Om vores rivaler VII

  • AvatarEyes
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2485 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII
Så kører forargelsesbrigaden igen på højtryk. Kom videre i livet børn. Der er ingen der tager skade af at lære hvordan man bruger et ord.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved AvatarEyes.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2486 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Spændende topbrag mellem Paris sg og As Monaco. Falcao, Ibrahimovic og Cavani på en bane puuhaaa.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2487 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Spændende topbrag mellem Paris sg og As Monaco. Falcao, Ibrahimovic og Cavani på en bane puuhaaa.


Det var også lidt af et brag, der udspillede sig i engelsk fodbold i dag, og der er frasen: "puuhaaa" endda endnu mere berettiget. Manchester United fik i den grad ørerne i maskinen mod Manchester City!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2488 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Lidt opsigtsvækkende, at James Rodriguez endnu engang må tage plads på bænken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2489 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Lidt opsigtsvækkende, at James Rodriguez endnu engang må tage plads på bænken.


Han har været lidt småskadet, så han er ikke klar til at spille fra start.


Gol gol gol Pipita! Milan - Napoli 0-2
Det umulige skete.... Balotelli missede et straffespark... Sygt..
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2490 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

Real Madrid skrev: Lidt opsigtsvækkende, at James Rodriguez endnu engang må tage plads på bænken.


Han har været lidt småskadet, så han er ikke klar til at spille fra start.


Gol gol gol Pipita! Milan - Napoli 0-2
Det umulige skete.... Balotelli missede et straffespark... Sygt..


Ramsey bomber, Arsenal ligger nr. 1, Valdes står godt og har reddet to straffespark, Barcelona havde ikke possesion og John Obi Mikel scorede - verdens undergang er nået ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Mathiaska, Jaken, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2491 af JesperA
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2492 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII

AvatarEyes skrev: Så kører forargelsesbrigaden igen på højtryk. Kom videre i livet børn. Der er ingen der tager skade af at lære hvordan man bruger et ord.


Og du tager ikke skade af at lære, hvordan du skal opføre dig på et debatforum...eller?

Med al respekt, så virker du som en person, som godt kan lidt at pege af andre, men bliver voldsomt fornærmet, hvis andre siger dig i mod.
Du starter med en nedladende kommentarer: "Slå lige engang op i ordbogen", så bliver du pænt bedt om at udvise respekt, hvor du så, helt flabet, beder vedkommende om at skrue ned for "hellighed", derefter fortsætter du samme børnehaveklasseniveau - for at bruge dine termer - hvor du kommer med følgende absurde kommentarer:

Stave/sprogfejl der er så graverende at jeg får øjenkræft af at læse dem
Han bruger et ord på børnehaveklasseniveau fra sit modersmål komplet forkert
Tror han vil takke mig for at fremstå mindre idiotisk

Alt det her for hvad? et par små stavefejl!! forstod du ikke pointen i mit indlæg?? Det værste af det hele er, at du ikke rigtig fortæller mig, hvad jeg har stavet forkert ud over et enkelt ord, som du åbenbart mener vil redde mine kommende jobsamtaler og eksamener!!!!

Hvis du vil rette nogen, så gør det venligt og diskret, så man ikke skal bruge 4-5 indlæg om et, for mange andre brugere og for hele tråden for den sags skyld, ligegyldigt emne!

Og så kan jeg oplyse dig at jeg er færdige med mine eksamener og arbejder som leder, så det er mig, der holder samtalerne ;-)

Håber at du tager det her som et venligt svar, da du vil takke mig for at fremstå mindre idiotisk i evt. fremtidige jobsamtaler/eksamener :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 9 måneder siden #2493 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: www.bt.dk/fodbold/vild-stime-brudt-i-317...t-galt-for-barcelona

Jeg kommer nogle gange i tvivl om B'et i BT står for Barcelona. de er så Barcelona liderlige at det er tåkrummende.
Emnet er blevet låst.
  • AvatarEyes
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2494 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII

ElMadrid skrev:

AvatarEyes skrev: Så kører forargelsesbrigaden igen på højtryk. Kom videre i livet børn. Der er ingen der tager skade af at lære hvordan man bruger et ord.


Og du tager ikke skade af at lære, hvordan du skal opføre dig på et debatforum...eller?

