Om vores rivaler VII
- kavver
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: Så er lewandowski også streget af listen. Han ryger til Bayern:
m.sporten.dk/?redirect=www.sporten.dk/fo...ki-kommer-til-bayern
Det kan kun blive Cavani nu, eller måske Suarez. Hvor meget tror I, at Real skal give Napoli for at købe ham?
Så vidt jeg har læst frem til, kræver Napoli en sindsyg høj pris for ham.
Håber i den grad ikke Suarez kommer. Han er en god spiller ja. Men også en kæmpe cirkusklovn. Lad ham ikke forpeste den hvide trøje!
Men mon ikke Cavani løber op i 3**mio. kroner. Han har trods alt været i top 3 på topscorerlisten, de sidste 3 år i Italien. Og kvalitet koster. Håber Florentino henter ham! For vi mangler i den grad en angriber der laver 25 mål pr. sæson - i ligaen.
Jeg ved vi har præsident valg, og vi endnu ikke kender træneren, men jeg håber der er én klar plan, for indtil videre ser det ikke sådan ud. Cavani, Zlatan og Suarez er tilbage, og jeg får sure opstød af tanken af de skal trække i den hvide trøje.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg forstår godt hvorfor du ikke ønsker Zlatan og Suarez, men hvad er problemet med Cavani?
En af de mest træfsikre angribere i europa, som tilmed arbejder stenhårdt... Prisen er for høj, men det ville ikke være første gang der er betalt overpris.
Var du ikke også modstander af Bale? Se det forstår jeg slet ikke, enlighten me ;)
- Casper HN
- Gæst
-
Så bliver det spændende at se, om Villa vælger Tottenham, Arsenal, Manchester City, Manchester United eller Chelsea! ;-)
Elkrimi skrev: @Dios
Jeg forstår godt hvorfor du ikke ønsker Zlatan og Suarez, men hvad er problemet med Cavani?
En af de mest træfsikre angribere i europa, som tilmed arbejder stenhårdt... Prisen er for høj, men det ville ikke være første gang der er betalt overpris.
Var du ikke også modstander af Bale? Se det forstår jeg slet ikke, enlighten me ;)
Cavani er en spiller, som ikke deltager i spillet, og faktisk er rigtig dårlig til det. Jeg foretrækker bare en teknisk dygtig angriber, som ikke nødvendigvis skal scorer plus 25 mål, men bare scorer de rigtige mål. Vil langt hellere have Zlatan end nogle af de andre. Min førsteprioritet er dog stadig Benzema, og specielt efter Lewandowski ikke kommer.
Er kæmpe modstander af Bale. For hvad vil han løse for Real Madrid? Han er en kopi af Ronaldo, en spiller som spillet er bygget op omkring, og er endnu uprøvet i en stor klub. Real Madrid's problem er jo ikke, der hvor Bale's kvaliteter er, men i positionspillet, hvor vi ikke kan kombinere os igennem en kompakt defensiv. Bale vil sparke en masse kvalitet ind på holdet, men holdet er 11 individuelister, og det vil kun blive værre med Bale på holdet.
Hvad ser du Bale bidrage med, som holdet ikke allerede har?
Skal vi købe både Bale og Cavani, så har vi allerede med de 2 spillere brugt lidt under 1 milliard. Kom nu altså! Hele Dortmund og Bayern's hold koster ikke engang så meget.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Så skulle den være ude af verden;)
Jeg bliver mere og mere optimistisk - Real Madrid har chancen for at være de kloge i dette vindue - og ikke "bare" dem som henter stjerne i øst og vest.
Lad os se Barcelona-skibet blive splittet ad med deres to kaptajner, imens Isco løfter Real Madrid der hvor vi har mangler. En fantastisk, spansk og sympatisk spiller!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Elkrimi skrev: @Dios
Cavani er en spiller, som ikke deltager i spillet, og faktisk er rigtig dårlig til det. Jeg foretrækker bare en teknisk dygtig angriber, som ikke nødvendigvis skal scorer plus 25 mål, men bare scorer de rigtige mål. Vil langt hellere have Zlatan end nogle af de andre. Min førsteprioritet er dog stadig Benzema, og specielt efter Lewandowski ikke kommer.
Er kæmpe modstander af Bale. For hvad vil han løse for Real Madrid? Han er en kopi af Ronaldo, en spiller som spillet er bygget op omkring, og er endnu uprøvet i en stor klub. Real Madrid's problem er jo ikke, der hvor Bale's kvaliteter er, men i positionspillet, hvor vi ikke kan kombinere os igennem en kompakt defensiv. Bale vil sparke en masse kvalitet ind på holdet, men holdet er 11 individuelister, og det vil kun blive værre med Bale på holdet.
Hvad ser du Bale bidrage med, som holdet ikke allerede har?
Skal vi købe både Bale og Cavani, så har vi allerede med de 2 spillere brugt lidt under 1 milliard. Kom nu altså! Hele Dortmund og Bayern's hold koster ikke engang så meget.
Førsteprioritet er Benzema??? Wauw - er det fordi du pludselig ser ham blive god eller? Jeg spørger bare fordi jeg kun har set ham spille godt en halv sæson ud af de 3 han har været i klubben. Fantastisk topniveau, men helt uhyggeligt bundniveau og problemet har så bare været at han har befundet sig nærmere sit bundniveau 80 procent af tiden. Jeg håber da han ka lave om på dette, da han jo formentlig bliver i klubben, men jeg har ik set noget fra ham der berettiger til at man sku tro på ham.
Bale har ik bevist noget i en stor klub - nej så løsningen må være at lade ham skifte til United, City, Chelski, Bayern eller Milan - når han så har bevist sig i en af disse klubber for så derefter at gå efter ham. Mit bud er at det nok ik bliver hverken meget lettere eller billigere at gøre det på denne måde - men det er bare et gæt.
Et bud er at en Bale vil koste ca 60 mio og Cavani ca 45 - det kan self blive dyrere og jeg forstår sagtens at nogen synes det er alt for meget for disse spillere og måske foretrækker andre løsninger. Men de her pjat med at "Hele Dortmund og Bayern's hold koster ikke engang så meget" er vel så overdrevet at det er decideret useriøst at smide rundt i en saglig debat. Mig bekendt kostede Javi Martinez ca 40 - Lewandowski måske kun 25, men det er så kun fordi han havde kontraktudløb næste år, ellers havde han nok kostet ca 40. Herudover tror jeg man ville få vanskeligt ved at hente en Müller eller Reus under 40 mio stykket. Gode spillere koster penge - og når Real ska købe koster de endnu flere penge.
M_linding skrev: Og må jeg ikke komme med det forslag, at alle dem som bliver ved med at spørge: "Hvorfor vil I ikke ha' Bale til Real Madrid?!?!", læser Dios svar.
Jeg bliver mere og mere optimistisk - Real Madrid har chancen for at være de kloge i dette vindue - og ikke "bare" dem som henter stjerne i øst og vest.
Lad os se Barcelona-skibet blive splittet ad med deres to kaptajner, imens Isco løfter Real Madrid der hvor vi har mangler. En fantastisk, spansk og sympatisk spiller!
nu deler jeg ikke din og Dios mening om cavani overhovedet. I virker som i intet aner om cavani, at sige han ingen teknik har. Så har man sku ikke set napoli kampe eller Uruguay kampe. Men samme lort blev også sagt om modric.
Bale forstår jeg jeres holdninger bedre.
jeg tror de her er på vej. Carvajal, isco, cavani.
ser ud til Bale og veratti er ude:(
asp3200 skrev:
M_linding skrev: Og må jeg ikke komme med det forslag, at alle dem som bliver ved med at spørge: "Hvorfor vil I ikke ha' Bale til Real Madrid?!?!", læser Dios svar.
nu deler jeg ikke din og Dios mening om cavani overhovedet. I virker som i intet aner om cavani, at sige han ingen teknik har. Så har man sku ikke set napoli kampe eller Uruguay kampe. Men samme lort blev også sagt om modric.
Bale forstår jeg jeres holdninger bedre.
jeg tror de her er på vej. Carvajal, isco, cavani.
ser ud til Bale og veratti er ude:(
Jeg har nu set en del til Cavani:)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ok, Dios' svar gjorde så ik mig klogere, men fint nok.
Et indkøb af Isco synes jeg vil være fint, men lige præcis det her med at Isco "løfter Real Madrid der hvor vi har mangler" vil jeg mægtig gerne ha forklaret. Isco spiller vel ret oplagt den plads som Özil spiller eller? Jeg synes stadig Isco vil være en fremragende spiller at få ind - til den rette pris dog - men jeg ka dog ik ligefrem få øje på at han vil udfylde noget presserende problem. Imo taler vi højre back, central midt, angriber og måske højre wing - dertil kommer self at man ka opgradere/omstrukturere truppen generelt og her vil Isco være et fremragende bud som måske endda ka finde frem til en plads i startopstillingen eller i det mindste få masser af spilletid.
Indrømmer da oz gerne at Bale heller ik nødvendigvis spiller en position hvor vi står akut og mangler, men jeg føler han har så meget kvalitet at han vil forbedre offensiven markant og ka jo spille samtlige pladser bag angriberen, hvor Isco helt klart ska agere centralt, ligesom Özil.
di maria afløses af Bale og det giver plads til carvajal i overlap. Der vil cavani med hovedet være en stor trussel.
modric, ozil og isco vil kunne spille i meget små rum. Skal siges at det så kræver vi spiller med kun khedira eller modric på den defensive midt.
Bale ville også kunne trække ind og fyre kanonen af ved overlap.