Sæson 2017/2018
Jeg har her til morgen set dokumentaren 'Le K Benzema', der fortæller historien om vores franske angriber med særlig fokus på hans afsked med landsholdet og afpresningssagen.
Benzema + en masse holdkammerater, venner og 'eksperter' stiller alle op til interviews, så jeg var på forhånd spændt på at stifte bekendtskab Benzema, og om han kunne ændre det lidt brogede indtryk, jeg har af ham som en.. ja... lad mig kalde det 'bøv'.
Jeg kan afsløre, at han desværre ikke lykkedes med den opgave. Jeg har sgu egentligt lidt håbet på, at man så en bundydmyg Benzema, der lagde sig fladt ned og på den måde forøgede sine chancer for at komme til VM. Men nej. Benzema har - efter eget udsagn - 'intet at undskylde'... 'han ville jo bare hjælpe sin ven'.
Det er da muligvis også sandheden, men det kan du umuligt være det rette valg at fastholde den uskyld. Ud over det virker Benzema egentligt som en fin fyr, der dog altså synes 'at folk vrøvler og snakker lort', når de fremfører en kritik.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev: En lille filmanmeldelse til folket..
Jeg har her til morgen set dokumentaren 'Le K Benzema', der fortæller historien om vores franske angriber med særlig fokus på hans afsked med landsholdet og afpresningssagen.
Benzema + en masse holdkammerater, venner og 'eksperter' stiller alle op til interviews, så jeg var på forhånd spændt på at stifte bekendtskab Benzema, og om han kunne ændre det lidt brogede indtryk, jeg har af ham som en.. ja... lad mig kalde det 'bøv'.
Jeg kan afsløre, at han desværre ikke lykkedes med den opgave. Jeg har sgu egentligt lidt håbet på, at man så en bundydmyg Benzema, der lagde sig fladt ned og på den måde forøgede sine chancer for at komme til VM. Men nej. Benzema har - efter eget udsagn - 'intet at undskylde'... 'han ville jo bare hjælpe sin ven'.
Det er da muligvis også sandheden, men det kan du umuligt være det rette valg at fastholde den uskyld. Ud over det virker Benzema egentligt som en fin fyr, der dog altså synes 'at folk vrøvler og snakker lort', når de fremfører en kritik.
Fedt. Opdagede den igår og skulle til at spørge om den var de to timer værd. Tror jeg springer over.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Sebberg skrev: En lille filmanmeldelse til folket..
Fedt. Opdagede den igår og skulle til at spørge om den var de to timer værd. Tror jeg springer over.
Jeg synes klart den er de to timer værd. Jeg kan ikke helt følge Sebbergs anmeldelse, da jeg sidder med en helt anden fornemmelse af Benzema efter at have set den. Det er nok smag og behag, men jeg synes folk burde se den.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Mathiaseefsen skrev: Hvor kan man se filmen henne?
Netflix :)
Hvad er nu det for noget? Trækker han virkelig stikket her alligevel?
Håber det er noget mere banalt så som en opsummering på sæsonen.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Chamartin skrev: Der er højst overraskende indkaldt til pressemøde med Zidane kl. 13 i Valdebebas.
Hvad er nu det for noget? Trækker han virkelig stikket her alligevel?
Håber det er noget mere banalt så som en opsummering på sæsonen.
Nu begynder man så småt at blive nervøs! På den anden side kommer der nok ikke et mere perfekt tidspunkt at stoppe karrieren som træner i Madrid end lige nu.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Spøg til side, hvad går det mon ud på? Farvel til Bale eller CR7? Præsentation af Neymar, Mbappe eller anden stor stjerne? Afgang af Zidane som træner? Who knows.. Jeg venter spændt.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Så præsenteres endelig afløseren for Navas. Velkommen Karius!
Spøg til side, hvad går det mon ud på? Farvel til Bale eller CR7? Præsentation af Neymar, Mbappe eller anden stor stjerne? Afgang af Zidane som træner? Who knows.. Jeg venter spændt.
Det omhander Zidane. Det er jeg ret sikker på. Enten har han forlænget kontrakten, eller også stopper han for denne omgang.
Gør jer klar til Arsene Wenger ;)
Chamartin skrev:
Kratmus skrev: Så præsenteres endelig afløseren for Navas. Velkommen Karius!
Det omhander Zidane. Det er jeg ret sikker på. Enten har han forlænget kontrakten, eller også stopper han for denne omgang.
Gør jer klar til Arsene Wenger ;)
Haha, eller Guti eller Xabi Alonso (hvis ellers de har fået det store træner-kørekort) ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Heldigvis er Moyes ledig igen