Med al respekt, så virker du som en person, som godt kan lidt at pege af andre, men bliver voldsomt fornærmet, hvis andre siger dig i mod.
Du starter med en nedladende kommentarer: "Slå lige engang op i ordbogen", så bliver du pænt bedt om at udvise respekt, hvor du så, helt flabet, beder vedkommende om at skrue ned for "hellighed", derefter fortsætter du samme børnehaveklasseniveau - for at bruge dine termer - hvor du kommer med følgende absurde kommentarer:

Stave/sprogfejl der er så graverende at jeg får øjenkræft af at læse dem
Han bruger et ord på børnehaveklasseniveau fra sit modersmål komplet forkert
Tror han vil takke mig for at fremstå mindre idiotisk

Alt det her for hvad? et par små stavefejl!! forstod du ikke pointen i mit indlæg?? Det værste af det hele er, at du ikke rigtig fortæller mig, hvad jeg har stavet forkert ud over et enkelt ord, som du åbenbart mener vil redde mine kommende jobsamtaler og eksamener!!!!

Hvis du vil rette nogen, så gør det venligt og diskret, så man ikke skal bruge 4-5 indlæg om et, for mange andre brugere og for hele tråden for den sags skyld, ligegyldigt emne!

Og så kan jeg oplyse dig at jeg er færdige med mine eksamener og arbejder som leder, så det er mig, der holder samtalerne ;-)

Håber at du tager det her som et venligt svar, da du vil takke mig for at fremstå mindre idiotisk i evt. fremtidige jobsamtaler/eksamener :-)


Hvorfor er det nedladende at henvise til ordbogen? Den er da mere troværdig end mig. Skulle der have være smiley på eller hvad? Skulle jeg have lavet et encyklopædisk indlæg hvor jeg forklarer hvad ordet "engang" betyder? Hvis jeg skal skære det ud i pap for dig så betyder det jo at du stadig ikke har fulgt mit råd og slået "engang" på i ordbogen, for så kunne du se at følgende sætning ingen mening giver:

"Forskellen på de to klubber var folk i angrebet. det ene hold udnyttede deres chancer meget kynisk imens Rayo engang kunne score på straffe, som i sidste ende engang vil have ændret på slutresultatet."

ElMadrid skrev: Med al respekt, så virker du som en person, som godt kan lidt at pege af andre, men bliver voldsomt fornærmet, hvis andre siger dig i mod.

Nu vi er i gang så hedder det at pege ad, ikke af. Hvis du mener at jeg peger ad dig eller dine "mangler" som andre skriver, fordi jeg retter dig i en sprogfejl, så er det godt nok dit problem. Jeg ved godt at danskere er særligt delikate. Alting skal tages personligt, Janteloven, osv., men man kan da for helvede have lov til at fortælle et andet menneske at han har skrevet en sætning forkert. Hvad for en verden ville vi leve i hvis vi rendte blindt rundt og skulle bekræfte hinanden i alle vores fejltagelser? Jeg påstår sgu da ikke at jeg er fejlfri, men jeg tager glædeligt imod tilbud om at blive fri for en fejl! Og nu er der altså heller ingen som har sagt mig i mod. Tror alle er enige om at din sætning er skrevet mystisk, så man lige skal læse den 2-3 gange for at forstå hvad du siger. Til gengæld er det ironisk nok mig der er blevet angrebet på min karakter. Og nu forsvarer jeg mig. Igen igen.

ElMadrid skrev: Hvis du vil rette nogen, så gør det venligt og diskret, så man ikke skal bruge 4-5 indlæg om et, for mange andre brugere og for hele tråden for den sags skyld, ligegyldigt emne!


Man skal ikke bruge 4-5 indlæg på at være ridderen på den hvide hest og gå i selvsving over at der er en der har fået rettet en sprogfejl. Det er noget dine fans har gjort. Har intet med mig at gøre.

Kan vi så komme tilbage til trådens emne eller skal jeg have flere skældud?
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2495 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Synes i skulle pakke jeres tøseskænderier langt væk herfra, det er pisse irriterende at sidde og læse herinde på et debat-forum.

OT: Ved i hvor gode Atl. Madrid er efter at have mistet Falcao? Jeg har absolut ingen ide, og selv da vi tabte cuppen, synes jeg at de var langt, langt efter os spillemæssigt. Har det ændret sig, og skal man forvente en lige kamp i weekenden? Jeg har nemlig ingen ide overhovedet, om hvorvidt de er seriøse kandidater til titlen, da de ikke bliver dækket så meget, som vi selv gør, i hvert fald herhjemme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2496 af Madridismo
Besvaret af Madridismo på emne Om vores rivaler VII
www.indkast.dk/index.php?nyhed=109055

Skal ikke kunne sige om det er sandt... Men det må vel snart være nok.... Lewandowski næste sommer måske?
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum