Om vores rivaler VII

12 år 8 måneder siden #2569 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev:

Real-Laudrup skrev:

rezamadridista skrev:



Fuck Pique.

Det svin skal saves over!


Jeg tror bare jeg springer debatten over i aften. Det er simpelthen for håbløst at niveauet er faldet hertil.


Det er du ikke den første, der siger. Kan én bruger virkelig få lov til at ødelægge lysten til debat for folk? Jeg er ikke selv den mest aktive debattør, men følger ivrigt med, og det er da tydeligt for enhver, at den ellers normalt gode debat herinde bliver ødelagt.
Følgende bruger(e) sagde tak: husager
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2570 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Sikke en effekt vores troldmand har haft
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2571 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
BOOM! OSVALDO!
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2572 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Dårligt af Buffon!
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2573 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev: Dårligt af Buffon!

Brug chatten, hvis du vil kommentere kampen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2574 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

Juve's Tévez: Messi or Cristiano? Cristiano (laughs) (Marca)

Marca er idioter! Hvorfor stiller de ham det spørgsmål? En argentiner vælger aldrig Ronaldo over Messi
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2575 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2576 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev: Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html


I fremtiden hedder han blot Jose Mourinho.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2577 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev: Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html


I fremtiden hedder han blot Jose Mourinho.

Har altid kaldt ham oversætteren, men siden at du spørger på en pæn måde, så skal jeg nok tage det med i overvejelserne.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2578 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Imponerende at man kan skrive så mange indlæg der er SÅ ubrugelige.

Det gør mig træt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2579 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev:

Siempre Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev: Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html


I fremtiden hedder han blot Jose Mourinho.

Har altid kaldt ham oversætteren, men siden at du spørger på en pæn måde, så skal jeg nok tage det med i overvejelserne.


Han spørger ikke :)

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2580 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Özil har ifølge Bild skaffet sig af med sin far. Kunne han ikke have gjort det, da han stadig var i klubben?!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum