Om vores rivaler VII
12 år 8 måneder siden #2569
af JSaxtorph
Det er du ikke den første, der siger. Kan én bruger virkelig få lov til at ødelægge lysten til debat for folk? Jeg er ikke selv den mest aktive debattør, men følger ivrigt med, og det er da tydeligt for enhver, at den ellers normalt gode debat herinde bliver ødelagt.
Besvaret af JSaxtorph på emne Om vores rivaler VII
raul7=kongen skrev:
Real-Laudrup skrev:
Det svin skal saves over!rezamadridista skrev:
Fuck Pique.
Jeg tror bare jeg springer debatten over i aften. Det er simpelthen for håbløst at niveauet er faldet hertil.
Det er du ikke den første, der siger. Kan én bruger virkelig få lov til at ødelægge lysten til debat for folk? Jeg er ikke selv den mest aktive debattør, men følger ivrigt med, og det er da tydeligt for enhver, at den ellers normalt gode debat herinde bliver ødelagt.
Følgende bruger(e) sagde tak: husager
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2570
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Sikke en effekt vores troldmand har haft
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2571
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
BOOM! OSVALDO!
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2572
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Dårligt af Buffon!
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 8 måneder siden #2573
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Brug chatten, hvis du vil kommentere kampen.Real-Laudrup skrev: Dårligt af Buffon!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2574
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Juve's Tévez: Messi or Cristiano? Cristiano (laughs) (Marca)
Marca er idioter! Hvorfor stiller de ham det spørgsmål? En argentiner vælger aldrig Ronaldo over Messi
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2575
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 8 måneder siden #2576
af Siempre Madrid
I fremtiden hedder han blot Jose Mourinho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Real-Laudrup skrev: Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html
I fremtiden hedder han blot Jose Mourinho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2577
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Har altid kaldt ham oversætteren, men siden at du spørger på en pæn måde, så skal jeg nok tage det med i overvejelserne.Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev: Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html
I fremtiden hedder han blot Jose Mourinho.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2578
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Imponerende at man kan skrive så mange indlæg der er SÅ ubrugelige.
Det gør mig træt.
Det gør mig træt.
Emnet er blevet låst.
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2579
af rezamadridista
Han spørger ikke :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Real-Laudrup skrev:
Har altid kaldt ham oversætteren, men siden at du spørger på en pæn måde, så skal jeg nok tage det med i overvejelserne.Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev: Her har jeg faktisk ondt af oversætteren. Ingen fortjener at blive svinet til på den måde.
www.marca.com/2013/10/17/en/football/int...ball/1382038348.html
I fremtiden hedder han blot Jose Mourinho.
Han spørger ikke :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2580
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Özil har ifølge Bild skaffet sig af med sin far. Kunne han ikke have gjort det, da han stadig var i klubben?!
Emnet er blevet låst.
