigtig godt. Resten skal han jo have.

8 år 1 måned siden #1690 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Det var jo pligtredninger. Man synker virkelig lavt, når man begynder at rose sådan noget.

Vi er næsten alle enige om, at vi skal have en ny målmand næste sæson, så hold igen med at lukke samme ... ud hver eneste gang.

Hans redning på Ribery skud fra tæt hold var intet mindre end verdensklasse. Han kommer også rigtig godt ud og forhindre Lewandoski til sidst.

Så helt ringe var han nu ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, Gribben, AmorMadrid

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #1691 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018

Daniel skrev:

Brylle skrev: Navas har været steensikker på kassen i 2. halvleg! Fantastisk præstation

Hvis bare han var konstant gennem en kamp.

Ja det er underligt at han skal have en obligatorisk blunder hver kamp, for havde han ikke dem, så var jeg ikke i tvivl om at han var top 3 i verden. Jeg synes dog han i 2. halvleg viser sit topniveau. Han tager nogle kæmpe chancer, for det er ikke jordens letteste job at pille Lewandowski i en 1 mod 1 situation eller at reagere så hurtigt på Riberys chance, som er lige udenfor det lille felt. Derudover er han meget aktiv i hele halvlegen.

Desværre kommer der så et koncentrationssvigt. Heldigvis viste holdet mental styrke og fik kæmpet sig tilbage.

8 år 1 måned siden #1692 af Daniel

Real Madrid skrev: Fantastisk resultat! vi har vundet ude over de franske, italienske og tyske mestre !

Ja, det er faktisk fuldstændig absurd, at Real Madrid ikke høster mere ros blandt "eksperterne".
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, El Siete

Leveret af Kunena Forum