Sæson 2017/2018

8 år 1 måned siden #1717 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæson 2017/2018
Don Balon kommer nærmest dagligt med disse 'scoop-historier', og ingen af dem passer. Dagen før denne "nyhed", rapporterede de bl.a., at Ronaldo vil have Salah til Real Madrid i stedet for Neymar, samt at Los Blancos er ude efter Emre Can her til sommer. Dagen forinden handlede historierne om, at Real Madrid vil hente Mbappé til sommer, og jeg kan blive ved. De ved, hvad der sælger, og derfor skriver de konstant om sådan nogle sensationelle rygter, der meget, meget sjældent ender med at blive til noget. Jeg er bare begyndt at ignorere dem fuldstændig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #1718 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæson 2017/2018

Mølbat skrev: Don Balon kommer nærmest dagligt med disse 'scoop-historier', og ingen af dem passer. Dagen før denne "nyhed", rapporterede de bl.a., at Ronaldo vil have Salah til Real Madrid i stedet for Neymar, samt at Los Blancos er ude efter Emre Can her til sommer. Dagen forinden handlede historierne om, at Real Madrid vil hente Mbappé til sommer, og jeg kan blive ved. De ved, hvad der sælger, og derfor skriver de konstant om sådan nogle sensationelle rygter, der meget, meget sjældent ender med at blive til noget. Jeg er bare begyndt at ignorere dem fuldstændig.

Enig. Ifølge Don Balon og Goal, så er Cristiano Ronaldo dagligt oppe på Florentino Pérez kontor for at forlænge den ene og den anden spiller til klubben. Hvordan han får tid til at passe sin træning, er en gåde. Men det er måske de mange ture op og ned af trapperne.
Følgende bruger(e) sagde tak: kamaldo

8 år 1 måned siden #1719 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Skide være med om rygtet har noget på sig, det er jo Don Balon, som tager prisen for det mest utroværdige nyhedssite, men jeg kan nu godt lide billedet de maler, og en Guedes istedet for Bale er måske ikke en så ufornuftig erstatning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 1 måned siden #1720 af Zyconith
Ifølge spanske medier er Guti utilfreds med at Solari nu er blevet tilbudt et tredje år som Castilla træner, hvorfor Guti nu søger andre udfordringer.

8 år 1 måned siden #1721 af Zyconith

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #1722 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018
Der bliver sgu ikke satset ret meget på en sejr i dag. På den lyse side kan Ceballos få lov at vise, at han hører til i klubben. Indtil videre har der ikke været mange lyspunkter fra ham. Lad os håbe det kommer i dag. Det bliver nok en kedelig affære.

8 år 1 måned siden #1723 af Zyconith

Brylle skrev: Der bliver sgu ikke satset ret meget på en sejr i dag. På den lyse side kan Ceballos få lov at vise, at han hører til i klubben. Indtil videre har der ikke været mange lyspunkter fra ham. Lad os håbe det kommer i dag. Det bliver nok en kedelig affære.

Tror på at kampen vil udvikle sig til en interessant affære.

8 år 1 måned siden #1724 af Mølbat
Det er da godt, at dagens anfører kunne gå tavs rundt og kigge ned i jorden, når hans hold spillede som en sæk kartofler, og tydeligt havde brug for en lille pep-talk. Bale er godt nok ikke anfører-materiale.

Resultatet kom ganske vist i hus, men hold nu fast, hvor var det en elendig anden halvleg. Sjældent har jeg set værre opdækning end ved Leganés' reduceringsmål. Theo kan intet, når han bliver udfordret mand-mod-mand, og inde i feltet stod hele 3 forsvarere og kiggede fodbold i stedet for at løbe med den eneste modspiller, der vælger at løbe ind i feltet. Især Achraf ser suspekt ud i situationen. Jeg har mine tvivl om, at han overhovedet vil være god nok til et Superliga-mandskab lige nu. Han har uden tvivl potentiale til mere, men han er rent faktisk ringere end Danilo lige pt., og det var noget, som jeg aldrig har troet, at jeg skulle sige.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #1725 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018

Mølbat skrev: Det er da godt, at dagens anfører kunne gå tavs rundt og kigge ned i jorden, når hans hold spillede som en sæk kartofler, og tydeligt havde brug for en lille pep-talk. Bale er godt nok ikke anfører-materiale.

Resultatet kom ganske vist i hus, men hold nu fast, hvor var det en elendig anden halvleg. Sjældent har jeg set værre opdækning end ved Leganés' reduceringsmål. Theo kan intet, når han bliver udfordret mand-mod-mand, og inde i feltet stod hele 3 forsvarere og kiggede fodbold i stedet for at løbe med den eneste modspiller, der vælger at løbe ind i feltet. Især Achraf ser suspekt ud i situationen. Jeg har mine tvivl om, at han overhovedet vil være god nok til et Superliga-mandskab lige nu. Han har uden tvivl potentiale til mere, men han er rent faktisk ringere end Danilo lige pt., og det var noget, som jeg aldrig har troet, at jeg skulle sige.

Jeg synes, at Achraf er blevet bedre og bedre gennem sæsonen. Ingen tvivl om at han står og sover her, men generelt tager han mange gode beslutninger i forhold til starten af sæsonen, han udviser mere overskud og han tør langt mere på banen som endda også lykkes ofte. Defensivt ser jeg egentlig også fremgang, og udover den fejl, så synes jeg ikke det er så slemt igen. Han er bestemt ikke klar til at starte mod Bayern, men jeg synes helt bestemt han er brugbar i ligaen.

8 år 1 måned siden #1726 af Mølbat

Brylle skrev:

Mølbat skrev: Det er da godt, at dagens anfører kunne gå tavs rundt og kigge ned i jorden, når hans hold spillede som en sæk kartofler, og tydeligt havde brug for en lille pep-talk. Bale er godt nok ikke anfører-materiale.

Jeg synes, at Achraf er blevet bedre og bedre gennem sæsonen. Ingen tvivl om at han står og sover her, men generelt tager han mange gode beslutninger i forhold til starten af sæsonen, han udviser mere overskud og han tør langt mere på banen som endda også lykkes ofte. Defensivt ser jeg egentlig også fremgang, og udover den fejl, så synes jeg ikke det er så slemt igen. Han er bestemt ikke klar til at starte mod Bayern, men jeg synes helt bestemt han er brugbar i ligaen.

Jeg ser desværre ikke samme fremgang i Achrafs spil. Jeg synes, at han alt for ofte fanges ude af position, fordi han er rigtig glad for at komme med frem, og derudover er han tit for langsom til at støde ud på sin direkte modspiller og lukke et eventuelt indlæg ned, inden det kommer. Jeg synes dog, at han er blevet marginalt bedre til at slå indlæg, men det skal så også siges, at det i starten af sæsonen var på Riza Durmisi'ske niveauer, idet han aldrig nogensinde ramte en medspiller.
Men som jeg også skriver, så har han helt sikkert potentiale, og jeg glæder mig da til at følge ham til VM, hvor han sikkert kommer til at spille nogle kampe for Marokko. Efter slutrunden håber jeg dog på, at Real Madrid lejer ham ud en sæson eller to, for han er stadig meget langt væk fra at være klar til Los Blancos' førstehold.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Mølbat.

8 år 1 måned siden #1727 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Jeg er godt nok heller ikke fan - og for mig er det død og pine nødvendigt, at han udlejes og vi erstatter ham med en spiller, der er mere end bare marginalt bedre end Søren Colding.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 1 måned siden #1728 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Både Nacho og Isco tilbage på træningsbanen i dag. Herligt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Leveret af Kunena Forum