Sæson 2017/2018

8 år 1 måned siden #1705 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2017/2018

Kimbo skrev: Jeg forstår nu ikke helt frygten for Bayern, jeg er ret overbevist om at vi går videre til finalen uden de store problemer.

:)

Når det er sagt så er det simpelthen ufatteligt at vi gang på gang slår de største hold selvom spillet slet ikke berettiger til det. Vi har SÅ mange problemer rundt på banen i stort set hver kamp.
CL er bare vores tunering og uanset om vi spiller godt eller dårligt klarer vi bare skærene til sidst.

Den tredje CL titel i træk er selvfølgelig vores og det eneste der mangler nu for at det er en godkendt sæson er en sejr på Camp Nou.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #1706 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæson 2017/2018
Hold da op hvor er der mange der forventer urealistiske ting. At spille mod Bayern på udebane er ikke nemt og at få en sejer med derfra er flot. Man kan ikke forvente at dominere Bayern og spille naivt med en offensiv tilgang.
Samtidig er intet vundet endnu og der mangler stadig to kampe før pokalen kan løftes.

8 år 1 måned siden #1707 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Meget enig.

Baseret på vores elendige evner på hjemmebanen og den generelle spilfordeling igår, så har jeg den stadig som 50/50.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

8 år 1 måned siden #1708 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 2017/2018

Kimbo skrev:

Kimbo skrev: Jeg forstår nu ikke helt frygten for Bayern, jeg er ret overbevist om at vi går videre til finalen uden de store problemer.

:)

Når det er sagt så er det simpelthen ufatteligt at vi gang på gang slår de største hold selvom spillet slet ikke berettiger til det. Vi har SÅ mange problemer rundt på banen i stort set hver kamp.
CL er bare vores tunering og uanset om vi spiller godt eller dårligt klarer vi bare skærene til sidst.

Den tredje CL titel i træk er selvfølgelig vores og det eneste der mangler nu for at det er en godkendt sæson er en sejr på Camp Nou.

Selvom det ikke var kønt igår, strålede rutinen ud af holdet, selv af en ung purk som Asensio. Og skud ud til Ramos, som nok havde gjort livet lidt lettere for os mod Juve.

Når det er sagt, så har vi lige en retur kamp først - og så en finale der skal spilles. Satme tidligt at kalde den hjemme med formentlig sæsonens 2 sværeste kampe tilbage i turneringen.

8 år 1 måned siden #1709 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Lidt en anderledes betragtning

Men vi sidder rigtigt mange, som er skuffede over, at vi “kun” vinder 2-1 i aften, hvilket grundlæggende er helt absurd. Bayern er et klassehold. Af højeste karat, men fordi vi er blevet så forvænte i denne her turnering, så har vi åbenbart allesammen et billede af, at vi skal vinde mindst med to-tre stykker. Uanset modstanderen.

2-1 er stærkt. Og yderst brugbart. Også selvom spillet haltede.

Jeg har sikkert ik læst alle folks holdninger, men er det virkelig sandt at mange er skuffede over "kun" at vinde 2-1??? Det lyder vildt. Det er da et guderesultat i München!! Men det ændrer naturligvis ik på at det var sindssygt heldigt ud fra spil og chancer. Vi spillede bestemt ik nogen imponerende kamp igår
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Zyconith

8 år 1 måned siden #1710 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæson 2017/2018

Siempre fiel skrev:

DarioGomez skrev: Lidt en anderledes betragtning

Men vi sidder rigtigt mange, som er skuffede over, at vi “kun” vinder 2-1 i aften, hvilket grundlæggende er helt absurd. Bayern er et klassehold. Af højeste karat, men fordi vi er blevet så forvænte i denne her turnering, så har vi åbenbart allesammen et billede af, at vi skal vinde mindst med to-tre stykker. Uanset modstanderen.

2-1 er stærkt. Og yderst brugbart. Også selvom spillet haltede.

Jeg har sikkert ik læst alle folks holdninger, men er det virkelig sandt at mange er skuffede over "kun" at vinde 2-1??? Det lyder vildt. Det er da et guderesultat i München!! Men det ændrer naturligvis ik på at det var sindssygt heldigt ud fra spil og chancer. Vi spillede bestemt ik nogen imponerende kamp igår

Og Müller, Lewa og Ribery kunne bare have scoret på deres chancer. Jovist, vi slipper med skindet i behold, men kampen viser også bare en forskel i kynisme. Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvordan vi vinder. Vinder vi, så vinder vi. Jeg tror også godt, at Zidane og spiller udemærket er klar over, at kampen på Berna på tirsdag skal spilles en anelse mere pletfrit...
Vi er tæt på 4. finale på 5 år. Det er absurd.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madrid777

8 år 1 måned siden #1711 af DarioGomez
LÅRT mand ... Carvajal meldes ude af returen. Nu må Nacho virkelig gerne blive klar.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 1 måned siden #1712 af DarioGomez

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Kaká8, El Siete

8 år 1 måned siden #1713 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæson 2017/2018
Når man så kampen i går, havde Carvajal jo overhovedet ikke styr på Ribery, og højresiden blev først mere sikker, da Lucas kom ind (og Ribery formentlig blev træt), men man sidder vel med tanken, at Carvajal ikke kan være så ringe to kampe i træk.
Hvis Alaba også kommer tilbage, ser det kritisk ud, så jeg er enig i, at Nacho meget gerne må være 100% klar.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 1 måned siden #1714 af DarioGomez
Men du siger jo nok noget centralt; også selvom jeg var/er meget begejstret for Lucas' indsats i går: Ribery var blevet træt.

En frisk Franck overfor Lucas eller Achraf. Nej tak!

8 år 1 måned siden #1715 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Ronaldo wants Guedes as Bale replacement

Cristiano Ronaldo has selected Valencia star Goncalo Guedes as a summer replacement for Gareth Bale at Real Madrid, according to Don Balon.

Bale is reportedly going to be sold by the Liga giants in the summer having fallen down the pecking order under Zinedine Zidane in an injury-hit season.

And now Ronaldo has put forward the name of Guedes, urging Madrid to beat PSG to his signature, with the Ligue 1 champions having apparently tabled a €40 million offer.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Zyconith.

8 år 1 måned siden #1716 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev: Ronaldo wants Guedes as Bale replacement

Cristiano Ronaldo has selected Valencia star Goncalo Guedes as a summer replacement for Gareth Bale at Real Madrid, according to Don Balon.

Bale is reportedly going to be sold by the Liga giants in the summer having fallen down the pecking order under Zinedine Zidane in an injury-hit season.

And now Ronaldo has put forward the name of Guedes, urging Madrid to beat PSG to his signature, with the Ligue 1 champions having apparently tabled a €40 million offer.

Nu ved jeg ikke hvad din kilde er, men helt seriøs kan den ikke være, når den ikke ved at PSG allerede ejer Guedes, og han er udlejet til Valencia. Så det er hos PSG man skal handle hvis man ønsker ham til klubben. Medmindre jeg har misset at de har solgt ham til Valencia i løbet af sæsonen, og så ville det være endnu mere underligt at de vil købe ham tilbage. Angående rygtet med Guedes, så er han da en spændende spiller, men ikke god nok endnu til at skulle erstatte en Bale. Så kan vi ligeså godt bruge Asensio som vi allerede har i truppen.

Leveret af Kunena Forum