Sæson 2017/2018

9 år 1 dag siden #541 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæson 2017/2018
Asensio kommer til at slås med Bale, Benzema og Vasquez om pladsen ved siden af Ronaldo, ligesom han bliver en del af et rotationssystem med Isco. Så jeg er sikker på han nok skal få spilletid nok.

Edit: Personligt tror jeg også vi får se Ronaldo noget mere på bænken i år, hvor hans kræfter gemmes
Sidste redigering: 9 år 1 dag siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 dag siden #542 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Det kan du meget vel have ret i.
Spørgsmålet, der trænger sig på, er så: Hvor pokker vil Zizou placere Asensio/Dani og Lucas henne?

Asensio skal vel være backup til Isco, samt kunne komme ind og agere kant, hvis vi skifter system i kampen, som i så mod Bayern sidste år. Det samme gælder vel egentlig Lucas. Han passer på ingen måde ind i 4-1-2-1-2, men er en mulighed hvis der skiftes system undervejs i kampen, i går endte vi vel også i en 4-3-3, med Asensio og Lucas på kanterne. Dani skal vel bare have re rester fra af spilletid som Kroos, Modric, Case, og Kovacic ikke kan spille.

9 år 1 dag siden #543 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Som Mourinho udtalte igår og alle kunne se, så var Real Madrids midtbane altafgørende. Men jeg tror nu stadig at han fortsætter med en 4-3-3, hvor BBC om nogen må være førstevalg. Jeg kunne hverken forestille mig Benz, Bale eller Ronaldo som bænkevarmere, og med den forbedring Isco har vist i sit spil, er der dømt et alvorligt hovedbrug for Zidane. Jeg håber han tager den kamp for kamp og sætter holdet op derefter. De to Super Cup kampe vil højst sandsynligt give os en bedre idé af hvad han vil, det bliver spændende at se.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 1 dag siden ved Zyconith.

9 år 1 dag siden #544 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Zyconith skrev: Som Mourinho udtalte igår og alle kunne se, så var Real Madrids midtbane altafgørende. Men jeg tror nu stadig at han fortsætter med en 4-3-3, hvor BBC om nogen må være førstevalg. Jeg kunne hverken forestille mig Benz, Bale eller Ronaldo som bænkevarmere, og med den forbedring Isco har vist i sit spil, er der dømt et alvorligt hovedbrug for Zidane. Jeg håber han tager den kamp for kamp og sætter holdet op derefter. De to Super Cup kampe vil højst sandsynligt give os en bedre idé af hvad han vil, det bliver spændende at se.

Zidane skal netop tage den kamp for kamp, for foråret viste at 4-4-2 diamanten er super effektiv mod de stærke hold, netop pga. midtbanen, hvor vi i en 4-3-3 mangler sammenhæng mellem kæderne og det udnytter stærkere hold som Barcelona til at spille omkring os. Vi kan sagtens spille med den mod svagere mandskaber, der ikke udnytter disse muligheder, der har 4-3-3, BBC og de dødbringende kontraer sin berettigelse, men hvis vi har nogen forhåbninger om at vinde de vigtige trofæer, igen, så kan der kun være en formation der er vejen frem og det er 4-4-2 diamanten. Og det har Zidane set og derfor er der fjernet offensive spillere og tilføjet spillere til midtbanen.

EDIT: BBC der kæmper om 2 pladser gennem en sæson med 60+ kampe skal nok få masser af spilletid til alle 3. Ronaldo fortsætter hvor han slap sidste sæson og bliver sparet i en masse kampe for at "peake" sent og Bale bliver med garanti skadet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 1 dag siden ved El Siete.

9 år 1 dag siden #545 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæson 2017/2018
4-3-3
4-2-3-1
4-1-4-1
4-5-1
4-4-2

Talkombinationerne er mange, men er virkeligheden ikke at vi sjældent har stået stærkere, fordi man ikke er afhængig af ét system. Vi kommer helt sikkert til at se kampe med 4-3-3 og BBC som tidligere, men også som i går, hvor man spiller med en diamant med Isco som fremskudt midtbane bag to angribere. Omvendt kommer vi også til at se udgaver med kun Cristiano eller Benzema på top, mens midtbanen bliver overbefolket af boldspillere som Kroos, Modric, Isco, Asensio, Ceballos, Kovacic og hvad de ellers hedder.

Egentlig er det jo kun Kroos som kun dækker én plads, nemlig helst den centrale på midten. Resten af vores fremskudte spillere kan alle dække forskellige pladser og rykkes rundt, såvel fra kamp til kamp som under kampen. Vi så det også i går, da Zizou helt tydeligt bad Isco ændre placering i anden halvleg.

Netop derfor er vi svære at spå om. Jeg tror det tog Mourinho på sengen i går, at vi stillede med to fremme. Ligesom vi i sidste sæson vandt flere kampe med reserverne i den afgørende fase, ved at 'overbefolke' midtbanen. Det er et enormt våben at vi pludselig ikke spiller efter ét klart koncept. Og sjovt som Zizou efterhånden bliver omgivet af spillere, der ligesom ham selv kan agere fra mange steder på banen - såvel som afslutter og oplægger - fordi de i bund og grund blot er enormt gode boldspillere, mere end de har isolerede forcer.

Jeg er faktisk heller ikke sikker på Zizou fokuserer så meget på placeringer og opstillinger til hverken træning eller taktiske oplæg. Hans fokus er på at finde rum, hvor de gode spillere kan udfolde sig, hvilket det virker som om spillerne i stigende grad forstår.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

9 år 1 dag siden #546 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæson 2017/2018

raul7=kongen skrev: 4-3-3
4-2-3-1
4-1-4-1
4-5-1
4-4-2

Talkombinationerne er mange, men er virkeligheden ikke at vi sjældent har stået stærkere, fordi man ikke er afhængig af ét system. Vi kommer helt sikkert til at se kampe med 4-3-3 og BBC som tidligere, men også som i går, hvor man spiller med en diamant med Isco som fremskudt midtbane bag to angribere. Omvendt kommer vi også til at se udgaver med kun Cristiano eller Benzema på top, mens midtbanen bliver overbefolket af boldspillere som Kroos, Modric, Isco, Asensio, Ceballos, Kovacic og hvad de ellers hedder.

Egentlig er det jo kun Kroos som kun dækker én plads, nemlig helst den centrale på midten. Resten af vores fremskudte spillere kan alle dække forskellige pladser og rykkes rundt, såvel fra kamp til kamp som under kampen. Vi så det også i går, da Zizou helt tydeligt bad Isco ændre placering i anden halvleg.

Netop derfor er vi svære at spå om. Jeg tror det tog Mourinho på sengen i går, at vi stillede med to fremme. Ligesom vi i sidste sæson vandt flere kampe med reserverne i den afgørende fase, ved at 'overbefolke' midtbanen. Det er et enormt våben at vi pludselig ikke spiller efter ét klart koncept. Og sjovt som Zizou efterhånden bliver omgivet af spillere, der ligesom ham selv kan agere fra mange steder på banen - såvel som afslutter og oplægger - fordi de i bund og grund blot er enormt gode boldspillere, mere end de har isolerede forcer.

Jeg er faktisk heller ikke sikker på Zizou fokuserer så meget på placeringer og opstillinger til hverken træning eller taktiske oplæg. Hans fokus er på at finde rum, hvor de gode spillere kan udfolde sig, hvilket det virker som om spillerne i stigende grad forstår.

Meget enig, vi kommer til at se mange tal-kombinationer i vores opstilling. Det vigtigste er at BBC som noget der ikke er til debat, er stendød

9 år 1 dag siden #547 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018
Skal vi sige, at snakken om Bale er lukket og han bliver mindst én sæson mere i klubben?

BALE TALK 'NONSENSE'

Following speculation linking Gareth Bale with a move away from Real Madrid this summer, a source close to the player has told Sky Sports News the transfer talk is "nonsense".

Gareth Bale's representative has previously described the speculation as "ridiculous" and "stupid".

Eller kan han stadig være på vej væk?

BALE TO MAKE SPURS RETURN?

It's not beyond the realms of possibility, according to Ian Wright.

Speaking on The Debate, our new nightly show on Sky Sports Premier League, Wright said Gareth Bale would be “the final piece of the puzzle” for Spurs.

"Would Daniel Levy do it? Everybody I’ve spoken to has said, ‘No he wouldn’t’," Wright said. "But they could sell him the dream of being the last piece of the puzzle.

"Winning the Premier League with Tottenham would be far better for Gareth than winning it with Manchester United.

"I see Man Utd winning it in the next couple of years but Tottenham need that kind of signing to take them into that realm."

Så har Chelseas træner, Antonio Conte, udtalt at han fortsat ønsker yderligere forstærkning. Kunne de finde på at afgive et bud på Bale? Jeg tror ærlig talt den er endegyldig lukket. Jeg har sagt hele sommeren, at han ikke bliver solgt. Men rygterne vil åbenbart ikke dø helt ud før den 1. september (og fortsætte videre i løbet af sæsonen).
Sidste redigering: 9 år 1 dag siden ved El_Juan.

9 år 1 dag siden #548 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Neye skrev:

raul7=kongen skrev: 4-3-3
4-2-3-1
4-1-4-1
4-5-1
4-4-2

Meget enig, vi kommer til at se mange tal-kombinationer i vores opstilling. Det vigtigste er at BBC som noget der ikke er til debat, er stendød

Jeg tror på, at BBC for Zidanes vedkommende ikke er til diskussion. Om det er en ordre oppefra skal jeg ikke kunne sige. Men det stiller os ikke nødvendigvis i en dårlig situation. BBC er en kraftfuld trio.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 1 dag siden #549 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018
Ingen Modric mod Barcelona på søndag grundet karantæne fra en tidligere Super Cup-kamp. Kovacic? Eller BBC + Isco.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 1 dag siden ved El Siete.

9 år 1 dag siden #550 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev: Ingen Modric mod Barcelona på søndag grundet karantæne fra en tidligere Super Cup-kamp. Kovacic? Eller BBC + Isco.

Det gik meget godt for Kovacic i den forrige pre-season kamp mod Barcelona, så hvorfor ikke lade ham starte inde...

9 år 1 dag siden #551 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018
Jeg tror desværre på at BBC stadig er Zidanes udgangspunkt - og jeg tror vi får nøjagtig de samme problemer som der altid har været med netop den trio. Jeg må erkende at jeg er ude af stand til at forstå hva tiltrækningen med den trio er, men jeg er næsten sikker på vi får en frygtelig masse BBC den næste sæson. Ville elske at sende Bale afsted (også gerne Benz, men det sker desværre ik). Men ak, lige nu ser det ud til at alt går skævt: Mbappé på vej til PSG, Bale blir og Kovacic rygtes kraftigere og kraftigere på vej væk - 3 helt igennem frygtelige ting imo. Men man er åbenbart hårdnakket imod at ændre på den klods om benet der er BBC - som er hhv 28, 29 og 32 år - og den ældste som er på sin sidste tid på toppen (må man i hvert fald forvente udfra de sidste sæsoners kraftige deroute ift spillestil og fart til nu ren afslutter) er ovenikøbet den eneste som nogensinde har været pengene værd for klubben. Jeg forstår at vi er det hold i verden som står bedst før sæsonen og at vi derfor ka nøjes med ganske få ændringer - men forstår simpelthen ik at vi ik sørger for at rette op på de ting som har kørt af helvede til, nemlig BBC og vores middelmådige keeper. Men det ser ud til dette her "fænomen" BBC er så uudholdeligt vigtigt for klubbens image og marketingsafdeling at man død og pine ska beholde alle tre på trods af at man rent sportsligt ku blive forbedret ved at skifte 1-2 af dem ud. Ligesom andre er jeg virkelig spændt på opstillingen søndag - håber at Zidane gør min frygt til skamme og smider Bale eller Benzema på bænken, men jeg tror det desværre ikke..
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

9 år 1 dag siden #552 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018

El_Juan skrev:

El Siete skrev: Ingen Modric mod Barcelona på søndag grundet karantæne fra en tidligere Super Cup-kamp. Kovacic? Eller BBC + Isco.

Det gik meget godt for Kovacic i den forrige pre-season kamp mod Barcelona, så hvorfor ikke lade ham starte inde...

Glæder mig helt. Er ret begejstret for drengen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Leveret af Kunena Forum