Om vores rivaler VII

12 år 8 måneder siden #2497 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Indkast - marginalt mere troværdigt end 'En skør, skør verden" ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2498 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Indkast - marginalt mere troværdigt end 'En skør, skør verden" ...


Indkast....eller i daglig tale bare Opkast.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2499 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
Puha hvor er jeg bare skuffet over spansk fodbold engang imellem.

Real Sociedad er et hold der burde kunne forvolde Barcelona nogle problemer, og alligevel sælger man fuldstændig kampen ved at stille ude med halvdelen af forsvaret, aggi og den bedste mand i Vela.

Det frustrerer mig så meget af et hold som "repræsenterer" Spanien i CL kan være så rystende ringe som Sociedad er i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2500 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Sebberg skrev: Puha hvor er jeg bare skuffet over spansk fodbold engang imellem.

Real Sociedad er et hold der burde kunne forvolde Barcelona nogle problemer, og alligevel sælger man fuldstændig kampen ved at stille ude med halvdelen af forsvaret, aggi og den bedste mand i Vela.

Det frustrerer mig så meget af et hold som "repræsenterer" Spanien i CL kan være så rystende ringe som Sociedad er i dag.


Så må vi bare håbe at sociedad laver et comeback :)
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2501 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev: Så må vi bare håbe at sociedad laver et comeback :)


Det kommer de ikke til. De er slet ikke i nærheden af det! Det er decideret pinligt at et hold, der skal spille CHL er helt og aldeles chanceløst mod et andet spansk hold. Hvorfor kan de ikke spille nogenlunde, som de gjorde mod Lyon. Jeg ved godt at Barca på hjemmebane er noget andet, men lidt modstand kan de da godt yde.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2502 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Lewandowski har netop bekræftet, at han skriver under med Bayern til januar og skifter gratis til sommer.

Røvsnaps alligevel.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2503 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Lewandowski har netop bekræftet, at han skriver under med Bayern til januar og skifter gratis til sommer.

Røvsnaps alligevel.


Dammit. Bayern er og bliver satme et giftigt hold fremadrettet. Hvorfor dælen kunne mand ikke overtale ham til at tage til lidt sydligere himmelstrøg i stedet...
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2504 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Jeg er spændt på, hvordan Westfalen reagerer på den.

Tænk hvis det var Marcelo som sagde det samme om Barca. Så havde opbakningen ikke ligefrem eksisteret.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2505 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Lionel Messi, one of soccer’s biggest stars, has gotten rich by avoiding tackles on the field -- and taxes off it.


Bloomberg går i detaljer med Messis skattesag: www.bloomberg.com/news/2013-09-26/messi-...e-star-athletes.html
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2506 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/2013/09/26/en/football/barcelona/1380209456.html

Er det bare mig, eller går Rosell igen igen igen langt over stregen?

Han er præsident i Barcelona - Hvad fanden bilder han sig ind?!

Det er mig en evig gåde, hvordan den dybt usympatiske, pinagtige og gennemført latterlige lille mand er blevet præsident i en storklub (som Barcelona trods alt er).

Jeg håber at Real Madrid svarer igen, ved at gøre som de plejer: Have for meget format, til at snakke om Barcelona!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2507 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: www.marca.com/2013/09/26/en/football/barcelona/1380209456.html

Er det bare mig, eller går Rosell igen igen igen langt over stregen?

Han er præsident i Barcelona - Hvad fanden bilder han sig ind?!

Det er mig en evig gåde, hvordan den dybt usympatiske, pinagtige og gennemført latterlige lille mand er blevet præsident i en storklub (som Barcelona trods alt er).

Jeg håber at Real Madrid svarer igen, ved at gøre som de plejer: Have for meget format, til at snakke om Barcelona!


Straffespark i La Liga siden Perez kom til i 2009:
Real Madrid har fået tildelt 39, Barca 23.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2508 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

M_linding skrev: www.marca.com/2013/09/26/en/football/barcelona/1380209456.html

Er det bare mig, eller går Rosell igen igen igen langt over stregen?

Han er præsident i Barcelona - Hvad fanden bilder han sig ind?!

Det er mig en evig gåde, hvordan den dybt usympatiske, pinagtige og gennemført latterlige lille mand er blevet præsident i en storklub (som Barcelona trods alt er).

Jeg håber at Real Madrid svarer igen, ved at gøre som de plejer: Have for meget format, til at snakke om Barcelona!


Straffespark i La Liga siden Perez kom til i 2009:
Real Madrid har fået tildelt 39, Barca 23.


Jeg er dum - Gider du skære din pointe ud i pap?
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum