Sæson 2017/2018
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Carlos3 skrev: Perez post-Supercup: "We're not selling Bale, he's a Madrid player, is very important, and is one of the world's best. Re signings: "I don't think there will be any new arrivals, we have great players, our idea after winning the CL was to not do anything and continue with the same team."
www.reddit.com/r/realmadrid/comments/6sg..._selling_bale_hes_a/
Det ville måske også være i overkanten at give 1 milliard for Mbappe, blot forr at gøre ham til 2. valg. Udover ham, så er der nok heller ikke særlig mange interessante angribere, som i forhold til status, pris, situation, alder og spillestil kan acceptere at være 2. valg.
Skulle Benzema blive skadet, så står vi stadig utrolig stærkt, med Ronaldo på toppen og Isco, Asensio, Kovacic og Ceballos til at tage over.
1. scenarie:
Isco – Ronaldo – Bale
2. scenarie:
Asensio – Ronaldo – Bale
3. scenarie:
Bale – Ronaldo – Lucas
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Carlos3 skrev: Perez post-Supercup: "We're not selling Bale, he's a Madrid player, is very important, and is one of the world's best. Re signings: "I don't think there will be any new arrivals, we have great players, our idea after winning the CL was to not do anything and continue with the same team."
Der er ikke så meget at sige om den udtalelse. Markedet er for kompliceret og vi har et rigtig godt hold. Angrebspositionen må der tænkes over, også er det fint for i år. Det er jo ret mange gode boldspillere, der sidder klar på bænken.
Real Madrid skrev:
Det ville måske også være i overkanten at give 1 milliard for Mbappe, blot forr at gøre ham til 2. valg. Udover ham, så er der nok heller ikke særlig mange interessante angribere, som i forhold til status, pris, situation, alder og spillestil kan acceptere at være 2. valg.
Skulle Benzema blive skadet, så står vi stadig utrolig stærkt, med Ronaldo på toppen og Isco, Asensio, Kovacic og Ceballos til at tage over.
1. scenarie:
Isco – Ronaldo – Bale
2. scenarie:
Asensio – Ronaldo – Bale
3. scenarie:
Bale – Ronaldo – Lucas
Ja det giver jo mulighed for nogle af de mange midtbane spillere at få lidt mere spilletid uden en Mbappè foran køen til de forreste 3 pladser, i en 4-4-2 så kan kan Ronaldo, Bale, Asensio og Benzema slås om hovedsageligt de 2 forreste pladser og Llorente, Casemiro, Kroos, Isco, Modric, Ceballos, Kovacic kan slås om de 4 midtbane pladser
Og selvom Vazquez havde et rigtig godt indhop igår så må ham og Mayoral være bagerst i køen til spilletid
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Jeg sidder med en følelse af, at vi bliver endnu bedre i år, end vi var sidste år, og st vi rent faktisk henter alle seks titler. Vores trup virker mere komplet - særligt med ZZ's lyst til at bruge Bale/CR på toppen også.
Ja ja. Ro på tænker du. Men husk nu hvor du læste profetien først.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
DarioGomez skrev: Er det skidt, hvis jeg udtrykker meget stor tro på, at vi uden større vanskeligheder vinder begge de spanske Super Cup-opgør?
Jeg sidder med en følelse af, at vi bliver endnu bedre i år, end vi var sidste år, og st vi rent faktisk henter alle seks titler. Vores trup virker mere komplet - særligt med ZZ's lyst til at bruge Bale/CR på toppen også.
Lidt. Jeg modtog i hvert fald en del SMS'er med dommedagsprofetier fra din side i sidste sæson, hvor du var sikker på at vi smed mesterskabet. Så tak for bekymringen!
Det er IMO et kæmpe problem, at man er så usikker på sin plads som Isco er. Nuvel, så spillede Bale vel nok sin bedste kamp i 2 sæsoner, hvis man udelukkende ser på spillet på banen, men der var jo ingen tvivl om, at Isco igen var en af Real Madrid's bedste igår.
Det vil være et kæmpe skridt, hvis man vælger at bænke Bale på søndag. Ikke fordi jeg mener han er den klart svageste i offensiven, men fordi det vil give genlyd og tro på tingene hos Isco.
Isco ved han levere varen, og udtalte jo også sidste sæson, at han var på toppen. Rækker det ikke til en sten sikker start plads, så er det vel snart ligegyldigt hvad han præstere.
Det handler om, at spille de vigtigste kampe, og store spillere kan og skal ikke acceptere at være lige ved og næsten hele tiden.
Jeg ser det som et kæmpe problem, og er godt nok spændt på og se den officielle holdopstilling.
Og selvfølgelig skal Ronaldo og Bale ikke starte sammen med Isco!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
raul7=kongen skrev:
DarioGomez skrev: Er det skidt, hvis jeg udtrykker meget stor tro på, at vi uden større vanskeligheder vinder begge de spanske Super Cup-opgør?
Lidt. Jeg modtog i hvert fald en del SMS'er med dommedagsprofetier fra din side i sidste sæson, hvor du var sikker på at vi smed mesterskabet. Så tak for bekymringen!
Bare rolig. De kommer også i denne sæson...! ;-)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Vi har de spillere vi skal bruge og skal der en ind, skal der en ud. En fin device Zidane har smidt i ud som præmis. Til gengæld er bredden på holdet vanvittig og der skal virkelig et godt rotationssystem til.
Bale overraskede mig positivt i går men tror han får svært ved i længden at leve med en sekundær rolle, hvor han ikke starter ved siden af Ronaldo så ofte som han forventer. Jeg tror også, at et andet spørgsmål presser sig på: Hvor ofte kan Ronaldo tåle at være en del af et rotationssystem
Hvis vi helt nøgternt kigger på holdenes niveau, så er jeg enig med dig i, at vi er langt højere oppe på nuværende tidspunkt. Ud fra det burde vi relativt nemt kunne tage trofæet, og jeg har da også skuet til Real Madrid til odds 3.5 på Camp Nou på søndag.
MEN. Så tænker jeg på Clasicós, og at de altid har deres eget liv. Da vi mødte dem i foråret, spillede vi så fremragende op til, men pludselig var det et helt andet hold, der mødte op. Jeg regner med sejr, men intet er sikkert.
Dios skrev: Måske vil jeg se spøgelser, eller bekymre mig for meget, men hvad sker der på søndag, hvis vi ingen skader får?
Det er IMO et kæmpe problem, at man er så usikker på sin plads som Isco er. Nuvel, så spillede Bale vel nok sin bedste kamp i 2 sæsoner, hvis man udelukkende ser på spillet på banen, men der var jo ingen tvivl om, at Isco igen var en af Real Madrid's bedste igår.
Det vil være et kæmpe skridt, hvis man vælger at bænke Bale på søndag. Ikke fordi jeg mener han er den klart svageste i offensiven, men fordi det vil give genlyd og tro på tingene hos Isco.
Isco ved han levere varen, og udtalte jo også sidste sæson, at han var på toppen. Rækker det ikke til en sten sikker start plads, så er det vel snart ligegyldigt hvad han præstere.
Det handler om, at spille de vigtigste kampe, og store spillere kan og skal ikke acceptere at være lige ved og næsten hele tiden.
Jeg ser det som et kæmpe problem, og er godt nok spændt på og se den officielle holdopstilling.
Og selvfølgelig skal Ronaldo og Bale ikke starte sammen med Isco!
Jeg er egentligt kommet frem til den tro, at Isco efterhånden er fredet i startopstillingen. Det er jo soleklart for hele fodboldverdenen, at Real Madrid skal spille med fire midtbanespillere.
Derfor tror jeg, at Bale skal kæmpe om en plads helt fremme. Jeg tror, at han starter på bænken søndag, men jeg ser det heller ikke som helt skandaløst, hvis han starter på toppen med Ronaldo. Bale er faktisk også, og det vidste han i går, fin til at falde ned i banen og modtage bolden med ryggen til mål, ligesom Benzema er. Desuden kan hans fart være essentiel i en kamp mod Barcelona. Ronaldo og Bale startede også sammen i det system mod Atlético i efteråret, og der var det særdeles vellykket.
Først og fremmest så tror jeg, at det nu kan konkluderes, at 4-3-3 med tremandsmidtbanen er død. Først blev den forsøgt i en alt for offensiv variant med Kroos, Modric og James/Isco, der bagudtil var hullet som en si. Dernæst er den af Zidane i stedet blevet praktiseret med Casemiro som det defensive anker, hvilket har vist sig at hjælpe på de defensive problemer, men har ligeledes medført store problemer med at skabe offensivt spil fremad banen. BBC-trioen er simpelthen ikke kreative nok alene.
Løsningen blev fundet i foråret. Real Madrid havde brug for BÅDE en Casemiro OG en Isco. Én til det beskidte arbejde - og én til det kreative arbejde. Firmandsmidtbanen blev født - og den er kommet for at blive.
Måske opdagede folk det ikke rigtigt i går, fordi de fleste har travlt med at kritisere ham. Men Bale spillede faktisk en ny position ved siden af Benzema i et tomandsangreb. Og i mine øjne gjorde han det egentlig rigtig fint.
Jeg er ret sikker på, at forestillingen om BBC-trioen i Zidanes øjne er død og begravet. Fra nu af skal de tre konkurrere om to angrebspladser, idet vi i den kommende sæson løber på banen i en 4-4-2 (eller 4-1-2-1-2 om man vil). Isco er diamanten i diamantformationen - og derfra skal han regere holdet på smukkeste vis, som han gjorde det i aftes.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Spørgsmålet, der trænger sig på, er så: Hvor pokker vil Zizou placere Asensio/Dani og Lucas henne?