Om vores rivaler VII
NDR skrev:
Steen skrev: Dios, og jer andre der stadig er sure over Özil salget, hvordan synes i selv at han gjorde det fra den første træningskamp vi havde i denne sæson og indtil han blev solgt? Jeg synes ikke at han gjorde det særligt godt i nogen af dem, og slet ikke mod Betis.
Vi spiller på en måde hvor der ikke er plads til ham. I Arsenal spiller han central offensiv midt, med en meget fri rolle, noget som passer ham perfekt. Sådan en position bruger Ancelotti ikke.
Hvis i mener at Øzil salget var en god ide, så bliver i fanme også nød til at acceptere at det oppe i angrebet køre meget sløvt i perioder når der er sket så meget nyt som der er, fordi, ham der lavede en stor del af oplæggene til mål for både Benzema og Ronaldo var Øzil, og han er væk! De nye er gode spillere, men det tager tid før de har lært hinanden at kende...derfor sløvt tempo, og mange fejlafleveringer, og det er grunden til de manglende scoringer...ikke manglende talent i angrebet, men desværre sidder der nogle chipsædende sofafans som kloger sig konstant og med gode råd til hvem der skal skiftes ud og sælges og tilkøbes......vorherre bevares, tror i at 6 nye trænere og 10 nye spillere vil kunne træde ind i Real Madrid og vinde alt fra starten af???? og så har mere end halvdelen af det gamle forsvar været skadet fra sæsonstart + den gamle styrmand på midten...man må da have en hjernekapacitet på under middel eller også er man bare stadigvæk folkeskoleelev og derfor stadigvæk i en drømmeverden hvor man tror at man spiller FiFA 11.....Giv nu holdet og træneren en chance før vi sælger dem alle!!
Jeg har ikke sagt at det var en god idé at sælge ham, jeg har hele tiden sagt at jeg hellere ville have at Özil blev, men jeg kan samtidig godt forstå at klubben gjorde det.
M_linding skrev:
Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!
Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?
Det er jo heller ikke holdbart....
Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.
Hvad basere du de "anklager" på? Özil havde ikke lyst til og være i Real Madrid, fordi Bale kom. Fuldt forståeligt, for som tidligere nævnt, så bliver Bale en hellig ko i Real Madrid uanset hans niveau.
Men nu når vi er i gang med og udvikle en ny Özil, så lad os lige udvikle endnu en Zidane, Hierro og L.Ronaldo. Nogle spillere er bare uundværlige, og Özil var en af dem.
Arsenal ligger på en førsteplads i ligaen og Cl, og meget af det skyldes Özil!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Øzil blev ofret fordi der skulle penge i kassen efter den store check for Bale, så Mourinho har vel egentligt lidt ret i sine udtalelser...
Bale er en dygtig fodboldspiller, men måske ikke med dem han skal spille sammen med nu, det vil tiden vise, hvis man altså har tålmodhed til at se enu flere kampe hvor Real Madrid vil miste point da sammenspilling af nye spillere tager tid....men EN ting er sikker......Øzil, Benzema og Ronaldo var et 3kløver som sammen kunne have scoret mange mål ved fælles indsats, men nu er flere af dem i kridthuset, fordi deres rutinespil er blevet smadret, og fansene er så ved samme lejlighed igang med at smadre Benzema totalt, og den næste bliver vel Ronaldo...fuck hvor er jeg træt af det lige nu, og nu er de sku også begyndt at gå efter træneren, og det er kun efter 6 Liga kampe......nej, det kommer ikke til at gå det her, hvis ikke man snart begynder at vise lidt kærlighed til det hold man påstår man er fan af.
Dios skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!
Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?
Det er jo heller ikke holdbart....
Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.
Hvad basere du de "anklager" på? Özil havde ikke lyst til og være i Real Madrid, fordi Bale kom. Fuldt forståeligt, for som tidligere nævnt, så bliver Bale en hellig ko i Real Madrid uanset hans niveau.
