Om vores rivaler VII

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1069 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Om vores rivaler VII
Det er interessant at hans far melder ud at de nu bruger weekenden til at diskutere hvilket af de to tilbud de skal takke ja til. Det er klart at det er hhv. Barcelona og Real Madrid det drejer sig om. Idet Neymar igennem lang tid har været interesseret i at skifte til Barcelona, tyder meget derfor på, at Real Madrids tilbud derfor er betydeligt bedre. I.flg. rygterne har Barcelona tilbudt ham en årsløn på €7 mio., hvorimod Real Madrid har tilbudt ham €11 mio. samt 70% af hans image-rettigheder.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved unrectify.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1070 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1071 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

DarioGomez skrev: Benitez til Napoli!!! Hurra!!!!!!!

... og her er sidste nyt:

www.teamtalk.com/premier-league/8733223/...afa-Benitez-comments

www1.skysports.com/football/news/11668/8...afa-Benitez-comments

Aurelio fremstår virkelig som en stor klovn. Han overholder ikke UEFA's regelsæt..... og lur mig om ikke, der også er nogle etisk uskrevne regler klubberne i mellem. Faktum er dog: Benitez bliver ny Napoli-træner, og din (El_Juan) italienske træner-kabale er et skridt tættere på at gå op ;)
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1072 af El_Juan

Daniel skrev:

El_Juan skrev:

DarioGomez skrev: Benitez til Napoli!!! Hurra!!!!!!!

... og her er sidste nyt:

www.teamtalk.com/premier-league/8733223/...afa-Benitez-comments

www1.skysports.com/football/news/11668/8...afa-Benitez-comments

Aurelio fremstår virkelig som en stor klovn. Han overholder ikke UEFA's regelsæt..... og lur mig om ikke, der også er nogle etisk uskrevne regler klubberne i mellem. Faktum er dog: Benitez bliver ny Napoli-træner, og din (El_Juan) italienske træner-kabale er et skridt tættere på at gå op ;)

Tænk sig, jeg synes det var et smart træk. Med sin udtalelse lagde han pres på Rafa. Såvel som PSG og Real Madrid. Her tænker jeg i forhold til Ancelottis fremtid. Han er jo ikke dum, den gode De Laurentiis.

Jeg er dog heller ikke i tvivl om, at Ancelotti bliver ny Real Madrid-træner og Rafa bliver ny Napoli-træner. Dette vidner blot om, at de sidste detaljer ikke er på plads. Vi snakker økonomisk. Men det skal det nok komme.

Trænerkabalen er omfattende! :))
Det er interessant, at fodboldeuropa står over for en sæson, hvor top tre i Premier League har fået ny træner, Bayern München har fået ny træner, Real Madrid skal have ny træner, Paris Saint-Germain skal have ny træner, nummer to i Serie A får ny træner, Inter har fået ny træner, Roma og Milan står muligvis foran et trænerskifte og hvad med den nye store spiller på markedet, Monaco.
La Real, som måske skal spille Champions League, skal have ny træner. Málaga ligeledes.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1073 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Fed finale!

Hvis Mourinho tager afsted til Chelsea, kan i så gætte hvem han møder til European supercup? :D

Edit: Han starter med H.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1074 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Bayern, værdige vindere af dette års CL.

Det kan kun gå ned ad bakke, når Guardiola tager over, da han muligvis vil forsøge at ændre på det nuværende koncept og indføre sit eget.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1075 af El_Juan
Jeg tror Pep heppede på Dortmund her til aften. Godt han ikke overtager et sultent mandskab! ;))
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1076 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Det er vel også en fordel, at han nu ikke har et kæmpe pres på for at vinde CL.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1077 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Bayern er altid med uanset hvor meget de har vundet sæsonen før.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1078 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Den er god nok nu; Neymar til Barcelona. Lad det blive et samarbejde med mange fiaskoer!

www.bold.dk/nyt/Officielt-Neymar-til-Barcelona
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, Dios, Hugol
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1079 af HugoSanchez
Besvaret af HugoSanchez på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev: Den er god nok nu; Neymar til Barcelona. Lad det blive et samarbejde med mange fiaskoer!

www.bold.dk/nyt/Officielt-Neymar-til-Barcelona

Helt fint. Jeg er meget glad for, at han ikke endte i Real Madrid. Alletiders at vi kan få lukket det kapitel ned og i stedet for alvor koncentrere os om at få fat på de påkrævede forstærkninger og selvfølgelig Carlo Ancelotti. Jeg er ikke så sikker på, at Neymar bliver til så meget andet i Barcelona end en Robinho-type, der glimter i enkelte kampe, men på ingen måde bliver den superstjerne, som mange eksperter påstår han bliver.

Hugo Sanchez - håber på Bale, Isco og Cavani som nye spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1080 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Så er lewandowski også streget af listen. Han ryger til Bayern:

m.sporten.dk/?redirect=www.sporten.dk/fo...ki-kommer-til-bayern

Det kan kun blive Cavani nu, eller måske Suarez. Hvor meget tror I, at Real skal give Napoli for at købe ham?
Så vidt jeg har læst frem til, kræver Napoli en sindsyg høj pris for ham.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum