Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #901 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Ide forladt skod hold. Flovt at være fan.

Verdens bedste klub, ynkeligt intet mindre. Godt der er mere end fodbold i livet, for det hold har ingen sjæl mere og ånd. Tillykke Barcelona med mesterskabet og håber vi får en kæmpe røvfuld i CHL så der sker noget med det hold og træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #902 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13

Det mest flove er, at du regner dig selv for Madridista. Det er vel ikke for meget at kalde dig pinlig?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #903 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 12/13
Vi spillede meget dårligt idag. Holdet skabte slet ikke noget... Vores kæmpe problem er, at når modstanderen kommer foran og vi skal åbne et forsvar, så går det galt. Det er vi utroligt dårlige til. Ja savner gejsten og ånden under Capello, det er slet ikke tilstedet på dette hold. Ramos viser det tildeles, men de andre laller bare rundt og tager for let på tingene.

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #904 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sæsonen 12/13

Hørt.

OT: Dårlig kamp. Real skal nok komme igen. I sæsonen 2001/2002 vandt RM heller ikke mesterskabet, men CL i stedet for. Det betragtes stadigvæk som en god sæson.

Jeg tror RM vender stærkt igen.

OffT:

Mand jer nu lige op jer der tuder. I støttet holdet i medgang og modgang. I skal håbe på at spillerne gør det bedre og ingen fyringer!

13 år 8 måneder siden #905 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Siempre: du føler dig måske helt på toppen, jeg føler mig satme pinlig over sådan en holdindsats og gejst. De spiller jo som lort og englænder fodbold med høje bolde til sidst.

Ser frem til næste sæson hvor vi kigger tilbage på katastrofe sæsonen 2012/2013. Eneste som kan redde holdet og træner må da være CHL trofæ. Men ufatteligt lagt væk er det p.t

13 år 8 måneder siden #906 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Jeg er skuffet over indsatsen, men jeg er ALDRIG flov over at være fan.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #907 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 12/13
# 912

Nå så er jeg da heldigvis ikke den eneste, der har siddet og haft tanken om, at jeg meget gerne så Capello komme tilbage og få spillerne til at gøre alt for trøjen!

Til den mand, der mente det er flovt at være fan i dag: Du må være flov over at have skrevet det, for man kan da aldrig være flov over at være madridista...

13 år 8 måneder siden #908 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
Jeg er mere skuffet over den manglende motivation og gejst, som jeg er skuffet over selve nederlaget. Nu viste man det endelig mod Levante og Athletic. Men én kamp efter er det væk igen. Nuvel, man lagde fint ud mod Betis, men overordnet set var det selvfølgelig langt fra godt nok. Nu forventer jeg, at holdet rejser sig og sætter lillesøster på plads i en sådan grad næste weekend, at det giver genlyd i hele fodboldverdenen.

Det eneste positive ved kampen - eller rettere efter - var at Mourinho selv mødte pressen og ikke lod Karanka stå med den, som det var tilfældet før kampen og både før og efter kampen mod Athletic. I øvrigt bemærkelsesværdigt på et tidspunkt, hvor han ikke selv er helt tilfreds med tilværelsen.

... og som jeg påpegede inden kampen, så skal man fremover holde vågent øje med Betis' Beñat. Der er krummer i den knægt.

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #909 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Sæsonen 12/13
jeg er grådfærdig, forstår slet ikke stjernernes tilgang, som om de er pisse ligeglade... det ærgrer mig gevaldigt, har de øvet indlæg til træning eller hvad?..... nedgaang

13 år 8 måneder siden #910 af Macon
Besvaret af Macon på emne Sæsonen 12/13
Di maria nøj hvor spiller han ringe når han ikke rammer toppen, snak lige om lavt bundniveau den mand har, Özil det samme, men at sætte modric ind gav jo slet ikke et frisk pust eller noget som helst, synes virkelig at hans køb var en fejltagelse fra start af og det er det stadigt.

Selvom mesterskabet er væk, så skal vi altså op i gear, ellers slutter vi jo med over 20 point efter puta's

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #911 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Selvom mesterskabet ligner en umulighed, er der en anden ting at spille for; 2. pladsen!

Man kan ikke blive ved med, at overse og undervurdere Atletico...

13 år 8 måneder siden #912 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
#920: M_linding

Jeg vil stadig godt betvivle Atléticos holdbarhed i det lange løb. I mine øjne er det fortsat et spil på to heste. Og kun to!

Nuvel, Simeone har løftet Atlético og de har i Falcao en spiller, der kan afgøre kampene, ene mand. De spiller ligeledes som et tophold med momentum. Dermed ikke sagt, at de spiller godt. Men de hiver sejrene hjem, uden at det er kønt. Ofte smalle sejre. Jeg betvivler, at de kan blive ved med det i længden. Dertil mener jeg ikke, at deres hold er stærkt nok, men kun tiden kan vise, hvor holdbare de er.

Jeg tror og forventer, at Real Madrid sætter Atlético på plads i El Derbi. Så bør de fleste herinde også vide, at det er 12 år siden Atlético sidst slog Real Madrid og at lillesøster har et gevaldigt Real Madrid-kompleks ;-)

Leveret af Kunena Forum