Men nu når vi er i gang med og udvikle en ny Özil, så lad os lige udvikle endnu en Zidane, Hierro og L.Ronaldo. Nogle spillere er bare uundværlige, og Özil var en af dem.
Arsenal ligger på en førsteplads i ligaen og Cl, og meget af det skyldes Özil!
Jeg mener jo bare, at man skal se fremad og at vi mangler en type som Ozil. Derfor må vi jo tænke i nye løsninger.
Jeg ville også ønske, at man havde Ozil og ikke Bale - Men da Ozil ville væk, så var der kun een vej.
Tag nu og slap af og giv Bale tid eller Isco. Lur mig om Arsenal ikke igen slutter nr 4 selv med guden özil på holdet.
En spiller som ikke tåler konkurrence og selv vil væk. Guess what, han sælges!!
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
asp3200 skrev: Ja det er i hvert fald KUN özils skyld Arsenal ligger nr 1. Ironi kan forekomme.
Tag nu og slap af og giv Bale tid eller Isco. Lur mig om Arsenal ikke igen slutter nr 4 selv med guden özil på holdet.
En spiller som ikke tåler konkurrence og selv vil væk. Guess what, han sælges!!
Tak! Folk har simpelthen en tendens til at gøre Mesut langt bedre, end han på nogen måde var.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Efter min mening er Isco bedre end Ozil. Det der ærger mig er bare at jeg havde set frem til at se dem spille sammen og med Modric oveni.
Og hvor er det dog unfair at kalde Bale den nye Kaka. Han har spillet like 100 minutter fordelt over nogle uger hvor han slet ikke har været i kampform og eftersigende også småskadet.
asp3200 skrev: Ja det er i hvert fald KUN özils skyld Arsenal ligger nr 1. Ironi kan forekomme.
Tag nu og slap af og giv Bale tid eller Isco. Lur mig om Arsenal ikke igen slutter nr 4 selv med guden özil på holdet.
En spiller som ikke tåler konkurrence og selv vil væk. Guess what, han sælges!!
Siger Coentrao dig noget? Hvis alt går efter planen, så kan Bale jo være med til pre-sæsonen næste år ;) Vi giver ham tid og ro, så hans glasben ikke bliver overbelastet af 45 min. fodbold!
Men hvad vil du med Isco? Var han ikke overvurderet, og alt for uprøvet til Real Madrid haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
M_linding skrev:
Dios skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!
Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?
Det er jo heller ikke holdbart....
Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.
Hvad basere du de "anklager" på? Özil havde ikke lyst til og være i Real Madrid, fordi Bale kom. Fuldt forståeligt, for som tidligere nævnt, så bliver Bale en hellig ko i Real Madrid uanset hans niveau.
Men nu når vi er i gang med og udvikle en ny Özil, så lad os lige udvikle endnu en Zidane, Hierro og L.Ronaldo. Nogle spillere er bare uundværlige, og Özil var en af dem.
Arsenal ligger på en førsteplads i ligaen og Cl, og meget af det skyldes Özil!
Jeg mener jo bare, at man skal se fremad og at vi mangler en type som Ozil. Derfor må vi jo tænke i nye løsninger.
Jeg ville også ønske, at man havde Ozil og ikke Bale - Men da Ozil ville væk, så var der kun een vej.
Jamen det er jo bare så dumt. Vi mangler en type som Özil, men sælger Özil. Det er bare for dumt til mig, og derfor kan jeg sgu ikke helt se fremad.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
asp3200 skrev: Ja det er i hvert fald KUN özils skyld Arsenal ligger nr 1. Ironi kan forekomme.
Tag nu og slap af og giv Bale tid eller Isco. Lur mig om Arsenal ikke igen slutter nr 4 selv med guden özil på holdet.
En spiller som ikke tåler konkurrence og selv vil væk. Guess what, han sælges!!
Siger Coentrao dig noget? Hvis alt går efter planen, så kan Bale jo være med til pre-sæsonen næste år ;) Vi giver ham tid og ro, så hans glasben ikke bliver overbelastet af 45 min. fodbold!
