Sæsonen 12/13
Verdens bedste klub, ynkeligt intet mindre. Godt der er mere end fodbold i livet, for det hold har ingen sjæl mere og ånd. Tillykke Barcelona med mesterskabet og håber vi får en kæmpe røvfuld i CHL så der sker noget med det hold og træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det mest flove er, at du regner dig selv for Madridista. Det er vel ikke for meget at kalde dig pinlig?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Spectator
- Gæst
-
Hørt.
OT: Dårlig kamp. Real skal nok komme igen. I sæsonen 2001/2002 vandt RM heller ikke mesterskabet, men CL i stedet for. Det betragtes stadigvæk som en god sæson.
Jeg tror RM vender stærkt igen.
OffT:
Mand jer nu lige op jer der tuder. I støttet holdet i medgang og modgang. I skal håbe på at spillerne gør det bedre og ingen fyringer!
Ser frem til næste sæson hvor vi kigger tilbage på katastrofe sæsonen 2012/2013. Eneste som kan redde holdet og træner må da være CHL trofæ. Men ufatteligt lagt væk er det p.t
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Brylle
- Gæst
-
Nå så er jeg da heldigvis ikke den eneste, der har siddet og haft tanken om, at jeg meget gerne så Capello komme tilbage og få spillerne til at gøre alt for trøjen!
Til den mand, der mente det er flovt at være fan i dag: Du må være flov over at have skrevet det, for man kan da aldrig være flov over at være madridista...
Det eneste positive ved kampen - eller rettere efter - var at Mourinho selv mødte pressen og ikke lod Karanka stå med den, som det var tilfældet før kampen og både før og efter kampen mod Athletic. I øvrigt bemærkelsesværdigt på et tidspunkt, hvor han ikke selv er helt tilfreds med tilværelsen.
... og som jeg påpegede inden kampen, så skal man fremover holde vågent øje med Betis' Beñat. Der er krummer i den knægt.
- Fawadnz
- Gæst
-
Selvom mesterskabet er væk, så skal vi altså op i gear, ellers slutter vi jo med over 20 point efter puta's
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Man kan ikke blive ved med, at overse og undervurdere Atletico...
Jeg vil stadig godt betvivle Atléticos holdbarhed i det lange løb. I mine øjne er det fortsat et spil på to heste. Og kun to!
Nuvel, Simeone har løftet Atlético og de har i Falcao en spiller, der kan afgøre kampene, ene mand. De spiller ligeledes som et tophold med momentum. Dermed ikke sagt, at de spiller godt. Men de hiver sejrene hjem, uden at det er kønt. Ofte smalle sejre. Jeg betvivler, at de kan blive ved med det i længden. Dertil mener jeg ikke, at deres hold er stærkt nok, men kun tiden kan vise, hvor holdbare de er.
Jeg tror og forventer, at Real Madrid sætter Atlético på plads i El Derbi. Så bør de fleste herinde også vide, at det er 12 år siden Atlético sidst slog Real Madrid og at lillesøster har et gevaldigt Real Madrid-kompleks ;-)