Om vores rivaler VII

  • Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2521 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Om vores rivaler VII
At argumentere ud fra antallet af straffespark giver ikke mening overhovedet. Der er simpelthen for mange faktorer, der spiller ind. Nogle hold gør meget ud af at spille rundt foran feltet og eksplodere pludseligt, andre har måske ikke spillerne til at komme i feltet mere end et par gange i løbet af kampene; da der ikke spilles meget i feltet giver det selvsagt ikke lige så mange straffespark. Andre spiller mere direkte og kommer i feltet flere gange, hvilket alt andet lige må betyde, at risikoen for at der begås straffespark må være større. Det handler også om prioriteter - man kan vælge at gå efter straffesparket og lade sig falde ved kontakt eller løbe videre og satse på at score alligevel - så kan man diskutere hvad der er mest korrekt, men det er en helt anden diskussion. Sådan kan man blive ved - det er ikke så sort/hvid, som nogle vil gøre det til. Statistik er også så skønt, at man kan vende og dreje det på en sådan måde, at det underbyger sin egen opfattelse :-)

Når det er sagt, så hører jeg også til den del som synes, at straffesparket i onsdags - sagt mildt - var i den billige ende. Jeg synes bare det er lidt søgt at begynde at insinuere, at Perez' præsidentskab er den direkte årsag til, at Real Madrid får tilkendt nogle straffespark. Præcis som det er, når nogle anklager UEFA for at instruere dommere i at give Barcelona fordele, der er nogle mærkelige kendelser, som ikke giver mening - præcis som det var tilfældet i onsdags med straffesparket mod Pepe.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2522 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, Bismo
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2523 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!


Han har virkeligt været med til at løfte Arsenals spil siden, han kom til. Han gør alle omkring ham til bedre spillere.

Madrid kan generelt lære meget af den måde Arsenal spiller på lige nu. Dynamisk angrebsspil hvor alle løber og arbejder for hinanden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2524 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!


Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?

Det er jo heller ikke holdbart....

Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2525 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!


Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?

Det er jo heller ikke holdbart....

Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.


Özil virkede da ret glad for at være her og har da også udelukkende talt positivt om klubben?

Men jo, lad os hellere udvikle en "ny Özil", der er noget mere stabil - Dén er jeg med på! :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2526 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Dios, og jer andre der stadig er sure over Özil salget, hvordan synes i selv at han gjorde det fra den første træningskamp vi havde i denne sæson og indtil han blev solgt? Jeg synes ikke at han gjorde det særligt godt i nogen af dem, og slet ikke mod Betis.
Vi spiller på en måde hvor der ikke er plads til ham. I Arsenal spiller han central offensiv midt, med en meget fri rolle, noget som passer ham perfekt. Sådan en position bruger Ancelotti ikke.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2527 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!


Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?

Det er jo heller ikke holdbart....

Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.


Grunden til at Özil ville væk, var jo at man købte Bale. Og udfra de første måneder, ligner historiens største fejl, da man har mistet en assist-konge - mens Bale ligner "den nye Kaka".

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2528 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Vi spiller på en måde hvor der ikke er plads til ham. I Arsenal spiller han central offensiv midt, med en meget fri rolle, noget som passer ham perfekt. Sådan en position bruger Ancelotti ikke.

Øzil spiller højre kant. I hvert fald i dag, hvor han har spillet perfekt de første 40 minutter.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2529 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev:

M_linding skrev:

Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!


Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?

Det er jo heller ikke holdbart....

Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.


Grunden til at Özil ville væk, var jo at man købte Bale. Og udfra de første måneder, ligner historiens største fejl, da man har mistet en assist-konge - mens Bale ligner "den nye Kaka".


En spiller, som ikke kan tåle konkurrence fra andre spillere, må hellere end gerne skifte væk. Al mulig held og lykke til Özil og må han blive både topscorer og assist-konge i det engelske.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2530 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Brylle skrev:

Steen skrev: Vi spiller på en måde hvor der ikke er plads til ham. I Arsenal spiller han central offensiv midt, med en meget fri rolle, noget som passer ham perfekt. Sådan en position bruger Ancelotti ikke.

Øzil spiller højre kant. I hvert fald i dag, hvor han har spillet perfekt de første 40 minutter.


Jeg ser ikke den kamp, men jeg har set alle hans tidligere kampe for dem, og der spillede han lige bag angriberen. Han har også spillet et par gode kampe for os som højrekant, men også mange dårlige. Det er ikke hans favorit position, og han falder tit ud af kampen derfra. Uanset hvad, så tror jeg ikke at han ville få en god sæson hvis han blev i Madrid. Medmindre vi havde en anden træner, men ikke med Carlo.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2531 af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Dios, og jer andre der stadig er sure over Özil salget, hvordan synes i selv at han gjorde det fra den første træningskamp vi havde i denne sæson og indtil han blev solgt? Jeg synes ikke at han gjorde det særligt godt i nogen af dem, og slet ikke mod Betis.
Vi spiller på en måde hvor der ikke er plads til ham. I Arsenal spiller han central offensiv midt, med en meget fri rolle, noget som passer ham perfekt. Sådan en position bruger Ancelotti ikke.


Hvis i mener at Øzil salget var en god ide, så bliver i fanme også nød til at acceptere at det oppe i angrebet køre meget sløvt i perioder når der er sket så meget nyt som der er, fordi, ham der lavede en stor del af oplæggene til mål for både Benzema og Ronaldo var Øzil, og han er væk! De nye er gode spillere, men det tager tid før de har lært hinanden at kende...derfor sløvt tempo, og mange fejlafleveringer, og det er grunden til de manglende scoringer...ikke manglende talent i angrebet, men desværre sidder der nogle chipsædende sofafans som kloger sig konstant og med gode råd til hvem der skal skiftes ud og sælges og tilkøbes......vorherre bevares, tror i at 6 nye trænere og 10 nye spillere vil kunne træde ind i Real Madrid og vinde alt fra starten af???? og så har mere end halvdelen af det gamle forsvar været skadet fra sæsonstart + den gamle styrmand på midten...man må da have en hjernekapacitet på under middel eller også er man bare stadigvæk folkeskoleelev og derfor stadigvæk i en drømmeverden hvor man tror at man spiller FiFA 11.....Giv nu holdet og træneren en chance før vi sælger dem alle!!
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2532 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

baggins skrev:

M_linding skrev:

Dios skrev: Godt vi solgte Özil. Ham har vi da ikke brug for!


Men kan du ikke også blive træt af spillere, som hverken elsker Real Madrid eller har lyst til at være i klubben?

Det er jo heller ikke holdbart....

Lad og finde/udvikle en "ny Ozil", som kan spille under pres. Denne spiller kunne jo passende erstatte Bale eller di Maria til næste sommer.


Grunden til at Özil ville væk, var jo at man købte Bale. Og udfra de første måneder, ligner historiens største fejl, da man har mistet en assist-konge - mens Bale ligner "den nye Kaka".


En spiller, som ikke kan tåle konkurrence fra andre spillere, må hellere end gerne skifte væk. Al mulig held og lykke til Özil og må han blive både topscorer og assist-konge i det engelske.


Spørgsmålet er om konkurrencen er fair, når en spiller har kostet så meget som Bale har. Der er gode eksempler på spillere, der får for mange chancer pga. Prisen og ikke spillet - f.eks. Kaka i Madrid og Torres i Chelsea. Man kan også godt se det på Bales mange minutter i sæsonstarten, noget han godt nok ikke har gjort sig fortjent til pga. Spillet

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum