Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sæson 2017/2018

Sæson 2017/2018 1 måned 2 uger siden #1741

Liverpool har udelukkende mødt Europa League level modstandere - lige fra gruppespillet til semifinalen. City har jo heller aldrig vist noget som helst i CL og det er også et hold, de kender fra deres liga.

Deres finaleplads aftvinger ikke ligefrem respekt eller frygt. Det er et middelmådig hold, med tre verdensklasse spillere. Spiller både Liverpool og vi optil vores bedste niveau burde vi trække det længste strå. I en finale kan alt ske, men en koncentreret indsats over 90 minutter burde være nok. Det er helt klart det nemmeste hold af Tottenham, Juventus, PSG og Bayern vi møder.
giant.gfycat.com/ThreadbareInfiniteAsianconstablebutterfly.webm
Støtter Bale
Regner med han laver mindst 20 mål denne sæson.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af madrid2000.
The administrator has disabled public write access.

Sæson 2017/2018 1 måned 2 uger siden #1742

madrid2000 skrev:
Liverpool har udelukkende mødt Europa League level modstandere - lige fra gruppespillet til semifinalen. City har jo heller aldrig vist noget som helst i CL og det er også et hold, de kender fra deres liga.

Ren nysgerrighed: Er der andre hold end os, Barcelona, Juventus og Bayern München som er Champions League-niveau ud fra den logik?
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

Sæson 2017/2018 1 måned 2 uger siden #1743

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger

Stor aften.
Alma Blanca.

Sæson 2017/2018 1 måned 2 uger siden #1744

Numeredoce skrev:
madrid2000 skrev:

Ren nysgerrighed: Er der andre hold end os, Barcelona, Juventus og Bayern München som er Champions League-niveau ud fra den logik?

De har mødt Maribor, Spartak Moskva, Sevilla, Porto, City og Roma. Ingen af dem er nogen Europaisk gigant. City har gjort det rigtig godt i ligaen, men de mødte jo også absolut lortehold i Europa før de løb ind i Liverpool og tabte primært fordi Guadiola nægter at gå på kompromis med sit filosofi(respekt for det).

Jeg tror ikke engang Liverpool var gået videre fra gruppen, hvis de var havnet i vores gruppe med Dortmund, Sporting og Tottenham(ved godt to hold fra samme ikke kan komme i samme gruppe).
Var Liverpool kommet i finalen, hvis de havde mødt PSG, Juve eller Bayern? Jeg tror de havde fået røvfuld af alle de nævnte hold.
Det irritere mig bare, at deres fans ikke har mere respekt for RM. Kalder os heldige selvom 3*CL finale i træk aldrig kan være held. Men nægter at indse, at de udelukkende har mødt Europa League hold.

Og så tilbage til dit Spm: Jeg mener også Athletico og PSG har kvalitet til at vinde CL.
giant.gfycat.com/ThreadbareInfiniteAsianconstablebutterfly.webm
Støtter Bale
Regner med han laver mindst 20 mål denne sæson.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden af madrid2000.

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1745

• Madshp
  • Madshp's profilbillede
  • Forum begynder
Nu faldt jeg lige over artiklen med ingen La Fabrica debutanter i år, hvorfor gælder Acraf Hakimi ikke ind her?
Følgende bruger(e) har sagt tak: DarioGomez, Madrid777

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1746

Glimrende spørgsmål!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1747

Noget nyt om CR's scanning? Har intet læst nogen steder ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1748

DarioGomez skrev:
Tror ikke der er sket mere end en lille skade ellers havde Zidane sansynligvis sagt noget.

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1749

• Chamartin
  • Chamartin's profilbillede
  • Platin bruger
Madshp skrev:
Nu faldt jeg lige over artiklen med ingen La Fabrica debutanter i år, hvorfor gælder Acraf Hakimi ikke ind her?

Umiddelbart tror jeg, det er fordi, han ikke anses som La Fabrica spiller længere, da han blev indlemmet i førsteholdstruppen i sommer.
Artiklen definerer det nok som Fabrica spillere, der har fået debut direkte på førsteholdet uden at være i førsteholdtruppen.
Men enig...det kan opfattes som en lidt søgt definition.
Følgende bruger(e) har sagt tak: DarioGomez

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1750

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
DarioGomez skrev:

Eftersigende misser han kampene mod Sevilla og Celta, men er klar til Villareal og Liverpool.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1751

Vinder Real de sidste to kampe, så ender klubben på sølle 78 point. Senest det skete var i 2008/09 sæsonen under Schuster og senere "redningsmanden" Juande Ramos – som jeg i øvrigt godt kunne lide. Den følgende sommer kom Pérez til med Ronaldo, Kaka', Benzema, Alonso, Arbeloa m.fl. Jeg håber også vi til sommer får rystet posen i noget lignende omfang. Det har i liga sammenhæng været en fuldkommen uacceptabel sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden af Real Madrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kimbo

Sæson 2017/2018 1 måned 1 uge siden #1752

Vallejo, Benzema, Bale, Casilla, Theo, Llorente, Hakimi, Mayoral, Ceballos skal vel videre til sommer.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.