Sæsonen 12/13
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Man kan jo nærmest sige, at Marca er blevet en seriøs avis, mens Sport fortsat tøffer derudaf med historier, som kun catalanere kan tro på.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis casillas ikke jubler og er trist ligesom ramos, jamen så er der andre muligheder derude.
Jo ikke ligefrem super form casillas er i. Hvis de to laver splid i truppen, så er det da ud selvom jeg ikke ønsker det.
Casillas er verdens bedste, men kan erstattes
Ramos er også top 5 midter forsvarer, men kan erstattes som varane vidste strålende mod City.
Og hvis man kan tjene en del mønt på dem, jamen så henter vi da bare en kanon målmand. Har altid elsket lloris, han er kanon.
Længe siden jeg har læst noget som kom fra din side, men som ikke hører til "sjov og dumme indlæg" forummet.
Du er jo plat at høre på, hvis du altså mener det du siger. Du vil gerne have Ronaldo, Casillas og Ramos smutter?
Jeg har slet ikke haft lyst til at kommentere alle indlæg der omhandlede den triste Ronaldo eller den ........
Jeg synes medierne sælger mange aviser for tiden og vi hjælper dem alle med at sælge endnu flere.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Ja, lad os dog endelig sparke de eneste rigtige Madridistas ud af klubben? Det er jo direkte tåbeligt altså!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Huss
- Gæst
-
Jeg er overbevist om at de alle tre afslutter deres karriere i Madrid.
Man skal ikke tro på alt hvad man læser i aviser, det er jo det de tjener penge på, nemlig opdigte historier som er interessante.
Hvis Marca bringer en historie om at Casillas vil til Barcelona, vil halvdelen af brugerne herinde bruge tiden på at svine Casillas til, fordi de simpelthen tror på alt hvad aviserne skriver.
- Alma Merengue
- Gæst
-
Huss, der tager du fejl. Det gælder kun Cristiano Ronaldo.
Ronaldo fejrer ikke mål = Han er tøsefornærmet over Marcelo.
Iker fejrer ikke mål = Et barn er død. Hvor sørgeligt, og sikke en gestus af ham :'(
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
*Host* *Host* hvem er der egentlig, som er først over ved Ronaldo, efter 3-2 målet, synes det kan være lidt svært at se, det hele er meget hektisk og forvirrende :s
Ps. den var ikke mod dig Alma Merengue.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg tror der er et ord for det. Janteloven, kan det passe? :D
Om Ronaldo så holdt sin kæft resten af sin karriere, aldrig mere satte sit hård, aldrig mere gestikulerede til dommeren, så er jeg sikker på der stadig ville sidde en halv kvapset mand bag skærmen og svine ham til. Herhjemme har vi et helt debatforum kun til dem, som kaldes nationen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvis Casillas ikke jubler så er han vel trist eller. Virker som om Ramos og Casillas har en sektion i omklædningsrummet og Ronaldo osv anden halvdel. Jeg siger bare at alle kan erstattes, længere er den ikke.
Så kan i tænke hvad i vil om mig, og hvor jeg skal skrive indlæg bestemmer jeg selv zizou.
- Kristian S
- Guld bruger
-
"It is normal that the coach was not happy, and neither were we, we got out of this together, as always. The coach wants us to fight against every team, not just today or against Barcelona. We did it last year and what we want to do well on Sunday against Rayo. The relationship could not be better between the coach and the players, I mean that sincerely, everything is great at the moment." - Alvaro Arbeloa 18/9/2012
Og den udtalelse giver du meget for? Det er Arbeloas job - og andres - at mane til besindighed, når visse episoder eskalerer i pressen. Det har absolut intet at gøre med, at der ikke kan være en sandhed i pressens skriveri og teorier. Pressen har tit ret, hvorfor det er absurd at anfægte dette. Der er ingen grund til at negligere kontroverserne i Real Madrid - de er der.
Mere generelt.
Jeg mindes flere episoder i forrige sæson, som var tilsvarende disse, som ses i indeværende, hvorfor det egentlig ikke bekymrer mig det store. Jeg bifalder, når Mourinho statuerer eksempler, endda over for en bærende kapacitet i truppen. Det giver stof til eftertanke hos den enkelte. Ramos må hjertens gerne være pigesur og misfornøjet, men Ramos' personlighed afspejler sig givetvis i hans ageren på banen; han er en kriger, som ikke vil se nederlag i øjnene, hvorfor der ikke kan herske nogen tvivl om, at arbejdshandskerne er strammere end nogensinde før. Mourinho er exceptionel til at sætte sine spiller op, og lur mig om ikke det kan ses på banen på søndag, hvor der er et hav af spillere, som skal til at vise fordoms styrke.
............................................................................
Optakt til på søndag:
Tim Stannard gætter på denne midtbane:
...Khedira...Alonso...Essien...
Er den ikke lidt defensiv imod Rayo? Især nu, hvor Rayo har mistet deres offensive profiler, fra sidste sæson.
Jeg vil nu hellere se, at Essien/Khedira udskiftes med Modric/Ozil. Evt. kan man lave den frække:
.....Modric.......Alonso......
............Ozil..............
Hvad tænker i om start-11'eren på søndag?