Om vores rivaler VII
- Realmadrid94
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2557
af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Diego Simeone. Nøj en vild træner. Han har et OK hold, som han har gjort til et fast tophold i Spanien. De imponerer ikke VOLDSOMT, men har tilgengæld en god stamme af spillere, som er villige til at ofre alt hvad de har for Diego og klubben, hver evig eneste kamp. Det er til tider voldsomt kedeligt og grimt at se på, hvis ikke ulækkert, men fandens effektivt. Jeg ser ham som den ''ikke-arrogante'' Mourinho: Ydmyg, men fandens aggressiv som træner. Om jeg kan lide ham? Jeg hader ham i hvert fald ikke, han er en fornøjelse at følge!
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 8 måneder siden #2558
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Problemet med Atletico er, at de bruger samme 11-12 spillere i hver kamp. Det holder ikke sæsonen igennem?
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2559
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Sikke en stabiletet rundt omkring de store ligaer, blandt nogle hold, man måske ikke lige havde forventet:
Napoli, Fiorentina, Roma, Inter, Monaco, Liverpool, Arsenal, Tottenham, Atletico Madrid, Villarreal.
Ja dygtige hold, men fantastisk og overraskende, at de har vist stabilitet.
Napoli, Fiorentina, Roma, Inter, Monaco, Liverpool, Arsenal, Tottenham, Atletico Madrid, Villarreal.
Ja dygtige hold, men fantastisk og overraskende, at de har vist stabilitet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2560
af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Getafe har vist helt glemt at de er Getafe. Pedro Leon satte dem igang med et klassemål og nu er de foran med tre mod Betis: www.101greatgoals.com/gvideos/amazing-50...getafe-v-real-betis/
Hvornår har han sidst scoret sådan nogle mål?
edit. Hvorefter han selvfølgelig humper af banen med en skade.
Hvornår har han sidst scoret sådan nogle mål?
edit. Hvorefter han selvfølgelig humper af banen med en skade.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2561
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
www1.skysports.com/football/news/11668/8...per-thibaut-courtois
NEJ, NEJ, NEJ! Det må simpelthen ikke ske. Den knægt er fantastisk, giv ham 2-3 år, han skal nok blive den bedste målmand i verden.
Jeg ville ikke have noget imod at sparke både Casillas og Lopez ud for at få ham.
NEJ, NEJ, NEJ! Det må simpelthen ikke ske. Den knægt er fantastisk, giv ham 2-3 år, han skal nok blive den bedste målmand i verden.
Jeg ville ikke have noget imod at sparke både Casillas og Lopez ud for at få ham.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2562
af Real-Laudrup
Faldt lige over den her. Helt fantastisk. Hvis bare vi kunne spille på den måde!
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Faldt lige over den her. Helt fantastisk. Hvis bare vi kunne spille på den måde!
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2563
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Hans hukommelse er vidst ikke særlig god den kære Lippi. For et par måneder siden tippede han os til at vinde CL.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2564
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Jordi Alba er ude i 6 uger. Så behøver vi ikke at se på ham om 2 uger.
Emnet er blevet låst.
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2565
af rezamadridista
Fuck Pique.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Fuck Pique.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real-Laudrup
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2566
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Det svin skal saves over!rezamadridista skrev:
Fuck Pique.
Emnet er blevet låst.
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
12 år 8 måneder siden #2567
af raul7=kongen
Jeg tror bare jeg springer debatten over i aften. Det er simpelthen for håbløst at niveauet er faldet hertil.
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Real-Laudrup skrev:
Det svin skal saves over!rezamadridista skrev:
Fuck Pique.
Jeg tror bare jeg springer debatten over i aften. Det er simpelthen for håbløst at niveauet er faldet hertil.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved raul7=kongen.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 8 måneder siden #2568
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Han skal ikke komme til skade!raul7=kongen skrev:
Real-Laudrup skrev:
Det svin skal saves over!rezamadridista skrev:
Fuck Pique.
Jeg tror bare jeg springer debatten over i aften. Det er simpelthen for håbløst at niveauet er faldet hertil.
Emnet er blevet låst.
