Sæsonen 12/13
Han bliver ramt i hovedet og bolden ryger til indkast, alene der bør alarm klokker ringe i barcelona spillernes hovedet og give bolden tilbage.
Men som det altid er med Barcelona når de er pressede og spillet, samt resultatet ikke kører deres vej, ja så filmes der eller laves disse ting.
Nogle gange er du alt for farvet til at være herinde. Og jo efter Mascherano er kommet til barcelona er han blevet ekstremt mere pivet og pylret. Han var noget i Liverpool, men jeg mistede alt for ham da han lavede svanen og dengang med albue fake sagen i copa del rey finalen. Men det synes du sikkert overhovedet ikke var pylret, der var han jo mega hård!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Påstår du virkelig at Masch er den samme spiller nu, som den han var i Liverpool? Er det bare os der endnu engang ser hvad vi vil se? Helt ærligt altså..
Og Barca gør selvfølgelig det eneste rigtige da de scorer mod Shaktar, det jo bare os der ser hvad vi vil se. Ligesom da Messi, så sympatisk som han er, giver Celta-Vigo spilleren et "klap på ryggen" og ligesom da han sparkede bolden på Madrid fansene i frustration over at det ikke kørte for ham, og resten af Barca holdet.
Hvad med at vågne op nu Storken? Nej, vor kære Di Maria er ingen engel mht. skuespil mm. Men kan ikke forstå hvordan det skulle sætte Mascherano i et bedre lys? I starten kunne jeg meget godt lide dig, men dit saglige niveau har været dalende, desværre.. Du plejede ellers at skrive nogle utrolige gode indlæg, som gav stof til eftertanke, men kan da lige love for at det er du stoppet med.
Mvh Samir Sejdi.
Jeg forsvarer på ingen måde Madrid spillere som faker, diver eller lign når jeg ser fodbold med venner. For min skyld skal de sælges når der er mulighed for det, jeg hader skuespillere og lign på alle hold.
Derfor jeg reagere så kraftigt når mine venner og andre siger Barcelona spillere er engle og aldrig gør noget galt som du gør nu Storken og i andre tilfælde med søde messi. Vil råde dig til at tage skyklapperne af og se fodbold med venner som evt er Madrid fans, så får man altså øjnene op for begge lejres synspunkter.
Men er naturligvis klar over at hvis man solgte alle som lavede skuespil og faker, diver på madrid eller barcelonas hold, så var de ikke i toppen nogle af holdene. Dog vil jeg sige at det KLART vil gå ud over barcelona mere end Madrid som mine venner også giver mig ret i.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
I så fald bedes du venligst undlade at kommentere på ting i fremtiden ... det er jo direkte spild af tid at 'debattere' med dig!
TAK!
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Cookie2
- Gæst
-
Har du tabt sutten? Du bruger jo netop argumentet, at hvis du kan finde andre, som er værre, så er han IKKE en tøsedreng.. For du mener jo ikke, at han har ændret sig.. Forstår helt ærligt ikke lige #893 og #896 - og hvilke fingre peger nu hvorhen?
- Storken
- Gæst
-
Velkommen til programmet kort lunte....
Jeg skriver intet sted, at det Barca gjorde var korrekt eller i orden. Jeg skriver at episoden er fuld af nuancer. Barcelona handler ud fra faktorer der ikke eksisterer i FCN-Shakhtar kampen. Dommeren stopper ikke spillet, Shakhtar-spilleren smider sig, Shakhtar er presset i bund og boldholderen er uden spilmuligheder.
Det er ting man skal tage med i ligningen: "Er her tale om fairplay?".
I stiller alt op som sort og hvidt. Virkeligheden er, at de fleste ting bare er nuancer af grå. Det samme er tilfældet her.
Og for sidste gang: Barcelona udviser ikke fairplay og det moralske var at sparke bolden til Shakhtar. Jeg forsvarer ikke nogen, jeg fortæller hvordan tingene hører sammen.
Man er ikke enten en hård hund eller en tøsedreng. Det handler igen om nuancer. Mascherano er muligvis ikke den samme som i Liverpool, men han er stadig hårdere end de fleste.
@Cookie2
Hvad er det hele diskussionen handler om?
