Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Indkast - marginalt mere troværdigt end 'En skør, skør verden" ...
Indkast....eller i daglig tale bare Opkast.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Real Sociedad er et hold der burde kunne forvolde Barcelona nogle problemer, og alligevel sælger man fuldstændig kampen ved at stille ude med halvdelen af forsvaret, aggi og den bedste mand i Vela.
Det frustrerer mig så meget af et hold som "repræsenterer" Spanien i CL kan være så rystende ringe som Sociedad er i dag.
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
Sebberg skrev: Puha hvor er jeg bare skuffet over spansk fodbold engang imellem.
Real Sociedad er et hold der burde kunne forvolde Barcelona nogle problemer, og alligevel sælger man fuldstændig kampen ved at stille ude med halvdelen af forsvaret, aggi og den bedste mand i Vela.
Det frustrerer mig så meget af et hold som "repræsenterer" Spanien i CL kan være så rystende ringe som Sociedad er i dag.
Så må vi bare håbe at sociedad laver et comeback :)
Real Madrid 7 skrev: Så må vi bare håbe at sociedad laver et comeback :)
Det kommer de ikke til. De er slet ikke i nærheden af det! Det er decideret pinligt at et hold, der skal spille CHL er helt og aldeles chanceløst mod et andet spansk hold. Hvorfor kan de ikke spille nogenlunde, som de gjorde mod Lyon. Jeg ved godt at Barca på hjemmebane er noget andet, men lidt modstand kan de da godt yde.
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Røvsnaps alligevel.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Lewandowski har netop bekræftet, at han skriver under med Bayern til januar og skifter gratis til sommer.
Røvsnaps alligevel.
Dammit. Bayern er og bliver satme et giftigt hold fremadrettet. Hvorfor dælen kunne mand ikke overtale ham til at tage til lidt sydligere himmelstrøg i stedet...
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Tænk hvis det var Marcelo som sagde det samme om Barca. Så havde opbakningen ikke ligefrem eksisteret.
Lionel Messi, one of soccer’s biggest stars, has gotten rich by avoiding tackles on the field -- and taxes off it.
Bloomberg går i detaljer med Messis skattesag: www.bloomberg.com/news/2013-09-26/messi-...e-star-athletes.html
Er det bare mig, eller går Rosell igen igen igen langt over stregen?
Han er præsident i Barcelona - Hvad fanden bilder han sig ind?!
Det er mig en evig gåde, hvordan den dybt usympatiske, pinagtige og gennemført latterlige lille mand er blevet præsident i en storklub (som Barcelona trods alt er).
Jeg håber at Real Madrid svarer igen, ved at gøre som de plejer: Have for meget format, til at snakke om Barcelona!
- Storken
- Gæst
-
M_linding skrev: www.marca.com/2013/09/26/en/football/barcelona/1380209456.html
Er det bare mig, eller går Rosell igen igen igen langt over stregen?
Han er præsident i Barcelona - Hvad fanden bilder han sig ind?!
Det er mig en evig gåde, hvordan den dybt usympatiske, pinagtige og gennemført latterlige lille mand er blevet præsident i en storklub (som Barcelona trods alt er).
Jeg håber at Real Madrid svarer igen, ved at gøre som de plejer: Have for meget format, til at snakke om Barcelona!
Straffespark i La Liga siden Perez kom til i 2009:
Real Madrid har fået tildelt 39, Barca 23.
Storken skrev:
M_linding skrev: www.marca.com/2013/09/26/en/football/barcelona/1380209456.html
Er det bare mig, eller går Rosell igen igen igen langt over stregen?
Han er præsident i Barcelona - Hvad fanden bilder han sig ind?!
Det er mig en evig gåde, hvordan den dybt usympatiske, pinagtige og gennemført latterlige lille mand er blevet præsident i en storklub (som Barcelona trods alt er).
Jeg håber at Real Madrid svarer igen, ved at gøre som de plejer: Have for meget format, til at snakke om Barcelona!
Straffespark i La Liga siden Perez kom til i 2009:
Real Madrid har fået tildelt 39, Barca 23.
Jeg er dum - Gider du skære din pointe ud i pap?
