Om vores rivaler VII

12 år 8 måneder siden #2581 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev: Özil har ifølge Bild skaffet sig af med sin far. Kunne han ikke have gjort det, da han stadig var i klubben?!


Har han fået plads ved siden af Luka Brasi, eller?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2582 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev: Özil har ifølge Bild skaffet sig af med sin far. Kunne han ikke have gjort det, da han stadig var i klubben?!


Har han fået plads ved siden af Luka Brasi, eller?

Det håber jeg sgu ikke! Nej, han har bare fået sparket.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2583 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Hehe, det lød bare dramatisk ;-)

Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2584 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)

Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.

Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2585 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev:

Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)

Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.

Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.


.... Men sidst de vandt en titel var den rigtige Ronaldo vores topscorer...... ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2586 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev:

Real-Laudrup skrev:

Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)

Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.

Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.


.... Men sidst de vandt en titel var den rigtige Ronaldo vores topscorer...... ;)

Korrekt. Forventer heller ikke (igen) det store fra Arsenal. Håber dog at de kan vinde en Cup, bare på grund af Özil.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2587 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Punto pelota meddeler at Barca vil byde 55 mio euro på El Kun til sommer. De kunne vel ikke stå for hans forsøg på at bokse bolden i mål forleden....
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2588 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Punto pelota meddeler at Barca vil byde 55 mio euro på El Kun til sommer. De kunne vel ikke stå for hans forsøg på at bokse bolden i mål forleden....

Det gør de sgu bare. Han kommer til at spille ude af position, han er tit skadet og han har virkelig været uskarp det sidste års tid.
Emnet er blevet låst.
  • Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2589 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Punto pelota meddeler at Barca vil byde 55 mio euro på El Kun til sommer. De kunne vel ikke stå for hans forsøg på at bokse bolden i mål forleden....


Der er ca. 0% chance for, at de har reel interesse i Kun. Hvor skulle han spille? Neymar træder mere og mere i karakter, Alexis er Martinos yndling og Messi er urørlig som falsk 9'er. Tror du selv, at de ville smide 55 mio. euro for en reserve/rotationsspiller?
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2590 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Endnu et super resultat for Pochettinos Southampton. 1-1 på Old Trafford. Blev han ikke sat i forbindelse med os i 2012 da alle var sikre på at Mou ville smutte? Kunne godt se ham i en top klub en dag, hans hold spiller fantastisk fodbold.

To mål fra Özil, et af dem på hovedet, Arsenal stadig nr.1.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2591 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Pochettino er en kommende Real Madrid-træner. Det sagde jeg allerede, da han var i Espanyol, hvor han gjorde det fremragende trods svære betingelser, et begrænset budget og en begrænset spillertrup. Nu står han med langt bedre forudsætninger i en mere stabil klub som Saints.

En moderne træner af Bielsas skole. Og en træner, som spillerne sætter rigtig stor pris på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real-Laudrup
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2592 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Morientes2012 skrev:

JesperA skrev: Punto pelota meddeler at Barca vil byde 55 mio euro på El Kun til sommer. De kunne vel ikke stå for hans forsøg på at bokse bolden i mål forleden....


Der er ca. 0% chance for, at de har reel interesse i Kun. Hvor skulle han spille? Neymar træder mere og mere i karakter, Alexis er Martinos yndling og Messi er urørlig som falsk 9'er. Tror du selv, at de ville smide 55 mio. euro for en reserve/rotationsspiller?


Det har jeg heller ikke sagt eller skrevet, jeg viderebragte bare rygtet, så ro på..

Glimrende mål af Arsenal i eftermiddags, de sidder og savler over det tiki-taka-spil i Catalonien ;)
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved JesperA.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum