Sæson 2017/2018

9 år 23 timer siden #553 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Den evne samtlige af vores midtbanespillere har til at holde på bolden, sætte en mand/udvige et pres og skubbe spillet fremad, er fuldstændigt fantastisk at se på. Særligt Isco og Modric fremviste dette igår. Sidst man har set hold så sikre på bolden, må have været Bayern og Barcelona under henholdsvist Heynckes og 2x Guardiola.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 23 timer siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 timer siden #554 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018
streamable.com/4uxgn

Vinicius Jr. debut mål

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, MadridistaPorVida

9 år 4 timer siden #555 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018
SoyMadridiata: Real Madrid closed Mbappe deal for 130 millions + 20 millions bonuses. He'll be presented by the start of the season

www.reddit.com/r/realmadrid/comments/6sr...sed_mbappe_deal_for/

Ved ikke hvor pålidelig kilden, men ikke desto mindre det første man har hørt på noget konkret mellem parterne længe

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

9 år 4 timer siden #556 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Carlos3 skrev: SoyMadridiata: Real Madrid closed Mbappe deal for 130 millions + 20 millions bonuses. He'll be presented by the start of the season

www.reddit.com/r/realmadrid/comments/6sr...sed_mbappe_deal_for/

Ved ikke hvor pålidelig kilden, men ikke desto mindre det første man har hørt på noget konkret mellem parterne længe

Lad os se om nogle andre medier samler den op, det ville i hvert fald være en kærkommen nyhed, selvom vi har hørt det her i månedsvis nu :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: mat_hattrick

9 år 3 timer siden #557 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Hvad med Moussa Dembele fra Celtic, han må da være lidt mere ligetil at hente og besidder rigeligt med talent:

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 2 timer siden #558 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Hører måske nok til i sjov og spas-tråden:

www.sportbible.com/football/news-transfe...d-barcelona-20170810

Omend hans "lave" frikøbsklausul bekymrer mig, ikke ift Barcelona, men mere generelt, så jeg håber, der er hold i rygterne om en snarlig forlængelse.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 1 time siden ved DarioGomez.

9 år 1 time siden #559 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Hører måske nok til i sjov og spas-tråden:

www.sportbible.com/football/news-transfe...d-barcelona-20170810

Omend hans "lave" frikøbsklausul bekymrer mig, ikke ift Barcelona, men mere generelt, så jeg håber, der er hold i rygterne om en snarlig forlængelse.

Mener hans frikøbsklausul siger €350M, så tror ikke du skal være bekymret :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hansen

9 år 1 time siden #560 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Spanish newspaper AS are reporting that Isco's new Real Madrid deal is set to be announced in the next few days. There have been reports that it will be until 2022.

ISCO TO SIGN REAL DEAL

Isco has revealed he will put pen to paper on a new Real Madrid contract soon, reports Marca.

The Spaniard, who was named man of the match in Real’s UEFA Super Cup win against Manchester United on Tuesday, is out of contract next summer.

However, he confirmed that he is poised to extend his stay at the Bernabeu.

“It’s not the moment to speak about that, it’s [the moment] to be happy, and it will be done soon, we are very close,” he said.

NEW FAVOURITES FOR MBAPPE?

Reports in France claim Paris Saint-Germain are now favourites to sign Monaco star Kylian Mbappe.

Despite the £200m signing of Neymar, PSG are reportedly set to shell out another £100m+ on the France striker.

8 år 11 måneder siden #561 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæson 2017/2018
Kan nogen svare mig på hvordan i alverden man kan tillade sig at stille Kovacic release clause til kun 50 millioner?!??! Det er jo det rene peanut i den her marked!! Helt uhørt. Når man stiller Ceballos clause til 200m, så er det da til grin at man ikke gør det samme med Kovacic! Han er den næste modric! Jeg går rundt med tanker omkring at Barcelona godt kunne finde på at byde på ham... Av en skade det vil gør på en.

8 år 11 måneder siden #562 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018
Det er stof til eftertanke, at Real Madrid siden sommerens transfervindue anno 2014 faktisk ikke har hentet en spiller til startopstillingen, hvor Florentino Perez kastede penge efter James og Kroos. Ja, det er vel også rimeligt at postulere, at sidstnævnte var eneste reelle forstærke til startopstillingen?

I 2015 blev der udelukkende hentet breddespillere. I 2016 blev Morata hentet tilbage; det eneste køb dén sommer. I indeværende transfervindue er der så igen kun blevet handlet ind til bredden.

Det vidner altså om en helt fantastisk trup, hvor der skal noget helt ekstraordinært til for at blive hentet ind til startopstillingen. Det er nok også derfor, at det ligner, at Mbappé må tage til takke med PSG.

Ifølge transfermarkt.com har Real Madrid et (meget) lille overskud på transferbalancen siden 2014 på 1,85 millioner euro, men det er trods alt stadig et overskud. Det er naturligvis indeværende vindue (+75) og sidste sommers vindue (+7,5), der tæller i positiv balancens favør i dette lille regnestykke. Men stadig imponerende.

NOTE: Vinicius jr. står først noteret ind i transfervinduet anno 2018.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 11 måneder siden #563 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

Hansen skrev: Kan nogen svare mig på hvordan i alverden man kan tillade sig at stille Kovacic release clause til kun 50 millioner?!??! Det er jo det rene peanut i den her marked!! Helt uhørt. Når man stiller Ceballos clause til 200m, så er det da til grin at man ikke gør det samme med Kovacic! Han er den næste modric! Jeg går rundt med tanker omkring at Barcelona godt kunne finde på at byde på ham... Av en skade det vil gør på en.

Jo altså kort sagt, så er der jo regler for hvor stor en release clause må være ift spillerens løn. Så der er for det første det forhandlingsmæssige i det - dvs at jo større en release clause du vil gi spilleren, jo mere ka agenten så presse lønnen til spilleren. Release claus'en er jo en sikkerhed for klubben og den betaler man jo for via lønnen. Desuden er der som jeg startede med at sige regler for hvor stor en release clause må være ift spillerens løn. Altså ka du ik gi en spiller 500 Euro om ugen og en release clause på 100 mio. Jeg kender ik de specifikke tal, men jo højere klausul klubben vil ha, jo mere ska lønnen følge med. Så hvis klubben frit ku bestemme så satte man self blot alle klausuler til 1 mia, men det er jo som alt andet et spørgsmål om økonomi.

8 år 11 måneder siden #564 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
I øvrigt er der meget stille omkring os og rygter pt. Måske nok mest fordi medierne ikke aner, hvad der foregår?

Måske Perez faktisk er ved at lave en eller anden handel, som ingen af os kunne have forudset/turdet drømme om? Lewandowski? Kun Agüero? Hazard? Messi?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum