Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #913 af Jarlens
Besvaret af Jarlens på emne Sæsonen 12/13

Di Maria har godt nok spillet en del dårlige kampe i træk nu! Men jeg mener samtidig at det er hele holdet der mangler idé. Jeg synes egentlig ofte Di Maria har vist noget i kampe hvor resten af holdet ikke har meget succes.
Det er virkeligt en skam at bundniveauet er så lavt, for når han spiller godt er han mildest talt en fantastisk spiller!

Omvendt mener jeg Modric har gjort det rigtigt godt fra start! Igår var en kedelig omgang, men jeg synes det har set meget fornuftigt ud i næsten alle de andre kampe og synes absolut han har gjort det bedre end özil, i denne sæson. Desuden kan han spille meget sikkert på pladsen ved siden Alonso, eller for den sags skyld afløse ham engang i mellem. Tror Modric er en fremtidens mand og mener det er et rigtigt godt køb!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• michaelk94
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #914 af michaelk94
Besvaret af michaelk94 på emne Sæsonen 12/13
Di Maria spillede en meget ringe kamp igår, men det var jo alligevel ham der var med til at skabe det meste. Jeg kan stadig ikke se, hvad det er Callejon skal bidrage med når han kommer ind på de vigtige tidspunkter. Han skaber jo absolut intet, så er det ligemeget, at han aldrig laver nogle fejl. Hver eneste gang i går, så spillede han bolden tilbage med en sikker aflevering, så det hjalp intet at have ham på banen. Der ville jeg langt hellere have en dårligt spillende, men kreativ, Di Maria på banen.

En spiller som Modric kommer da netop ind og sætter lidt gang i det. Jeg synes han var en af de bedste igår, men en spiller som Kaka kunne jo intet skabe selvom han fik en masse 1vs1 situationer netop sat op af Modric.

Vinder Barca i aften, så er mesterskabet afgjort. Jeg håber virkelig på Levante og kan de tage points fra Barca, så har vi stadig en minimal chance.

Atletico har faktisk slet ikke været så fantastiske på det seneste rent spillemæssigt, men det skyldes jo nok også Falcaos formnedgang. De har dog alligevel fået resultaterne og de 12 år hvor de har haft et Real-kompleks, der har de altså heller aldrig prøvet at føre med 8 points ned til os. Det kan blive en meget mærkelig følelse på lørdag.

13 år 8 måneder siden #915 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
#922: Jarlens

Nonsens. Og din subjektive holdning dør lidt her. Hvornår er det så lige, at du mener han spiller godt og hvad skal der til, før du mener dette? Nu var han rent faktisk en af de bedste, hvis ikke den bedste, mod Levante og han fik efterfølgende stor ros for sin indsats i den kamp. Mig bekendt var den kamp ikke nogen køn affære. Snarere tværtimod. Der blev mildt sagt ikke spillet meget fodbold i den kamp. Det bevidner dog blot, at Di María er meget mere end sine rappe fødder og finurlige små finter. Noget du og andre åbenbart overser.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #916 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Sætter ihvertfald penge på sejr til ath madrid, må give kanon odds og sådan som real spiller i øjeblikket brydes den 12 års forbandelse ihvertfald.

Magen til sjælløst, gejstfrit og ideforladt real hold skal man lede længe efter. Pinligt pinligt, men fan er man stadig. Ser frem til 2013/2014 sæsonen.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Madrid4Life
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #917 af Madrid4Life
Besvaret af Madrid4Life på emne Sæsonen 12/13
#925: asp3200

Slap af. Du hater på Real Madrid.

Der er stadig ChL og Copa Del Rey at spille om. Og en comeback er ikke umuligt.

13 år 8 måneder siden #918 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
På en Madridismo-målestok ville du nok lige knibe dig foran typer som Stoichkov og Gaspart, men held og lykke med dit spil på Atlético Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #919 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Sæsonen 12/13
Man skal på ingen måde forsvare Real Madrid's præstation i går. Det var dårligt, og ikke mindst lang under real-normen. De har desværre ikke taget gejsten med fra sidste sæson, og er meget umotiverede, hvilket gør at de ofte taber overblikket. Det ændrer dog ikke på at der er 25 kampe tilbage (75 point). 11 point, svarer til 3 nederlag og 2 uafgjorte, og vi ved alle at Barcelona ikke er uovervindelige. Desuden vil jeg mene at dem der ikke kikser i starten, kikser i slutningen.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #920 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 12/13
Hvordan kan man være flov over at være Real Madrid-fan? Fordi man taber en kamp mod Betis eller fordi vi potientielt kan være 11 point efter Barcelona?

For adskillige sæsoner siden vandt vi vist ligaen med ca. 20 point ned til Barcelona, hvor Barcelona tabte en del kampe mod små hold. Var Barca-fans flove over deres hold dengang? Nej, de støttede op om holdet mere end før.

asp3200, hvis du er madridista og smider penge på Atletico over Real Madrid, så kan du da ligeså godt smutte over til atleticomadrid.dk - du er ligeså meget madridista som Ronaldo er PSG-spiller til januar.

13 år 8 måneder siden #921 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13

Det er endnu bedre: 11 points er &quot;blot&quot; tre nederlag og en uafgjort.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #922 af falle
Ét af deres nederlag kan meget vel komme i ligaens næste møde mellem Madrid og Barca. Sårbare er de, men de har bare heldet med sig.

13 år 8 måneder siden #923 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Men kan man ikke følge asp en smule, selvom retorikken er lidt hen i vejret?

Sevilla slog altså Betis med 5-1 for 7 dage siden, igår havde Real Madrid svært ved at være bare lidt bedre end Betis, og tabte endda...

Det mest irriterende er, at det er så svært at finde forklaringer. Hvorfor kan så godt et hold ikke spille fodbold og score mål?! Det samme hold, som fik 100 point for seks måneder siden...

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #924 af falle
Betis havde mere at bevise for deres hjemmepublikum end Real Madrid ville vinde den kamp.

Og selvfølgelig kan man være frustreret over at ens hold taber kampen igår og ikke spiller op til deres normale niveau fra sidste sæson, men sidste sæson bliver også svær at slå, og det sætter et tungt pres på spillerne. Måske for tungt.

Et eller andet sted er jeg også glad for at ligaen er mere åben end den har været de sidste 5 år, hvor afstanden mellem nedrykning og Europa har været omkring 5-8 point. Jeg synes det er godt for fodboldens skyld, men med Madrid-briller er det jo ikke fedt. Alligevel er det godt for fodbold-Spanien.

Leveret af Kunena Forum