Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-Laudrup skrev: Özil har ifølge Bild skaffet sig af med sin far. Kunne han ikke have gjort det, da han stadig var i klubben?!
Har han fået plads ved siden af Luka Brasi, eller?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Det håber jeg sgu ikke! Nej, han har bare fået sparket.Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev: Özil har ifølge Bild skaffet sig af med sin far. Kunne han ikke have gjort det, da han stadig var i klubben?!
Har han fået plads ved siden af Luka Brasi, eller?
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)
Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Real-Laudrup skrev:
Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)
Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.
.... Men sidst de vandt en titel var den rigtige Ronaldo vores topscorer...... ;)
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Korrekt. Forventer heller ikke (igen) det store fra Arsenal. Håber dog at de kan vinde en Cup, bare på grund af Özil.raul7=kongen skrev:
Real-Laudrup skrev:
Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)
Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.
.... Men sidst de vandt en titel var den rigtige Ronaldo vores topscorer...... ;)
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Det gør de sgu bare. Han kommer til at spille ude af position, han er tit skadet og han har virkelig været uskarp det sidste års tid.JesperA skrev: Punto pelota meddeler at Barca vil byde 55 mio euro på El Kun til sommer. De kunne vel ikke stå for hans forsøg på at bokse bolden i mål forleden....
- Morientes2012
- Gæst
-
JesperA skrev: Punto pelota meddeler at Barca vil byde 55 mio euro på El Kun til sommer. De kunne vel ikke stå for hans forsøg på at bokse bolden i mål forleden....
Der er ca. 0% chance for, at de har reel interesse i Kun. Hvor skulle han spille? Neymar træder mere og mere i karakter, Alexis er Martinos yndling og Messi er urørlig som falsk 9'er. Tror du selv, at de ville smide 55 mio. euro for en reserve/rotationsspiller?
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
To mål fra Özil, et af dem på hovedet, Arsenal stadig nr.1.
En moderne træner af Bielsas skole. Og en træner, som spillerne sætter rigtig stor pris på.
Morientes2012 skrev:
JesperA skrev: Punto pelota meddeler at Barca vil byde 55 mio euro på El Kun til sommer. De kunne vel ikke stå for hans forsøg på at bokse bolden i mål forleden....
Der er ca. 0% chance for, at de har reel interesse i Kun. Hvor skulle han spille? Neymar træder mere og mere i karakter, Alexis er Martinos yndling og Messi er urørlig som falsk 9'er. Tror du selv, at de ville smide 55 mio. euro for en reserve/rotationsspiller?
Det har jeg heller ikke sagt eller skrevet, jeg viderebragte bare rygtet, så ro på..
Glimrende mål af Arsenal i eftermiddags, de sidder og savler over det tiki-taka-spil i Catalonien ;)