Men hvad vil du med Isco? Var han ikke overvurderet, og alt for uprøvet til Real Madrid haha :D
Barnlig Dios?? Sagde jo til dig isco havde taget fusen på mig da du sidst lavede en af dine stikpiller. Ved ikke hvad du mener mht coentrao, der er jeg ikke med.
Bale skal nok komme igang, han er sku nok ramt af det samme som modrics første sæson og ham elsker du da nu. Selv Ramos har udtalt han spiller godt og laver utrolige ting til træning og det er på 70% form. Håber Ramos ved mere end os omkring Bale.
asp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev: Ja det er i hvert fald KUN özils skyld Arsenal ligger nr 1. Ironi kan forekomme.
Tag nu og slap af og giv Bale tid eller Isco. Lur mig om Arsenal ikke igen slutter nr 4 selv med guden özil på holdet.
En spiller som ikke tåler konkurrence og selv vil væk. Guess what, han sælges!!
Siger Coentrao dig noget? Hvis alt går efter planen, så kan Bale jo være med til pre-sæsonen næste år ;) Vi giver ham tid og ro, så hans glasben ikke bliver overbelastet af 45 min. fodbold!
Men hvad vil du med Isco? Var han ikke overvurderet, og alt for uprøvet til Real Madrid haha :D
Barnlig Dios?? Sagde jo til dig isco havde taget fusen på mig da du sidst lavede en af dine stikpiller. Ved ikke hvad du mener mht coentrao, der er jeg ikke med.
Bale skal nok komme igang, han er sku nok ramt af det samme som modrics første sæson og ham elsker du da nu. Selv Ramos har udtalt han spiller godt og laver utrolige ting til træning og det er på 70% form. Håber Ramos ved mere end os omkring Bale.
Driller dig også bare :)
Angående Coentrao så har han ikke lavet andet end beklage sig, og sige han er utilfreds og vil væk, men alligevel er i klubben. Så den holder ikke helt den med, at spillere der selv vil væk bliver solgt. Bale købet skulle finansieres og det fik udover Özil.
Nu har jeg aldrig troet på Bale, og hans glasben var også en af mine mange kritiske punkter, så nej jeg tror ikke bare lige han skal igang. Jeg tror det bliver hans dage i Madrid, og en Kaká version. Jeg giver da helt klart Bale en chance, men han mangler stadig og bevise sit værd. Ikke bare i Real Madrid, men generelt. Jeg er ikke videre imponeret over hans tid i Tottenham, selvom han blev kåret til Premier League's bedste spiller, for i mine øjne var Mata klart den bedste, men sådan er vi alle forskellige.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Hierro 2.0
- Offline
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
DarioGomez skrev:
asp3200 skrev: Ja det er i hvert fald KUN özils skyld Arsenal ligger nr 1. Ironi kan forekomme.
Tag nu og slap af og giv Bale tid eller Isco. Lur mig om Arsenal ikke igen slutter nr 4 selv med guden özil på holdet.
En spiller som ikke tåler konkurrence og selv vil væk. Guess what, han sælges!!
Tak! Folk har simpelthen en tendens til at gøre Mesut langt bedre, end han på nogen måde var.
Sjovt! - Jeg synes, at folk herinde har tendens til at gøre det direkte modsatte.. Herinde synes jeg ofte, at Özil bliver gjort langt dårligere for Madrid end han i virkeligheden var og samtidig bliver hans betydning for holdet negligeret.. Jeg er overbevist om, at det er størstedelens måde at forsøge og retfærdiggøre dette tåbelige salg.. Da holdet var bedst under Mou (rekord sæsonen) var Özil genial. Sidste sæson var han også en af vores bedste spillere.. Folk er alt for hurtige til at drage konklusioner fordi han havde et par svipsere i sidste sæson og ikke startede denne sæson godt. Men talentet er indiskutabelt og hans flotte form skulle nok komme igen - se blot mod det engelske.
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