Rubæk skrev: "Fact: Mascherano er La Liga's største tøsedreng"
Jeg skrev: "Fact: Rubæk har ikke styr på sine facts"
Hvis jeg kan argumentere for, at Di Maria er endnu værre, så vinder mit argument. Det er vel logik for burhøns?
Mvh
Anders
"Dommeren stopper ikke spillet, Shakhtar-spilleren smider sig, Shakhtar er presset i bund og boldholderen er uden spilmuligheder.".
Dommeren skal ikke stoppe spillet medmindre han anser det som en alvorlighed, og spillerne skal ikke skyde bolden ud, men fortsætte til dommeren har fløjtet. Det er "reglerne", så derfor er det da klart dommeren ikke fløjter. Undskyld, men bliver han ikke ramt i hovedet af bolden? Uanset hvordan du vender og drejer den, så falder den bare ikke ud til Barcelona's fordel, selvom du inddirekte prøver ihærdigt.
"Man er ikke enten en hård hund eller en tøsedreng. Det handler igen om nuancer. Mascherano er muligvis ikke den samme som i Liverpool, men han er stadig hårdere end de fleste.".
Lige når det kommer til Mascherano, så jo. For hans stil er markant blevet ændret. Han gik fra og være den første til og rejse sig op efter en hård takling, til og være den første til og smide sig uden kontakt. Selvf i hård konkurrence med Alves, Puyol, Busquets, Iniesta, Pedro og Villa :D.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Nu skal man følge op på Athletic-kampen med en svær udekamp mod Betis, som har tabt de sidste to kampe - i øvrigt begge derby-kampe. To nederlag der kommer efter at de har været inde i en god stime, med flot spil og sejre. De vil være sultne og de skal ud og bevise noget på hjemmebane. Omvendt møder de et Real Madrid-hold, som virker til at være oppe i gear. Og det til trods for, at der er så meget snak om uro uden for banen. Pepe Mel er kendt for, at hans Betis-hold gerne vil spille bold. De vil ikke stille sig ned og der vil blive plads til Real Madrid. Jeg forventer et Real Madrid-hold i samme gear, som mod Athletic. Det forventer jeg fra nu af og frem til vinterpausen. Af samme grund forventer jeg en meget intens kamp i morgen.
Betis må for resten undvære deres forsvarskrumtap, Paulão, som er skadet, mens Rubén Pérez har karantæne. Til gengæld skal man holde vågent øje med Beñat, der kaldes den "nye" Javi Martínez. Så kommer man ikke uden om Benzema og Özil hos Real Madrid. De to begynder mere og mere, at ligne sig selv igen. Især Benzema, som er outstanding for tiden.
Det er i øvrigt interessant, at holdet ser ud til at ramme niveauet fra sidste sæson på et tidspunkt, hvor rygterne svirrer omkring José Mourinho og Cristiano Ronaldo. Det er hverken første eller sidste gang, at der har været rygter om de to. Det er heller ikke til at sige, hvad der sker i kulissen, men for første gang er indtrykket måske lidt, at de to er tættere på at forlade Real Madrid, end de er på at blive i klubben. Meget kan selvfølgelig ændre sig i tiden fra nu og frem til sommer. Der kan sågar nå at ske en masse i løbet af sommeren. Men interessant bliver det helt sikkert, at følge udviklingen i den kommende tid.
Jeg tror ikke du så glad efter den første halvleg, for det er jeg slet ikke. Jeg synes det ligner vores dårligste kamp i sæsonen.
Meget skal ændres i anden halvleg hvis vi skal have de 3 point! Øzil og Khedira spiller elendigt og Di maria (som jeg altid roser) har ikke fået noget ud af sine driblinger og indlæg. Modric skal ind i stedet for Øzil.
Vi skal sætte et højt pres og vinde anden boldene, og så skal vi skabe flere chance! Måske afslutte mere udefra og droppe alle de indlæg, som vi alligevel ikke vinder. RONALDO kom igang! Tror det er første gang i hans Real Madrid karriere, at han kun har afsluttet 1-2 gange.
HALA Madrid, tror på det!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Fawadnz
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
- RMD96
- Gæst
-